Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4855 článků.

Cesta do hlubin spotřebitelovy duše

26.4.2004 

Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje jednoznačná odpověď. Úspěšný marketing ale předpokládá alespoň přiblížení ke způsobu uvažování spotřebitelů. Z pohledu…

icon Rozhovor s Petrem Parmou

19.4.2004 

Petr Parma majitel, jednatel a ředitel společnosti Extima, ředitel Institutu systemického koučování a Institutu systemických studií, člen představenstva Ditherm, a.s., člen akademické rady a…

icon Ruští programátoři na postupu

13.4.2004 

Vysoký stupeň schopností a malá fluktuace by mohly učinit z Ruska výrazného programovacího hráče. Ruský export softwaru za minulý rok se odhaduje na 475 milionů dolarů, což představuje 60% nárůst…

Článek v rámci předplatného icon Koučem snadno a rychle? Spíše těžce a pomaleji

1.4.2004 

Pokud v současnosti přemýšlíte o alternativních možnostech svého uplatnění, o změně ve své kariéře, zřejmě nejste sami. Méně tradiční cestou, jak uplatnit své zkušenosti a znalosti, je stát se koučem.…

icon Zákazník to vidí jinak

31.3.2004 

Hodnoty, které firma poskytuje svým zákazníkům jsou stále měřeny většinou s ohledem na prodané produkty, nikoli spokojené zákazníky. Některé firmy odměňují své manažery za spokojenost zákazníků,…

icon Six Sigma pro všechny

31.3.2004 

V posledních letech si firmy vybudovaly své informační sítě, aby zvýšily příjmy, snížily provozní náklady a zlepšily zákaznický servis. Dosud si ale nejsou jisté, zda takto vynaložené prostředky vedou…

icon Nemilosrdně vzhůru

31.3.2004 

Každá firma čelí nějakým překážkám v dobrých i špatných časech. Ani ve špatných časech však nemusí přestat vzkvétat. Musí mít ve svém čele pouze vůdce, kteří ji dokáží dostat z nepřízně osudu. Jak…

icon Nutné zlo

29.3.2004 

Nedávný výzkum firmy Arras People prověřující náborový trh Velké Británie odhalil, že 45% pracovních agentur věří, že jejich služby znamenají pro klienty přidanou hodnotu, ačkoli si čtvrtina…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnat přítele, nebo cizího člověka?

16.3.2004 

Jedním z nejsložitějších podnikatelských úkolů je výběr vhodných zaměstnanců. Velice lákavé je spolupracovat s přáteli, v zásadě je to však stejně nebezpečné jako pracovat s cizími lidmi. Přátelům…

icon Nepřítomný zaměstnanec, produktivnější zaměstnanec

15.3.2004 

Většina zaměstnavatelů věnuje pozornost absencím svých zaměstnanců. Absence patří dokonce k základním ukazatelům, které určují zdraví organizace. Existuje velké množství programů na snižování absencí,…

Marketing? Ten nepotřebujeme...

12.3.2004 

V souvislosti se vstupem do Evropské unie se začala ozývat varování z úst zahraničních i tuzemských odborníků, podle kterých je Česká republika zemí marketingem nepříliš dotčenou. Podnikatelé nebo…

Článek v rámci předplatného A co váš dodavatelský řetězec?

10.3.2004 

Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního zboží je efektivní a účinný dodavatelský řetězec. Dodavatelský řetězec může být zdrojem konkurenčních výhod v podobě úspory…

icon Rozhovor s Ivanou Machkovou - Human Capital Leader společnosti PricewaterhouseCoopers

3.3.2004 

Vystudovala podnikové finance na VŠE se specializací na personální marketing. V současnosti dokončuje doktorské studium na VŠE a zaměřuje se na personalistiku. Praktické zkušenosti s personalistikou…

icon Plastika a vlasové implantáty manažerské místo neudrží

1.3.2004 

Pokud se váš manažer vrátí z dvoutýdenní dovolené bez pytlů pod očima a hlubokých vrásek okolo úst je více než…

icon Výstřednost je roztomilá

1.3.2004 

Autor článku nabízí několik užitečných taktik a tipů pro vysokoškolské lektory, které mohou být použitelné i pro ty, kdo provádí časté prodejní prezentace, mluví na konferencích nebo vedou výcvikové…

Výpis 45614575 z celkem 4855