Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4855 článků.

icon Učení - mučení?

26.2.2004 

Mezi hlavní problémy, které trápí manažery kontaktních center, patří fluktuace pracovníků. To má mnoho důvodů, mezi kterými ale jistě vede nespokojenost zaměstnanců. Manažeři si často stěžují, že…

icon Ženy v horších podmínkách

23.2.2004 

Ženy jsou na pracovištích vystaveny větším rizikům nežli opačné pohlaví. Zpráva komise zabývající se rozdíly mezi pohlavími v poměru k pracovnímu prostředí a chorobám hovoří o tom, že práce ženského…

Článek v rámci předplatného icon Kýchání na monitor a smrkání do dokumentů

19.2.2004 

Jsem nemocný, ale ne až tak moc. Jenom klasické příznaky nachlazení. Místo abych zavolal do práce, že jsem nemocný, jsem v kanceláři a podílím se o virus s kolegy, kteří mi jistě tuto laskavost…

icon O vašem výkonu se budou psát romány

17.2.2004 

V mnoha amerických společnostech zavedli nebo uvažují o zavedení vyprávěcích (narativních) pracovních hodnocení zaměstnanců k determinování jejich výkonů. Cílem těchto slovních hodnocení má být…

icon Nejsem blázen, jsem prezidentka!

17.2.2004 

Ženy v nejvyšším vedení korporací zůstávají stále výjimkou. Na lednové americké konferenci s názvem Dynamic Women in Business, kterou zaštítila harvardská obchodní škola, však promluvily hned dvě…

icon Bez vlivu dokážete málo

16.2.2004 

Výkon náborového manažera je založen převážně na kvalitě posledního doporučení. Jak dobře děláš tady, záleží na tom, jaké bylo tvoje předchozí pracovní nasazení. Nejobvyklejší personalistická náborová…

icon Čtyři vlastnosti dobrého lídra

13.2.2004 

Lídrem se nestanete pomocí kouzel, ale postupným procesem překonávání překážek, poučením se z nich a aplikací poznatků na další výzvy. Jako manažer musíte čelit situacím, které jsou nové a které…

Ptejte se stokrát jinak

9.2.2004 

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí pár tipů, jak to udělat. Měli bychom klást daleko více otázek a méně mluvit. Nejprve pokládat otevřené otázky, na které nelze…

Článek v rámci předplatného icon Bez přípravy na pohovor nelez

5.2.2004 

Dobrá příprava je polovinou úspěchu nejen ve sportu, ale i v případě hledání zaměstnání. Kvalitní přípravu na přijímací pohovor tvoří jak informace o firmě, tak o vlastní osobě uchazeče. V minulosti…

icon Důvěřuj, ale prověřuj

5.2.2004 

Vlastnit a vést firmu může být velké potěšení, často však i velká frustrace. Představme si například situaci, kdy nějaký zaměstnanec, jemuž zaměstnavatel naprosto důvěřoval ukradne firemní peníze.…

Článek v rámci předplatného Zničí spam věrnostní programy?

5.2.2004 

Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že odmítají poskytovat e-mailové adresy pro účely věrnostních programů, kterých se účastní. Pro firmy je pak ale obtížné…

icon Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

2.2.2004 

Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na zájmy a vytvářeli argumenty splňující potřeby obou stran. Poněkud však přitom ignorují dynamiku a sílu vzájemného vztahu…

icon Tahanice o definice

30.1.2004 

Od roku 1979, kdy Peter Drucker poprvé použil termínu znalostní pracovník, roste zájem o rostoucí počet znalostních pracovníků a tím i znalostní management. Objevily se pozice jako znalostní vedoucí…

icon Vůdcovství v šesti bodech

23.1.2004 

Vůdcovství je proces, v jehož rámci někdo ovlivňuje ostatní tak, aby dosáhli určitého cíle nebo úkolu. Někteří sice disponují přirozeným talentem, většinou se však vedení ostatních musíme učit…

Článek v rámci předplatného icon USA: V náboru se daří hádankám

20.1.2004 

Otázkám typu: „Jaké jsou vaše silné a slabé stránky?“ na přijímacích pohovorech odzvonilo. Alespoň ve Spojených st&…

Výpis 45764590 z celkem 4855