| CÍLE MODULU: Obstát v krizových situacích. Nenechat se vyvést z míry. Naučit se jednat s lidmi v náročných podmínkách. Připravit se na vznik… |
| SPOLEČNĚ AŽ ZA HRANICE NEJNOVĚJŠÍCH POZNATKŮ V OBLASTI VYJEDNÁVÁNÍ Vyjednáváte ve své manažerské praxi s různými vnitropodnikovými i vnějšími partnery… |
| Kurz je určený pro pracovníky firem, vyšší a střední management. Účastníci si v něm rozšíří komunikační dovednosti, naučí se rozlišovat různé typy… |
| Cíl kurzu: Chcete nejen dobře a příjemně působit, ale být i dobrou a správnou podporou svého manažera a pracovního týmu? Odhalíte své silné a slabé… |
| Telefonování v obchodním styku v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN10… |
| Telefonování v obchodním styku v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN13… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit… |
| Kurz je zaměřen jednak na pracovníky v oblasti personalistiky a lidských zdrojů, kteří pracují v nadnárodních společnostech nebo firmách s mezinárodní… |
| Anotace Program je zaměřen na objasnění principů a postupů komunikace v krizové situaci. Pozornost je soustředěna na to, jak zabránit… |
| Anotace Porada je relativně podceňovaným nástrojem vedení a řízení, přitom koncentruje potenciál celého týmu. Je škoda nevyužít její možnosti naplno.… |
| „Jedna ze základních potřeb dnešní doby je umět se prodat…“ Člověk, který chce dobře prezentovat potřebuje: * ujasnit si, komu a co chce vlastně říci, … |
| Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou… |
| Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou… |
| Potřeba vnitropodnikových školitelů či konzultantů se v dnešních společnostech objevuje stále častěji. Nejčastějším důvodem pro "volání" po interních… |
| Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací I nízkonákladová reklama funguje! Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout… |
| Cíl: Definovat cíle prezentace, analyzovat posluchače, připravit strukturu a obsah prezentace, vystupovat před posluchači, přesvědčivě, srozumitelně a… |
| Cíl: Vytvářet kvalitní vizuální pomůcky, používat základní grafická pravidla, navrhovat grafický vzhled prezentace, tvořit návrhy jednotlivých snímků… |
| Dělejte, co umíte nejlépe. Ostatní nechte na nás. Došlo k výpadku členů personálního oddělení? Chystáte výrazný nárůst činností a nemáte funkční… |
| Zapojením lidí zvýšíte šanci na úspěšnou implementaci změn Trápí vás nefunkční a příliš složité procesy? Hledáte řešení na zlepšení komunikace a… |
| Cílem tohoto tréninku je naučit manažery porozumět a pracovat se základními koncepty firemních strategií. Může být koncipovaný jako workshop, ve… |
| Cílem tréninku je pochopit význam firemní kultury a jejího dopadu na výkonnost a firemní procesy. Druhou rovinou je uvědomění si zákonitostí, přínosů… |
| Všichni máme nějaké cíle. Máme profesní cíle, kde chceme být za rok, za dva nebo za deset let. Máme osobní cíle v oblasti zdraví a kondice, rodinné… |
| Všichni čelíme v práci i doma různým požadavkům druhých, a i sami na sebe máme spoustu nároků. Není divu, že se sem tam ocitáme pod tlakem. Cílem… |
| Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení. Cíl: Kultivovaný mluvní… |
| Určeno pro všechny, pro něž je komunikace hlavním pracovním nástrojem a bývají vystaveni náročným komunikačním situacím. Cíl: Naučit účastníky… |
| Příprava vašich manažerských talentů začíná u nás... Reference: ZDE Nastavení jednotlivých modulů je dle potřeb zákazníka a cílové skupiny účastníků… |
| Cíl kurzu: Uvědomit si a zmapovat podpůrné zdroje, které účastníka mohou chránit před vyhořením. Nalézt další možnosti a vytvořit konkrétní plán… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz je orientovaný interaktivně s cílem… |
| Hlavním cílem těchto online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí výjimečné situace. Kurz je orientovaný… |
| Vylepšete svůj mluvený projev, obohaťte slovní zásobu, naučte se jasně a rychle reagovat. Staňte se mistry mluveného slova. Přínos programu Nacvičíte… |
| Trénink spojuje virtuální realitu s umělou inteligencí. Pomůže Vám v bezpečném prostředí postupně snižovat Vaše obavy a rozvíjet rétorické dovednosti… |
| Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi… |
| Dostáváte se do situací, kdy souhlasíte s něčím, co vám následně nevyhovuje? Váháte, když si máte o něco říci? Je pro vás náročné odmítat? Potřebujete… |
| Intensive training designed for managers and team leaders who are aware of the fact that presentation is the easiest way to lead and influence… |
| E-komunikace Program elektronické komunikace v projektovém prostředí je určen pro členy nebo manažery virtuálních projektových týmů či týmů s velmi… |
| Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální… |
| LEADERSHIP je proces sociálního vlivu, jehož prostřednictvím je člověk schopen zajistit si pomoc a podporu druhých k dosažení společného úkolu… |
| LEADERSHIP je proces sociálního vlivu, jehož prostřednictvím je člověk schopen zajistit si pomoc a podporu druhých k dosažení společného úkolu… |
| TRÉNINK PAMĚTI - zakázkový kurz na míru pro firmy Škola paměti nabízí možnost uspořádání firemních školení na míru. Obsah i délku školení přizpůsobíme… |
| Profesionalizace písemného styku Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem… |
| Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 14. 5. 2020. "Takové nějaké" video dnes dokáže na mobil… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 19. 5. 2020. Webinář se zaměří na význam hry ve vzdělávání a… |
| Realizace na zakázku |
| Realizace na zakázku |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |