Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 chyby, kterých se vyvarovat při tvorbě cen

Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na provoz, ale i řada…

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl…

Jaká rizika se skrývají za častými změnami cen?

Díky současným technologiím je ve většině případů podstatně jednodušší a rychlejší měnit ceny, než…

Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně

Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen obchodu? A víte, jak se této…

Dát či nedat slevu? Zeptejte se sami sebe na tyto 4 otázky

Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u stálých zákazníků a ještě…

4 tipy, jak zvýšit ceny a přitom neodradit klienty

Když náklady na provoz podniku rostou, je po čase nevyhnutelné, že pokud chce firma udržet stejnou…

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro prodej z něho plynnou? Jakými…

Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty nebo nové produkty. Velký…

4 kroky k úspěšnějším obchodním nabídkám

Obchodníci tráví dlouhé hodiny pečlivým sepisováním nabídek pro potenciální klienty. O to větší je…

Výpis 1018 z celkem 23