Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční ředitel v souvislosti s vašimi marketingovými programy? I když vám nikdo nezaručí, že váš rozpočet zůstane nedotčený, budete-li…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční ředitel v souvislosti s vašimi marketingovými programy? I když vám nikdo nezaručí, že váš rozpočet zůstane nedotčený, budete-li…
Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných dobách. Kromě existence smrti a daní, se sice můžete spolehnout i na to, že ekonomika se opět vzchopí, nečekejte však na to…
Vkritických obdobích všichni potřebujeme inspiraci, vyjasnění své situace a soustředění na správné věci to vše nám může poskytnout sdílená vize. Vytváření oddanosti vůči vizi je úkolem vůdce, ať už…
Štíhlejší pracovní síla, pomalejší prodej a těsnější rozpočty nutí manažery motivovat zaměstnance ktomu, aby dokázali dělat více sméně zdroji. Jak na to? Radí Suzanne Batesová, autorka nové knihy…
Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i zaměstnanecké výhody a také objem komunikace, který jim věnují. To je ale špatný přístup zhlediska zaměstnanců i firmy. Firmy, které…
Školení obchodníků může vašim zaměstnancům pomoci lépe proniknout do firemních účtů, urychlit prodejní cykly a získat více obchodních příležitostí. Může udělat ze vztahů partnerství. Než se však pro…
Nejste si jisti, kterou část svých výdajů na reklamu si vdnešních ekonomických podmínkách udržet a kterou snížit? Držte se následujících doporučení.- Směřujte reklamu tam, kam se potenciální zákazníci…
Chcete-li se vyhnout ztrátě budoucích plateb, měli byste sledovat varovné signály, které vás upozorňují na to, že vaši zákazníci mají závažné finanční problémy. Následující souhrn varování nemusí…
Může být jednoduché ořezat veškerou nákladnou provozní činnost. Jakmile však spotřebitelé začnou vprůběhu ekonomického zpomalení investovat své peníze uvážlivěji, měly by i firmy být ve svém…
Myslíte si, že se svaší společností dobře obchoduje? Vyzkoušejte si roli zákazníka. Vnější perspektiva vám umožní hlubší pohled na zákaznické problémy a pomůže odhalit, proč zákazníci například…
Jelikož marketéři i spotřebitelé budou mít letos omezené rozpočty, čekají nás delší prodejní cykly, delší nákupní rozhovory se spotřebiteli a méně značkové reklamy. Firmy se vdůsledku toho budou…
Zima je tradičním obdobím firemních schůzek sdealery, prodejci, provozovateli licencí i prodejními týmy. Jsou to schůzky, které slouží kzískání perspektivy vrámci roku a k přípravě na budoucnost.…
Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro efektivní prodej bez ohledu na stav ekonomiky. - Měli byste znát své výrobky a služby. Lidé, kteří prodávají bez dobré…
Konzultační společnost Watson Wyatt sestavila seznam deseti způsobů, jak mohou organizace udržet pokličku na svých kompenzačních nákladech vprůběhu ekonomické krize. Přečtěte si je, než uděláte…
Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i velkých firem. Dnes se však nejinovativnější firmy snaží jít za nákupní programy a transformovat…