Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni…

Platební morálka Čechů rekordně rostla. Na konci roku ale může dojít k dramatickému propadu

Platební morálka Čechů s dluhy po splatnosti se rok od roku zlepšovala a loni se dostala na…

Sedm základních typů cenotvorby

Naceňování produktů je jedním z nejdůležitějších úkolů těch, kteří mají za prodeje daného produktu…

Jak uzavřít obchod, když má klient nabídku od konkurence?

Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než kdykoliv v historii. Průměrný…

Klient chce slevu. Co na to říci?

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i nepříjemnost, se kterou si musí…

Kde a jak dát produktu přidanou hodnotu

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni…

Argumenty, proč nejnižší cena není pro klienta ta nejlepší volba

Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha potenciálních klientů. Často…

Nabízejte to nejlepší, nikoliv nejlevnější řešení

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musejí…

4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze…

Výpis 19 z celkem 23