Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Job offers

Listing 451 to 500 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Dvoudenní výcvikový kurz je určen pro všechny zájemce, jejichž hlavní pracovní metodou je vyjednávání. Jde zejména o manažery, prodejce, pracovníky…
Třídenní výcvikový kurz určený pro pracovníky, kteří vytvářejí řešení úkolů zadávaných zákazníkem a následně je musí kvalifikovaně prezentovat.…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
* Nezbytně nutné teoretické minimum: Co to je? Z čeho vyplývá a v čem spočívá její význam? S čím souvisí? Jak přistupovat k její interpretaci a jak ji…
* Jsem takový, jaké je mé sebenaplňující proroctví (V, SD, ST). * Základní problém: pozitivní myšlení a řeč (V, SD, PC, ST, IRSH). * Čtyři…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře: Vycvičit účastníky k…
Nácvik a trénink praktických dovedností a technik potřebných k úspěšnému jednání se zákazníkem a využitím vybraných technik NLP. Nové metody moderního…
Seznámení se základy neurolingvistického programování pro byznys, trénink vybraných technik NLP, které pomáhají dovést jakékoli vyjednávání do konce…
Slovní komunikace - model komunikace, věcná a vztahová rovina, umění naslouchat, volit správné otázky k rozvíjení rozhovoru, jazykový styl a co…
Základy rétoriky - umění se vyjadřovat, technika řeči Různé druhy projevů a jejich specifika, získání posluchačů - řečnické figury, image, melodičnost…
Pasivní telemarketing. Strategie telefonování. Techniky dotazování. Aktivní naslouchání. Bariéry při telefonické komunikaci a jejich zvládání. Kdo je…
Pravidla komunikace po telefonu. Rétorika, hlas , výslovnost. Trénink obtížných hovorů. Jak řešit stížnosti a problémy zákazníků. Jak překonat…
Úspěšná asistentka je uznávaným skvostem každé prosperující firmy. Prostřednictvím osobitého vzhledu se sama cítí dobře, utváří atmosféru mezi…
Seminář volně navazuje na Profesionální Image I. Cílem tohoto přátelského setkání je posílení osobní image a sebevědomí prostřednictvím světa barev.…
Proces nákupního cyklus zákazníka. Jakými fázemi každý nákupní cyklus prochází? Jak je každá fáze charakterizována a jaké obavy kupujícího každá z…
Strategie orientovaná na zákazníka Zákazník jako nejdůležitější osoba ve firmě. Význam spokojeného zákazníka pro prosperitu firmy. Jaký druh…
URČENO: Pro všechny pracovníky, kteří komunikují se zákazníky, obchodními partnery, institucemi ap. a pro vedoucí k jednání s podřízenými. ZAMĚŘENÍ:…
URČENO: Všem pracovníkům. CÍL: Připravit pracovníky na eliminaci rozlad a řešení konfliktů v týmové práci. Naučit je způsobům jak reagovat na…
Určení: Zejména pro pracovníky, kteří komunikují se zákazníky, např. na infolinkách. Popis kurzu: Lidé se naučí, jak investovat do zákazníka několik…
Negotiating deals with clients - and negotiating on their behalf - present their own set of difficulties for investment bankers. When the stakes are…
Do you still take a 90-page pitch book into a 20-minute presentation? Do you ever find the slide run hijacked by a client who only wants to talk…
FIREMNÍ SEMINÁŘE "NA MÍRU" PŘÍPRAVA analýza potřeb klienta, specifikace problému a požadavku formou osobní konzultace zpracování vzdělávacího…
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje…
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje…
základní společenské úkony jak se orientovat * v dopravě * při návštěvách a stolničení * při společenských setkáních * při cestování jak se…
Motto: "Hleďme vždy vpřed, chceme-li vpřed." Rozsah: 2 dny Témata: ? Test vnímavosti k neverbálním signálům ? Haptika, gestika, posturologie,…
Motto: "Úspěch, rychlost a přesnost jsou funkcemi minimalizace šumů, dezinformací uvnitř organizace." Rozsah: 2 dny Témata: ? Předpoklady fungování…
jednorázový kurz
jednorázový kurz
Účastníci zvládnou: asertivní práva, znát jejich obsah a význam pro jedince naučit se asertivní práva používat v jednání s partnery hlavní zásady,…
Účastníci zvládnou: efektivně komunikovat se zákazníkem po telefonu domluvu obchodní schůzky po telefonu dovednosti potřebné pro efektivní…
Délka trvání semináře : 8 pracovních hodin. Program: Úvod 1. Co je, proč vzniká a jakou má konflikt hodnotu pro organizaci, druhy konfliktů a…
Úvod - obvyklé vyjednávací situace účastníků semináře 1) Komunikační aspekty úspěšného vyjednávání 2) Psychologické aspekty úspěšného vyjednávání 3)…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Model zahrnuje veškeré aspekty budování silné tržní značky, vytvoření prizmy značky, vizi a hodnotu značky, cílů a strategií, umisťování a integrované…
Model se zaměřuje na dvě základní oblasti osobního prodeje: (1) systém řízení prodejních aktivit a (2) profesionální komunikaci prodejců.
Cílem programu je seznámit účastníky s možností řešení konfliktů pomocí technik kooperativního vyjednávání. Dále získají schopnost rozpoznat různé…
Cílem programu je seznámit účastníky s technikou mediace, tj.řešení sporu za pomoci prostředníka mediátora. Vysvětlit jim metodu mediace a její cíle,…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Kurz akreditovaný MŠMT k vydávání celostátně platných osvědčení
Kurz akreditovaný MŠMT k vydávání celostátně platných osvědčení