Blogging: Nejlepší prodejní technika

Vytisknout

Každému je jasné, že blog je velmi vhodný nástroj ke zvýšení provozu na firemním webu. O jeho informačním významu také není sporu. Stejně tak je jasné, že dokáže generovat potenciální zákazníky, eventuelně i poptávky. Ale kdyby to tak nebylo, vyplatilo by se provozovat blog? Blog The Sales Lion přináší zajímavé zkušenosti, jak firemní blog vytváří z potenciálních zákazníků loajální klienty.

Jak to tedy funguje?

Marketéři vědí, že blog je důležitým nástrojem firemní komunikace. Málokdo ale chápe, co tento neustálý tok textu a informací dokáže s lidmi udělat. Zejména s těmi, kteří třeba jen vzdáleně koketují s myšlenkou koupit náš produkt.

Na blogu se tvoří komunita. Kvalitní informace pomáhají firmě získávat důvěru této komunity. Důvěra znamená loajalitu. Jednáte-li s člověkem, který zná váš blog, může vám věřit. Jakmile se rozhodne ke koupi produktu, o kterém píšete, máte vyhráno.

-th-

Zdroj: The Sales Lion - blog amerického marketéra Marcuse Sheridana
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Sales Lion
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace