Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu sdělili své problémy a křivdy, případně aby se ujistili, že je vše v pořádku a že je o ně dobře postaráno. Vysoká míra empatie ze strany zástupce společnosti je tak často nutná pro to, aby se problém zcela vyřešil a klient odkládal sluchátko maximálně spokojen. Jak můžete i vy být více empatičtí coby pracovníci zákaznického servisu?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.