7 marketingových tipů pro Facebook

Vytisknout

I když zpočátku byl Facebook jako marketingový kanál využíván především organizacemi s malým rozpočtem, dnes by jej neměla přehlížet žádná firma. Pracují s ním i organizace z oblastí, jejichž regulaci řídí stát. Vyžaduje to nicméně určité specifické kroky. - Publikujte obsah, který vám pomůže vytvořit interakce s fanoušky. Předkl&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace