Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Personalisty čeká zvýšený tlak při plánování vzdělávání pro rok 2009

28.1.2010  Rozhovor s Janou Matějíčkovou, managing partnerkou vzdělávací a rozvojové společnosti top vision s.r.o.

O dopadech ekonomického zpomalení na personalisty, plánování vzdělávání na rok 2009, nutnosti měřit efekty rozvojových programů a dalších aktuálních HR záležitostech jsme hovořili s Janou…

Rozhovor s jednatelkou společnosti ICV nejen o kurzu Etiketa dle Ladislava Špačka

28.1.2010 

Šárka Šebková je jednatelkou společnosti ICV - Institutu certifikovaného vzdělávání a viceprezidentkou CIMA - Českého institutu pro marketing. Před jejím působením v ICV pracovala 13 let jako…

Úspěšný trénink je součinem kvality trenérů a kvality know how

28.1.2010  Rozhovor s Petrem Moravcem, vedoucím trenérem a konzultantem ve společnosti Develor Czech

Mgr. Petr Moravec působí ve společnosti Develor Czech, s.r.o. od začátku roku 2007. Od počátku se aktivně zapojil do tvorby tréninkových programů a v současnosti má tuto oblast ve společnosti Develor…

Článek v rámci předplatného "Nebojíme se horkých témat"

28.1.2010  Rozhovor s Antonínem Parmou, General Managerem společnosti INCOMA Consult

Pro Antonína Parmu (36) je současná pozice General Managera INCOMA Consult součástí rozmanité cesty. Poté, co řadu let coby absolvent pražské konzervatoře zasvětil múzám, rozšířil si obzory postupně…

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Davidem Gruberem

28.1.2010 

David Gruber je otcem aplikované disciplíny techniky duševní práce" a tvůrcem originální české vzdělávací metodiky rychlého čtení a racionálního čtení. Se svými více než sedmi sty autorskými kurzy je…

Rozhovor s Evou Hejlovou, manažerem útvaru tréninku a rozvoje, Eurotel Praha, spol. s.r.o.

28.1.2010 

Eva Hejlová nastoupila po absolvování VŠE v roce 1982 do Českého Telecomu (tehdy SPT), kde působila devět let. V roce 1991 přešla do společnosti Eurotel Praha na pozici manažera personálního útvaru.…

Článek v rámci předplatného Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

26.1.2010 

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto upozorňuje na pět chyb, které nejčastěji brání obchodníkům v pochopení potřeb zákazníků. - Netlačte…

icon Značka Albert jmenovala viceprezidenta pro Marketing, Formát a Komerční oddělení

19.8.2009 

Značka Albert, která provozuje supermarkety a hypermarkety Albert, jmenovala Eda van de Weerda (40) viceprezidentem pro oddělení Marketing, Format & Merchandising. Ten ve své nové roli působí s …

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout prodejních cílů v roce 2010

8.1.2010 

Pravděpodobně jste si již stanovili prodejní cíle, kterých chcete v letošním roce dosáhnout. Určení cílů však nestačí. Článek nabízí několik rad, jak jich skutečně dosáhnout. - Každý týden věnujte…

Výzkum: Češi více nakupují v akcích

7.1.2010 

V České republice výrazně posiluje nakupování zboží zařazeného za výhodnější cenu do akčních nabídek. Ukázal to výzkum společnosti GfK Czech. Nejvíce se to projevuje u značkového rychloobrátkového…

icon Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

4.1.2010 

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými tipy, jak úspěšněji prodávat v těžkých obdobích. - Zapomeňte na taktiku vyčkávání. Odkládání je v…

Třetina Čechů se řídí letáky

22.12.2009 

Třetina českých domácností se při nákupu rozhoduje podle reklamních letáků. Dalších 43 % procent si letáky prohlíží. Největší roli hrají letáky při rozhodování o nákupu v diskontech, hypermarketech a…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý marketing chce dobrý příběh

9.12.2009 

Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi vzdělání nebo pracovním zařazením. Jsme společenští tvorové, a proto i dobrý marketing začíná u dobrého příběhu a schopnosti jej…

Článek v rámci předplatného Deset chyb e-mailového marketingu

8.12.2009 

E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo na první pohled zdát. V době, kdy jsou e-mailové schránky lidí bombardovány stále větším počtem zpráv, je třeba chovat se strategicky a…

Článek v rámci předplatného Tiskové zprávy: Stručně, zajímavě, pravdivě

2.12.2009 

Psaní tiskových zpráv pro různá média může být dobrou cestou k získání publicity pro vaši firmu nebo produkty. Je však třeba držet se určitých pravidel, nechcete-li psaním pouze ztrácet čas a…

Výpis 20112025 z celkem 2596