Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4812 článků.

icon 10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem

12.9.2003 

Každý řečník se musí čas od času zabývat problémy s vyrušujícími diváky, ať již přijdou pozdě, odcházejí dříve, hovoří mezi sebou nebo nahlas a otevřeně projevují svůj nesouhlas. Článek v této…

Článek v rámci předplatného icon Stres může být ku prospěchu

1.9.2003 

Většina Britů se domnívá, že stres má pozitivní vliv na jejich pracovní výkonnost, a tím i na spokojenost s prací. Zjistila to studie provedená u 3000 lidí ve Velké Británii více než polovina…

Článek v rámci předplatného icon Jak inzerát s pracovní nabídkou v on-line podobě

14.8.2003 

Současné doba vede náboráře k tomu, aby své tradiční techniky rozšiřovali o působení na internetu. Zbývá jim udělat toho ještě mnoho při budování oblastí pro nábor pracovních sil na firemních webových…

E-mailový marketing versus spam

14.8.2003 

E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování dlouhodobé ziskovosti podniků. Jeho existenci ovšem ohrožuje neustálý přísun spamu, který se nedaří dostat pod kontrolu.…

Pravda o ceně samoobsluhy

13.8.2003 

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých telefonních hovorů k samoobslužným komunikačním kanálům, aby tak ušetřila náklady. Jsou ale všechna výsledná ušetření nákladů díky…

Článek v rámci předplatného icon Jako sopka před výbuchem

7.8.2003 

Úrovně stresu na pracovišti se neustále zvyšují. Vinu na tom nese celkové klima podporující propouštění. Zaměstnanci musí zvládat mnohem více práce i za své propuštěné kolegy, což vede později i k…

icon Jazykové kurzy pro zaměstnance nelze vybírat naslepo

6.8.2003 

Studium jazyků ve firemních kurzech probíhá na začátku většinou s nadšením, ale často není konečný výsledek takový, jaký si původně na začátku představujeme. Kurzy skončí na poloviční cestě a…

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

30.7.2003 

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím dříve a lépe se tyto skupiny naučí…

icon Strategické plánování - odvaha myslet na budoucnost

17.7.2003 

Firmy se pomalu začínají vzpamatovávat ze změn, které jim přinesl přelom století a přechází ze strategie snižování nákladů za každou cenu na strategie dalšího rozvoje a růstu firmy. Řeší také jedno…

icon Rizika v energetických podnicích

16.7.2003 

Pojem riziko je v literatuře používán v různém významu podle daného účelu a bývá také různě definován. Podle definice v užším smyslu riziko znamená možnost záporné odchylky skutečného výsledku od…

icon Image firmy, nebo diskriminace?

16.7.2003 

Firmy cíleně budují svou image i prostřednictvím lidských zdrojů. V oblasti obchodu se proto rozmáhá trend přijímání nových zaměstnanců na základě vzhledu. Upřednostňování atraktivních uchazečů o…

icon Učíme se vést

9.7.2003 

Odborníci se neustále přou o to, zda se schopnost vést ostatní dá naučit. Je pravdou, že určité schopnosti a předpoklady musí mít člověk v sobě, ale i manažer od přírody potřebuje neustále se…

icon Manažeři všech zemí, spolupracujte

4.7.2003 

Na světě asi není mnoho šéfů, kteří by své nižší manažery vedli ke čtení historické i současné literatury a pořádali schůze, na nichž by o četbě diskutovali a kontrolovali tak, zda jejich podřízení…

icon Úvaha nad rituály moudrých vůdců

3.7.2003 

Vůdcovství není jen záležitostí prestiže vysokého pracovního titulu, ale zejména charakteru jednotlivých osob. Nejde o pozici, ale o akci. Správní vůdci tráví své dny tím, že pomáhají lidem okolo nich…

Článek v rámci předplatného icon Jak na neochotné reference

3.7.2003 

Od uchazeče o zaměstnání se očekává, že předloží seznam bývalých nadřízených, kteří mohou poreferovat o jejich výkonech v minulých zaměstnáních. Jména uváděná na těchto seznamech jsou často jiná, než…

Výpis 45764590 z celkem 4812