Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov profesionálne a zákaznícky orientovanými technikami zvládať konfliktné a záťažové situácie v telefonických rozhovoroch.… |
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov profesionálne a zákaznícky orientovanými technikami zvládať konfliktné a záťažové situácie v telefonických rozhovoroch.… |
Termín a místo konání: 12.12. 2013, 9-18hod., Restaurace U zámecké zahrady, Bratrská 586, Lipník nad Bečvou Cílem semináře je: Zvýšit tržby… |
Motto: „Vše dobré je nepřítelem skvělého.“ Jim Collins ale „Lepší je překážkou dobrému.“ Don Bosco Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a… |
Značku zaměstnavatele tvoří zaměstnanci Budujete značku zaměstnavatele? Chcete ukázat, co je na vaší firmě dobré, a pracovat na tom, co je potřeba… |
Zapojením lidí zvýšíte šanci na úspěšnou implementaci změn Trápí vás nefunkční a příliš složité procesy? Hledáte řešení na zlepšení komunikace a… |
Různé typy médií nás v dnešní době atakují doslova na každém kroku. Není divu, že se novinářské otázky u řady lidí i firem setkávají s obavami. Jak na… |
SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÝ SERVIS Komunikační tréninky všeho druhu - jednání obchodní, s podřízenými (individuální, s týmem), nadřízenými, vystupování na … |
Každý tým jedná jako podnikový management v konkurenci k ostatním podnikům-týmům. Účastníci si ve hře vybírají manažerskou roli (marketingový… |
Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru… |
Cílem kurzu je na jedné straně přesvědčit, že základem úspěchu či neúspěchu v pracovním i soukromém životě je komunikace. Na druhé straně umožní… |
Čo je IN-HOUSE seminár? Seminár je organizovaný priamo vo Vašej spoločnosti alebo nami zabezpečených priestoroch a pripravený na základe Vašich… |
Jakýkoli z našich bezpečnostních kurzů jsme připraveni realizovat ve vaší společnosti, ve všich učebnách. Ochotně sestavíme pro vaši organizaci výcvik… |
Účastníci by měli po absolvování být schopni připravit prezentace a zaměřit se na její hlavní body. Měli by dokázat zvolit vhodný způsob prezentace… |
-vysvětlení pojmů a trochu historie -jak ochránit svou firmu a rodinu -metody agresivní rozvědky a obrana proti ní -využití zpravodajských praktik… |
-jak obchodovat a podnikat na Ukrajině -podnikatelské zákony,finanční a celní specifika -zvláštnosti podnikatelské činnosti a jak se vyvarovat… |
Cíle Zlepšit týmovou (meziútvarovou) spolupráci při řešení projektů. Dokázat formovat a vést projektový tým. Vytvořit podmínky pro větší standardizaci… |
Při koncepční práci zaměřené na zvýšení produktivity práce může být trénink jedním z dílčích kroků. Při sestavování tréninkových programů vycházíme z … |
Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního… |
* témata: vedení obchodního jednání, prezentační dovednosti, řešení problémových situací apod. * místo konání: prakticky kdekoliv, možno i plně indoor… |
* témata: týmová práce, teambuilding, komunikace, facilitace, kreativita, vedení lidí * místo konání: v blízkosti sídla vaší společnosti, outdoor… |
Jaké fáze má prezentace a jak se na ně kvalitně připravit? Jaké jsou nejčastější chyby řečníků? Co způsobuje nervozitu z veřejných vystoupení a… |
Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing? Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem? Jaké jsou druhy moderní… |
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR Pochopíte roli nových technologií v náboru a práci personalisty… |
Tvorba koncepce firemního časopisu Seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a novinářským stylem psaní článků Zjistíte, jak efektivně… |
Specializované programy pro zhodnocení úrovně sociálních dovedností a zvolených manažerských kompetencí vybraných pracovníků nebo uchazečů o pracovní… |
Více o semináři na www.VitProkupek.cz. Přínosy pro Vás Naučíte se přednést přesvědčivou krátkou řeč, která v publiku zanechá silné emoce a povede… |
Prediktívna údržba optimalizuje efektivitu využívania strojov a zariadení. Predikcie z dataminingových modelov zostavených nad historickými dátami o… |
Cílová skupina: Majitelé firem, Top Management, Leadership team nebo Vedoucí zaměstnanci, popř. širší vedení firmy. Proč chtít tento workshop? … |
Zážitek je zkušenost … neprodávejte produkty, řiďte zkušenost zákazníka! Jednodenní interaktivní zážitkový workshop „Jak na řízení zákaznické… |
Cíl: Využívat maximálně výhod, které telefonická komunikace nabízí, naučit se pracovat se svým hlasem, plánovat a vyhodnocovat efektivitu hovorů. Obsah… |
Cíl: Seznámit se základními pravidly komunikace po telefonu, získat sebejistotu při řešení obtížných situací a naučit se využívat takových výrazových… |
(Jak rozvíjet účinný styl jednání, zaměřený na vytváření vysoké firemní kultury) * Firemní komunikace (profesionální firemní kultura a účinného jednání… |
Cíle uvědomit si hodnotu klíčových zákazníků zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka zlepšit se ve stanovování efektivní… |
Určeno pro marketingové manažery a marketingové specialisty, obchodníky a obchodní zástupce. Cíl: Pochopit důležitost stálého přehledu trhu a… |
Určeno pro marketingové pracovníky firem podnikajících v oblasti služeb nebo výrobků s vysokým podílem služeb, kteří jsou odpovědni za jejich… |
Pro koho je trénink určen? Program je určen zaměstnancům, jejichž pracovní náplň zahrnuje návštěvy u zákazníků a vyřizování jednoduchých i… |
Zaměření semináře Rychlé životní tempo, vypětí a spěch je už samozřejmostí našich dní. Nikdo, kdo žije v dnešní době, se nemůže stresu vyhnout… |
Neverbální komunikace - jak se naučit číst z řeči těla zákazníka. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi,… |
Zásady vedení správného prodejního rozhovoru. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a… |
Charakteristika: Efektivní argumentace staví na využívání kritického myšlení, které pomáhá korektním a platným způsobem prezentovat vlastní názory a… |
Charakteristika: Cílem kurzu je pomoci účastníkům zvýšit jejich obratnost a úspěšnost při nejrůznějších typech jednání a dovednost směřovat debatu… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |