Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Job offers

Listing 501 to 550 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
Asertivita
Cílová skupina: - pro pracovníky v přímém kontaktu se zákazníky, prodejce a prodavače, pracovníky za přepážkou, na reklamačních odděleních apod.…
Tématické okruhy: - postavení nákupu ve firmě - strategie jednání nákupce - vyjednávací pozice - práce s námitkami - typologie vyjednavačů - taktiky…
Cíl Na konci semináře si účastníci budou schopni říci, jak konkrétně změní svůj styl prodeje, aby zlepšili péči o zákazníky v oblastech své…
Cíl Vysvětlit filosofii konkurence - rozšiřování služeb jako nutnost, stálý zákazník znamená obchodní úspěch, ovlivňuje pravidelný zisk a pozici před…
školení pro uzavřené skupiny lidí probíhají ve vašich prostorách školení jsou vždy koncipována jako nácviková, obsahují tréninkové programy se…
školení pro uzavřené skupiny lidí probíhají ve vašich prostorách školení jsou vždy koncipována jako nácviková, obsahují tréninkové programy se…
Co je to stížnost Jak zacházet se stížností Co dělat když zákazník nemá pravdu Jak přistupovat k námitkám proti ceně Jak předejít námitkám a obrátit…
Strategie zaměřená na zákazníka Pravidla obchodního styku Úsměv - základ komunikace Aplikace základních pravidel dobré komunikace Zvládnutí nástrojů…
V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting…
V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting…
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a…
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a…
Ve speciálním modulu je pozornost zaměřena zejména na psychologické atributy získávání zakázky, prvotní kontakt s klientem po telefonu (domluvení…
Tento modul se soustředí na psychologické aspekty komunikace s klientem po telefonu, uvědomění si a shrnutí specifik vyplývajících s jednokanálového…
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Strategie a taktika, možné metody, etika v obchodním jednání, ceny a smlouvy
Vyhledávání zákazníků, navazování kontaktu, průběh rozhovoru, organizace práce obchodního zástupce
Účastníci Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Účastníci by měli být absolventy workshopů "Pět…
Taktický marketing
Operativní marketing
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…
Obsah semináře: * Základní rysy a strategie obchodních vyjednávání * Zdroje síly a moci pro obchodní vyjednávání * Vyjednávací taktiky a taktický…
Kurzy ušité na míru podle potřeb a přání zákazníka tématicky zaměřené. Mohou být prováděny skupinově, ale i individuálně. Šetří Vám čas i peníze.
Kurzy ušité na míru podle potřeb a přání zákazníka tématicky zaměřené. Mohou být prováděny skupinově, ale i individuálně. Šetří Vám čas i peníze.
Nabízíme Vám vysokou kvalitu týmů lektorů a odborníků z praxe, maximální zapojení účastníků do probíraného tématu a individuální přístup ke každému…
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a…
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a…
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé…
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé…
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané…
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané…
Cíl kurzu: Naučit posluchače jak využívat jeden z efektivních způsobů komunikace. Odstranit mýty a pověry, které asertivitu provázejí. Pomoci mu…
Cíl kurzu: Zkvalitnění komunikace, jež je klíčovým předpokladem dobrého výkonu v řadě rolí, které hrajeme v pracovním prostředí i soukromém životě.…
 MARKETINGCíl: aplikace marketingových nástrojů do firemní praxe marketingová funkce - podpora obchodní činnosti vyjasnit a zlepšit funkce a fungování…
Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů…
Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů…
Obsah semináře: *Vývoj na trzích od poloviny 20. století a charakter současných trhů *Marketingová přidaná hodnota jako základ konkurenceschopnosti…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Obchodní zastoupení
Možnosti financování exportu a spolupráce s bankami při přípravě a realizaci obchodních operací