Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

9.3.2009 

Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční ředitel v souvislosti s vašimi marketingovými programy? I když vám nikdo nezaručí, že váš rozpočet zůstane nedotčený, budete-li…

Článek v rámci předplatného Pravidla prodeje v ekonomické krizi

25.2.2009 

Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných dobách. Kromě existence smrti a daní, se sice můžete spolehnout i na to, že ekonomika se opět vzchopí, nečekejte však na to…

icon Inspirujte svou vizí bez ohledu na dobu

24.2.2009 

Vkritických obdobích všichni potřebujeme inspiraci, vyjasnění své situace a soustředění na správné věci to vše nám může poskytnout sdílená vize. Vytváření oddanosti vůči vizi je úkolem vůdce, ať už…

icon Méně zdrojů, více práce... A co na to motivace?

20.2.2009 

Štíhlejší pracovní síla, pomalejší prodej a těsnější rozpočty nutí manažery motivovat zaměstnance ktomu, aby dokázali dělat více sméně zdroji. Jak na to? Radí Suzanne Batesová, autorka nové knihy…

Článek v rámci předplatného icon Proč investovat do komunikace o benefitech

18.2.2009 

Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i zaměstnanecké výhody a také objem komunikace, který jim věnují. To je ale špatný přístup zhlediska zaměstnanců i firmy. Firmy, které…

icon Základní chyby při výběru školení obchodníků

17.2.2009 

Školení obchodníků může vašim zaměstnancům pomoci lépe proniknout do firemních účtů, urychlit prodejní cykly a získat více obchodních příležitostí. Může udělat ze vztahů partnerství. Než se však pro…

Článek v rámci předplatného Reklama právě teď

17.2.2009 

Nejste si jisti, kterou část svých výdajů na reklamu si vdnešních ekonomických podmínkách udržet a kterou snížit? Držte se následujících doporučení.- Směřujte reklamu tam, kam se potenciální zákazníci…

icon 10 ukazatelů, že se váš zákazník potápí

6.2.2009 

Chcete-li se vyhnout ztrátě budoucích plateb, měli byste sledovat varovné signály, které vás upozorňují na to, že vaši zákazníci mají závažné finanční problémy. Následující souhrn varování nemusí…

Rozšiřte své on-line působení

5.2.2009 

Může být jednoduché ořezat veškerou nákladnou provozní činnost. Jakmile však spotřebitelé začnou vprůběhu ekonomického zpomalení investovat své peníze uvážlivěji, měly by i firmy být ve svém…

Článek v rámci předplatného Jaké je to být vaším zákazníkem?

28.1.2009 

Myslíte si, že se svaší společností dobře obchoduje? Vyzkoušejte si roli zákazníka. Vnější perspektiva vám umožní hlubší pohled na zákaznické problémy a pomůže odhalit, proč zákazníci například…

7 trendů v on-line marketingu pro rok 2009

22.1.2009 

Jelikož marketéři i spotřebitelé budou mít letos omezené rozpočty, čekají nás delší prodejní cykly, delší nákupní rozhovory se spotřebiteli a méně značkové reklamy. Firmy se vdůsledku toho budou…

icon Nerušte schůzky s partnery

9.1.2009 

Zima je tradičním obdobím firemních schůzek sdealery, prodejci, provozovateli licencí i prodejními týmy. Jsou to schůzky, které slouží kzískání perspektivy vrámci roku a k přípravě na budoucnost.…

Deset tipů pro efektivní prodej

2.1.2009 

Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro efektivní prodej bez ohledu na stav ekonomiky. - Měli byste znát své výrobky a služby. Lidé, kteří prodávají bez dobré…

icon Kompenzační náklady v ekonomické krizi

31.12.2008 

Konzultační společnost Watson Wyatt sestavila seznam deseti způsobů, jak mohou organizace udržet pokličku na svých kompenzačních nákladech vprůběhu ekonomické krize. Přečtěte si je, než uděláte…

Článek v rámci předplatného Ano a ne v budování loajality zákazníků

18.12.2008 

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i velkých firem. Dnes se však nejinovativnější firmy snaží jít za nákupní programy a transformovat…

Výpis 20862100 z celkem 2609