Haló, slyšíte?
Umění komunikovat je jednou ze základních manažerských dovedností. Komunikovat ale neznamená jen mluvit, naopak to znamená i naslouchat. Inteligentně, systematicky a účelově naslouchat podřízeným však…
Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4763 článků.
Umění komunikovat je jednou ze základních manažerských dovedností. Komunikovat ale neznamená jen mluvit, naopak to znamená i naslouchat. Inteligentně, systematicky a účelově naslouchat podřízeným však…
Společnost SEI Investments se v článku svěřuje s tím, jaký mají úspěšní vedoucí místních pracovních týmů recept na úspěch a produktivní týmovou spolupráci. Jejich zkušenosti se dají shrnout do čtyř…
Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, obor odborná psychologie, zaměření studia na psychologii práce a řízení. Od r. 1994 působil na pozici pracovního psychologa v personální…
Článek se zabývá problematikou školení operátorů v kontaktních centrech. Protože zde existuje poměrně značný obrat zaměstnanců, je potřeba mít k dispozici alespoň základní mechanismy školení těch nově…
Manažerská práce již dávno není jen mužskou doménou, i když se tak stále snaží prezentovat. Ženy v moderní době zastávají v organizacích stále důležitější posty, jsou ředitelkami a majitelkami…
Přestože je hodnocení výkonnosti aktuálním tématem zpravidla vždy na konci roku, zdaleka se nejedná jen o záležitost těchto dní. Naopak jde o hodnocení celoročního úsilí zaměstnanců. Zaměstnance…
I nejúspěšnější firmy se dopouštějí chyb v interpersonálních vztazích a při zacházení se svými zaměstnanci. Aniž by si to uvědomovaly, chovají se k dospělým pracovníkům jako k dětem. Snaží se…
Jistá část odborných kruhů přirovnává manažera k vizionáři. Myslí tím, že manažer má vždy nějakou vizi, neboli schopnost vidět neviditelné a splnit to, co se zdá být nesplnitelné, které věří. Taková…
Velikost firmy již dávno nezáleží na pouhém počtu jejích zaměstnanců. Stejně je tomu i s velikostí týmu či pracovní skupiny. Velikost se dnes měří v hodnotách kvality a hloubky firemních vizí, vztahů,…
I manažeři by si měli čas od času vyžádat zpětnou vazbu od zaměstnanců, které řídí. Ve větších firmách se to stává již běžnou praxí. Má to ale jeden háček. Když se toto hodnocení provádí správně, může…
Motivace zaměstnanců může mít nejrůznější podoby. Vždy však jde o to získat si jejich důvěru, udržovat ji a podněcovat. V případě cynických či skeptických zaměstnanců, kteří společně se svou firmou…
Při přijímacích pohovorech se často objevuje otázka: Jmenujte mi své přednosti a slabosti. Pokud se uchazeč i podnik vzájemně obelhávají, výsledkem je nespokojenost na obou stranách, silná fluktuace a…
Chcete-li být dlouhodobě úspěšný a zároveň získat a udržet si dobré spolupracovníky, musíte se snažit o otevřenou kulturu ve svém okruhu zodpovědnosti nebo tuto kulturu ještě více přiblížit…
Snižování stavů je pro zaměstnance velmi demotivující. Prochází jím však téměř každý podnik, včetně světově nejúspěšnějších firem, jako je například Disney či Procter and Gamble. Manažeři by proto…
Společnosti investují do rozvoje týmové spolupráce svých pracovníků nemalé prostředky. Vědí, že fungující produktivní tým se nedá vybudovat přes noc. Takový tým vzniká na základě celoživotního,…