Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 7 důvodů proč používat e-mailové newslettery

15.6.2009 

Řada jednotlivců i firem stále podceňuje potenciál e-mailových newsletterů. Nedělejte stejnou chybu. Článek shrnuje 7 důvodů, proč jsou newslettery tak populární a úspěšné.- Jsou okamžitě…

Článek v rámci předplatného Jak (ne)uzavřít obchod

5.6.2009 

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více úspěšní obchodníci, aby se…

icon Desatero náborových chyb

4.6.2009 

Chybovat při výběru zaměstnanců je lidské, zároveň však také velmi nákladné. Nikdo od vás neočekává, že se rozhodnete správně ve všech případech. Riziko špatného rozhodnutí však lze výrazně snížit,…

Článek v rámci předplatného Přílišné nadšení škodí prodeji

2.6.2009 

Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli přílišnému nadšení. Kdy?- Když firma zavádí nový produkt, většina prodejců se začne hnát za získáním nejslibnějších…

Článek v rámci předplatného Nenákladné marketingové techniky nejen pro období krize

28.5.2009 

Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí však existují nenákladné marketingové techniky. Některé znich vyžadují více energie a vytrvalosti, to je však vekonomické recesi…

Článek v rámci předplatného icon 7 principů efektivního veřejného vystupování

26.5.2009 

I když se někteří lidé již narodí s darem veřejného vystupování, většina z nás se stává efektivními spíkry až postupným učením. Absolvujeme kurzy či koučování, získáváme praxi při jednotlivých…

icon Obchodování v Indii: Nic nepředpokládejte

19.5.2009 

Západní firmy, které chtějí zvýšit své zisky vmezinárodním obchodu, se stále častěji obracejí směrem kIndii. Zejména v oblasti moderních technologií se jedná o velmi lukrativní trhy. Je však třeba…

Článek v rámci předplatného icon Využívají vaši obchodníci svůj plný potenciál?

15.5.2009 

Chcete-li mít kvalitní obchodníky, odpovězte si na následující otázky.- Věnují vaši obchodníci dostatečnou pozornost důležitým zákazníkům? Řada obchodníků tráví příliš času spohodlnými a jistými…

Článek v rámci předplatného Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

15.5.2009 

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že jim zvolené výrobky, služby nebo osoby poskytnou, co slibují. Hledají příběhy jiných spokojených…

icon 6 chyb při budování kontaktů

5.5.2009 

Budování kontaktů patří mezi stěžejní manažerské a vůdcovské dovednosti. Síť kontaktů vás totiž dokáže podpořit vdobrých časech, stejně tak jako ve špatných, například když ztratíte práci.Pro mnoho…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte mediální trénink

5.5.2009 

Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné průzkumy, vytvořili svá klíčová sdělení, sestavili svůj příběh a nakonec si zajistili rozhovor vmédiích. Ten však nedopadne dobře,…

E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

29.4.2009 

E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli úspěšní vsoučasné ekonomické situaci. Málo se však mluví o tom, čemu by se měli vyhnout.- Vyhněte se jednoduchým počtům a…

icon Proč tradiční školení prodeje nefunguje?

28.4.2009 

Tradiční metody školení nemusí být dostačující, aby vyhověly všem požadavkům na školení vašeho prodejního týmu. Spíše byste se měli zaměřit na rozvoj individuálních silných stránek každého obchodníka.…

icon Vůdce potřebuje sebedůvěru. Kde ji vzít?

27.4.2009 

Bez sebedůvěry se nahoru nedostanete. Je ktomu potřeba věřit si, nebát se nebýt perfektní a mít určitou osobní statečnost. Článek přináší několik rad, jak budovat sebedůvěru, která je klíčovou…

icon Obchodní strategie pro těžké časy

23.4.2009 

Zpomalení ekonomiky může vést ktomu, že se zpomalí i váš přísun objednávek. Nemusí tomu však tak být. Dokážete-li zlepšit výkonnost své prodejní funkce tak, aby zajistila dostatek nových klientů,…

Výpis 20712085 z celkem 2619