New York Times hlásí další ztráty
Americký list New York Times právě oznámil, že se jeho ztráta za první čtvrtletí letošního prohloubila, především proto, že př&…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
New York Times hlásí další ztrátyAmerický list New York Times právě oznámil, že se jeho ztráta za první čtvrtletí letošního prohloubila, především proto, že př&…
Americký časopis Forbes sestavil i letos žebříček největších firem na světě - Forbes Global 2000. Od jiných žebříčků tohoto druhu se liší tím, že nepoužívá jen jedno měřítko, například prodej. Při…
Snaha o snižování nákladů vede některé firmy kabsurdním krokům. Společnost IBM například právě škrtla kávu a čaj ze svého rozpočtu na provoz kanceláří po celém světě. Zaměstnancům oznámila, že si…
Chystáte-li se na prezentaci, držte se dvou základních zákonů: 1) Nikdy si předem nedávejte velkou kávu a cereální pečivo. 2) Naplánujte svou prezentaci do malých prostor. Článek pak shrnuje další…
Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníkůKaždá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví, že spokojenost je klíčem ktomu, aby zůstali. Problém je však vtom, že existuje celá řada metod pro měření spokojenosti…
Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším prodejem, manažeři se snaží udržet náklady propouštěním a více se spoléhají na zaměstnance pracující…
Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům hledání nových obchodních příležitostí, mezi něž patří i obchodní výstavy. Jako účastníci výstav, konferencí a road show se však…
Využijte potenciál svých webových stránekTlak na snižování nákladů firem roste a marketéři jsou nuceni dělat více somezenými zdroji. Nejsilnější zbraní vmarketingovém arzenálu firem bez ohledu na velikost se tak mohou stát webové stránky.…
Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich konkurencí. Posuzují je vzhledem knejlepšímu zacházení, kterého se jim dostalo všeobecně - v bance, v…
Excelovat jako vůdce vpříznivých ekonomických časech není nic složitého vporovnání s dneškem. Chytrý vůdce dnes zavádí duální strategii - na jedné straně se soustředí na to, aby podepřel svou…
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční ředitel v souvislosti s vašimi marketingovými programy? I když vám nikdo nezaručí, že váš rozpočet zůstane nedotčený, budete-li…
Pravidla prodeje v ekonomické kriziProdej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných dobách. Kromě existence smrti a daní, se sice můžete spolehnout i na to, že ekonomika se opět vzchopí, nečekejte však na to…
Vkritických obdobích všichni potřebujeme inspiraci, vyjasnění své situace a soustředění na správné věci to vše nám může poskytnout sdílená vize. Vytváření oddanosti vůči vizi je úkolem vůdce, ať už…
Štíhlejší pracovní síla, pomalejší prodej a těsnější rozpočty nutí manažery motivovat zaměstnance ktomu, aby dokázali dělat více sméně zdroji. Jak na to? Radí Suzanne Batesová, autorka nové knihy…
Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i zaměstnanecké výhody a také objem komunikace, který jim věnují. To je ale špatný přístup zhlediska zaměstnanců i firmy. Firmy, které…