Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace u klienta, u vás nebo v celém oboru či společnosti se může změnit. A pak je na místě se zákazníkům, u kterých jste cítili určitý potenciál, zkusit ozvat znovu. Ukážeme vám, jak na to. A to ve čtyřech krocích.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.