Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Uznávání a odměňování zaměstnanců: Kde začít?

19.2.2010 

Vytváření úspěšného programu uznávání a odměňování výkonných zaměstnanců začíná i končí…

icon Kdy a jak vybírat poradce?

15.2.2010 

Investice do poradenských služeb mohou být vyhozenými penězi, pokud se firma předem správně nepřipraví. Jaká opatření tedy provést?- Najměte…

icon Vždy mě nesmírně lákalo poznání vztahů mezi lidmi a zvládání emocí

10.2.2010 

S Helenou Bernardovou, ředitelkou oddělení lidských zdrojů v pivovaru Bernard, o ryze praktických aspektech personalistiky, metodách komunikace se zaměstnanci a přístupu k firemním hodnotám...Nyní…

icon Dobří a ještě lepší obchodníci

3.2.2010 

Existují určité rozdíly mezi dobrými obchodníky a mezi těmi, kteří dosáhnou nejvyšší laťky. Hvězdné jedince však neodlišují prodejní techniky či prestiž produktů a značek, které zastupují. Jsou to…

Článek v rámci předplatného Úspěšné integrace prodeje a brandingu?

3.2.2010 

Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na branding často s netečností. Uvědomují si, že silná značka může obchodnímu týmu mnohé usnadnit, nevnímají to však jako nedílnou…

Co znamená, když se řekne programově malá agentura?

28.1.2010  Rozhovor s Kateřinou Kryllovou, programovou manažerkou agentury Signum

Kateřina Kryllová v současné době pracuje na pozici programové manažerky a lektorky agentury Signum. Má na starosti zejména komunikaci s klienty, přípravu a produkci vzdělávacích projektů a vše, co se…

icon Pomocná ruka pro začínající manažery

28.1.2010  Rozhovor se Zdeňkem Fibichem, ředitelem a jednatelem společnosti Cadet Go s.r.o.

Zdeněk Fibich je ředitelem a jednatelem společnosti Cadet Go s.r.o. Vystudoval ČVUT Praha, fakultu strojní a po studiu pracoval jako samostatný konstruktér. V roce 1991 nastoupil jako jeden z prvních…

Článek v rámci předplatného Koučování nediktuje, pomáhá najít vlastní cestu

28.1.2010  Rozhovor s Mgr. Dianou Kotkovou, koučem, trenérem a konzultantem v oblasti rozvoje a vzdělávání dospělých

  Mgr. Diana Kotková absolvovala v roce 1993 Farmaceutickou fakultu Univerzity Karlovy. Pracovala na různých pozicích v komerčních divizích farmaceutických společností SmithKline Beecham a Bristol-…

Personalisty čeká zvýšený tlak při plánování vzdělávání pro rok 2009

28.1.2010  Rozhovor s Janou Matějíčkovou, managing partnerkou vzdělávací a rozvojové společnosti top vision s.r.o.

O dopadech ekonomického zpomalení na personalisty, plánování vzdělávání na rok 2009, nutnosti měřit efekty rozvojových programů a dalších aktuálních HR záležitostech jsme hovořili s Janou…

Rozhovor s jednatelkou společnosti ICV nejen o kurzu Etiketa dle Ladislava Špačka

28.1.2010 

Šárka Šebková je jednatelkou společnosti ICV - Institutu certifikovaného vzdělávání a viceprezidentkou CIMA - Českého institutu pro marketing. Před jejím působením v ICV pracovala 13 let jako…

Úspěšný trénink je součinem kvality trenérů a kvality know how

28.1.2010  Rozhovor s Petrem Moravcem, vedoucím trenérem a konzultantem ve společnosti Develor Czech

Mgr. Petr Moravec působí ve společnosti Develor Czech, s.r.o. od začátku roku 2007. Od počátku se aktivně zapojil do tvorby tréninkových programů a v současnosti má tuto oblast ve společnosti Develor…

Článek v rámci předplatného "Nebojíme se horkých témat"

28.1.2010  Rozhovor s Antonínem Parmou, General Managerem společnosti INCOMA Consult

Pro Antonína Parmu (36) je současná pozice General Managera INCOMA Consult součástí rozmanité cesty. Poté, co řadu let coby absolvent pražské konzervatoře zasvětil múzám, rozšířil si obzory postupně…

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Davidem Gruberem

28.1.2010 

David Gruber je otcem aplikované disciplíny techniky duševní práce" a tvůrcem originální české vzdělávací metodiky rychlého čtení a racionálního čtení. Se svými více než sedmi sty autorskými kurzy je…

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Evou Hejlovou, manažerem útvaru tréninku a rozvoje, Eurotel Praha, spol. s.r.o.

28.1.2010 

Eva Hejlová nastoupila po absolvování VŠE v roce 1982 do Českého Telecomu (tehdy SPT), kde působila devět let. V roce 1991 přešla do společnosti Eurotel Praha na pozici manažera personálního útvaru.…

Článek v rámci předplatného Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

26.1.2010 

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto upozorňuje na pět chyb, které nejčastěji brání obchodníkům v pochopení potřeb zákazníků. - Netlačte…

Výpis 20262040 z celkem 2619