Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

icon Kompenzační náklady v ekonomické krizi

31.12.2008 

Konzultační společnost Watson Wyatt sestavila seznam deseti způsobů, jak mohou organizace udržet pokličku na svých kompenzačních nákladech vprůběhu ekonomické krize. Přečtěte si je, než uděláte…

Článek v rámci předplatného Ano a ne v budování loajality zákazníků

18.12.2008 

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i velkých firem. Dnes se však nejinovativnější firmy snaží jít za nákupní programy a transformovat…

icon Která příležitost je správná?

17.12.2008 

Investoři zvažují stovky možností, než učiní investiční rozhodnutí a učí se to dělat objektivně a sdisciplínou. Obchodní profesionálové by měli dělat totéž, když se rozhodují o investici svého času,…

icon Základy smíšeného učení

15.12.2008 

Jak mohou manažeři vzdělávání vytvořit dostupné a soudržné schéma smíšeného učení? Článek přináší několik tipů Erica Rodgerse, viceprezidenta společnosti GP Worldwide, která se zabývá zlepšováním…

Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

11.12.2008 

Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá příjemce, nebo skončí vkoši či neprojde spamovým filtrem. Jak tedy správně vytvářet předměty zpráv? Jedno zázračné řešení…

Článek v rámci předplatného Chytře na přímé nabídky

10.12.2008 

Zaujmout pozornost potenciálních zákazníků pomocí přímého marketingu je stále obtížnější. Značnou odpovědnost za to nese rozvoj Internetu. Článek shrnuje 12 technik, jak touto formou správně a…

icon Manažeři odhalují největší náborová fiaska

8.12.2008 

Téměř 69 % amerických náborových manažerů přiznalo vnedávné studii, že by raději udělali škatulata se stávajícími zaměstnanci, než nabírali někoho nového. Vprůzkumu, který byl proveden společností…

icon Motivace rekreací u zaměstnanců funguje

4.12.2008 

Díky neustálému vývoji a široké nabídce různých zaměstnaneckých výhod je vsoučasném marketingovém labyrintu stále těžší neztratit směr. Originální a mnoha velkými firmami prověřenou cestu, jak…

Článek v rámci předplatného icon Jak na efektivní prodejně-vzdělávací semináře

2.12.2008 

Vzdělávací semináře a vystoupení jsou dobrý způsob, jak se dostat před větší počet lidí. Bývají nejúspěšnější, kdyžprobudíte u lidí zájem o diskuzi. Abyste skutečně viděli výsledky, je také třeba mít…

Článek v rámci předplatného icon Peníze nejsou všechno ani při obchodních výstavách

26.11.2008 

Plodná účast na obchodních výstavách vyžaduje víc, než hodit prostředky projektovému manažerovi a doufat, že vše klapne. Řada firem zjišťuje, že kvůli špatnému vedení a nedostatku plánování se tyto…

K čemu zmocňujete své obchodníky?

25.11.2008 

Řada firem si myslí, že „zmocňování“ prodejního personálu spočívá v tom, poskytnout pracovní stůl, telefon, školen&…

Článek v rámci předplatného 7 problémů e-mailu při prodeji

24.11.2008 

Posíláte potenciálním zákazníkům e-maily místo toho, abyste jim zatelefonovali? Zamyslete se nad tím, proč jste se ustoupili od osobního kontaktu. Vzásadě existují dva důvody strach zodmítnutí a…

Článek v rámci předplatného 5 nadcházejících trendů e-mailového marketingu

19.11.2008 

E-mailový marketing se potýká sproblémem frustrovaných spotřebitelů, kteří přestávají odpovídat. Zároveň přebírají větší kontrolu nad svými interakcemi se značkami. Namísto toho, aby se obraceli na…

icon 10 tipů pro zvládání negativních emocí na pracovišti

3.11.2008 

Jestliže chcete být úspěšní v byznysu, musíte umět jednat a efektivně komunikovat se zaměstnanci, obchodními partnery, prodejci i zákazníky. To znamená zdržet se některých nevhodných jazykových a…

Článek v rámci předplatného Top ten nejlepších značek světa

3.11.2008 

I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených obchodních značek na světě. Na prvním místě je Coca-Cola shodnotou 66,7 miliardy dolarů, na druhém IBM a na třetím Microsoft.…

Výpis 20862100 z celkem 2596