Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

15.5.2009 

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že jim zvolené výrobky, služby nebo osoby poskytnou, co slibují. Hledají příběhy jiných spokojených…

icon 6 chyb při budování kontaktů

5.5.2009 

Budování kontaktů patří mezi stěžejní manažerské a vůdcovské dovednosti. Síť kontaktů vás totiž dokáže podpořit vdobrých časech, stejně tak jako ve špatných, například když ztratíte práci.Pro mnoho…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte mediální trénink

5.5.2009 

Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné průzkumy, vytvořili svá klíčová sdělení, sestavili svůj příběh a nakonec si zajistili rozhovor vmédiích. Ten však nedopadne dobře,…

E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

29.4.2009 

E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli úspěšní vsoučasné ekonomické situaci. Málo se však mluví o tom, čemu by se měli vyhnout.- Vyhněte se jednoduchým počtům a…

icon Proč tradiční školení prodeje nefunguje?

28.4.2009 

Tradiční metody školení nemusí být dostačující, aby vyhověly všem požadavkům na školení vašeho prodejního týmu. Spíše byste se měli zaměřit na rozvoj individuálních silných stránek každého obchodníka.…

icon Vůdce potřebuje sebedůvěru. Kde ji vzít?

27.4.2009 

Bez sebedůvěry se nahoru nedostanete. Je ktomu potřeba věřit si, nebát se nebýt perfektní a mít určitou osobní statečnost. Článek přináší několik rad, jak budovat sebedůvěru, která je klíčovou…

icon Obchodní strategie pro těžké časy

23.4.2009 

Zpomalení ekonomiky může vést ktomu, že se zpomalí i váš přísun objednávek. Nemusí tomu však tak být. Dokážete-li zlepšit výkonnost své prodejní funkce tak, aby zajistila dostatek nových klientů,…

Článek v rámci předplatného New York Times hlásí další ztráty

22.4.2009 

Americký list New York Times právě oznámil, že se jeho ztráta za první čtvrtletí letošního prohloubila, především proto, že př&…

Článek v rámci předplatného icon Největší firmy světa

17.4.2009 

Americký časopis Forbes sestavil i letos žebříček největších firem na světě - Forbes Global 2000. Od jiných žebříčků tohoto druhu se liší tím, že nepoužívá jen jedno měřítko, například prodej. Při…

Článek v rámci předplatného icon Kávu si neosladíte

15.4.2009 

Snaha o snižování nákladů vede některé firmy kabsurdním krokům. Společnost IBM například právě škrtla kávu a čaj ze svého rozpočtu na provoz kanceláří po celém světě. Zaměstnancům oznámila, že si…

icon Praštěte je kladivem (a další tipy pro obchodní prezentaci)

14.4.2009 

Chystáte-li se na prezentaci, držte se dvou základních zákonů: 1) Nikdy si předem nedávejte velkou kávu a cereální pečivo. 2) Naplánujte svou prezentaci do malých prostor. Článek pak shrnuje další…

Článek v rámci předplatného Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

10.4.2009 

Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví, že spokojenost je klíčem ktomu, aby zůstali. Problém je však vtom, že existuje celá řada metod pro měření spokojenosti…

icon Specifika "krizového" řízení zaměstnanců na částečné úvazky

1.4.2009 

Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším prodejem, manažeři se snaží udržet náklady propouštěním a více se spoléhají na zaměstnance pracující…

icon Úspěch na obchodní výstavě - uvažovat dopředu a neprodávat

31.3.2009 

Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům hledání nových obchodních příležitostí, mezi něž patří i obchodní výstavy. Jako účastníci výstav, konferencí a road show se však…

Článek v rámci předplatného Využijte potenciál svých webových stránek

24.3.2009 

Tlak na snižování nákladů firem roste a marketéři jsou nuceni dělat více somezenými zdroji. Nejsilnější zbraní vmarketingovém arzenálu firem bez ohledu na velikost se tak mohou stát webové stránky.…

Výpis 20562070 z celkem 2596