Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

icon Staré znalosti, nové možnosti

30.3.2010 

Ztratíme-li možnost kariérního postupu nebo dosavadní nadšení pro svou práci, ještě není třeba radikálně měnit obor působnosti.…

icon Každý manažer by měl být svým vlastním "ejčárem"

26.3.2010  Rozhovor s Monikou Kavanovou, Managing Partnerem společnosti Sales 2 Win

Mezi osobnostmi HR jste známá především jako manažerka vzdělávání ve společnostech Oracle a Microsoft. Vaše první zaměstnání ale bylo programování, je to pravda? Je to pravda. Vystudovala jsem obor…

Článek v rámci předplatného icon Den příšerných kravat a další nenákladná motivace

26.3.2010 

Odměňovat zaměstnance a projevovat uznání za dobře vykonanou práci lze i bez velkých rozpočtů. Nefinanční motivace může být stejně úspěšn&…

icon Zlata Ulrichová, nová marketingová ředitelka značky Albert

29.3.2010 

Maloobchodní síť prodejen Albert jmenovala Zlatu Ulrichovou ředitelkou marketingu. Zlata Ulrichová se nové pozice ujala s platností od 1. března a bude v …

Článek v rámci předplatného Jak na firemní profil na Facebooku

24.3.2010 

Zřízením profilu na Facebooku na sebe firma bere závazek být dobrým sousedem, důvěryhodným přítelem. Účelem totiž není simulovat prodejnu…

Článek v rámci předplatného Denní chleba ředitele call centra

14.3.2010 

Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho tým úspěšný? Článek představuje sedm rad. - Vytvořte si styčné body se zaměstnanci a z&…

icon Je to práce, které věřím

11.3.2010  Rozhovor s Janou Riebovou, ředitelkou lidských zdrojů v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

Jak jste se dostala od chemie k personalistice? Mé vzdělání mne k dráze personalisty vůbec nepředurčovalo, ledaže bych pracovala s lidmi „z oceli“ (a někdy to tak i vypadalo). V minulé době jsem si…

icon Uznávání a odměňování zaměstnanců: Kde začít?

19.2.2010 

Vytváření úspěšného programu uznávání a odměňování výkonných zaměstnanců začíná i končí…

icon Kdy a jak vybírat poradce?

15.2.2010 

Investice do poradenských služeb mohou být vyhozenými penězi, pokud se firma předem správně nepřipraví. Jaká opatření tedy provést?- Najměte…

icon Vždy mě nesmírně lákalo poznání vztahů mezi lidmi a zvládání emocí

10.2.2010 

S Helenou Bernardovou, ředitelkou oddělení lidských zdrojů v pivovaru Bernard, o ryze praktických aspektech personalistiky, metodách komunikace se zaměstnanci a přístupu k firemním hodnotám...Nyní…

icon Dobří a ještě lepší obchodníci

3.2.2010 

Existují určité rozdíly mezi dobrými obchodníky a mezi těmi, kteří dosáhnou nejvyšší laťky. Hvězdné jedince však neodlišují prodejní techniky či prestiž produktů a značek, které zastupují. Jsou to…

Článek v rámci předplatného Úspěšné integrace prodeje a brandingu?

3.2.2010 

Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na branding často s netečností. Uvědomují si, že silná značka může obchodnímu týmu mnohé usnadnit, nevnímají to však jako nedílnou…

Co znamená, když se řekne programově malá agentura?

28.1.2010  Rozhovor s Kateřinou Kryllovou, programovou manažerkou agentury Signum

Kateřina Kryllová v současné době pracuje na pozici programové manažerky a lektorky agentury Signum. Má na starosti zejména komunikaci s klienty, přípravu a produkci vzdělávacích projektů a vše, co se…

icon Pomocná ruka pro začínající manažery

28.1.2010  Rozhovor se Zdeňkem Fibichem, ředitelem a jednatelem společnosti Cadet Go s.r.o.

Zdeněk Fibich je ředitelem a jednatelem společnosti Cadet Go s.r.o. Vystudoval ČVUT Praha, fakultu strojní a po studiu pracoval jako samostatný konstruktér. V roce 1991 nastoupil jako jeden z prvních…

Článek v rámci předplatného Koučování nediktuje, pomáhá najít vlastní cestu

28.1.2010  Rozhovor s Mgr. Dianou Kotkovou, koučem, trenérem a konzultantem v oblasti rozvoje a vzdělávání dospělých

  Mgr. Diana Kotková absolvovala v roce 1993 Farmaceutickou fakultu Univerzity Karlovy. Pracovala na různých pozicích v komerčních divizích farmaceutických společností SmithKline Beecham a Bristol-…

Výpis 19962010 z celkem 2596