5 nástrojů, které vám přivedou více kontaktů z firemního webu

Web se pro mnohé firmy stal jedním z hlavních zdrojů kontaktů na nové potenciální zákazníky. Kontaktní formuláře, registrace, newslettery, kvízy, testy – to vše slouží jedinému cíli, který je získat co nejvíce nových kontaktů.

Webové stránky firem, a často i těch velkých a úspěšných, jsou bohužel často zastaralé a plně nevyužívají akviziční potenciál, který internet nabízí. Zde je pět tipů, jak prostřednictvím vašich webových stránek získávat více nových kontaktů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.