| Vztahy a chování ovlivňují výsledky týmu i firmy __________________________________________________________________ Vnímáte potřebu funkčních a… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 21. 5. 2020. Webinář o tom, co odvádí pozornost účastníků od… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 4. 6. 2020. Lidé se od sebe liší způsobem myšlení, jednání a… |
| Připravujeme a realizujeme nová a netradiční Assessment Centra a Development Centra. Aplikujeme nejnovější poznatky o diagnostice a chování… |
| Výcvik NLP Leadership v sobě soustřeďuje nejefektivnější metody a techniky NLP, systemiky a koučování z pohledu leadershipu. Jedná se o naprosto… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Sebedůvěra sehrává dominantní roli při navazování zdravých mezilidských vztahů a při jednání s druhými. Přestože je… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
| Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se… |
| V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
| Assessment center nabízí komplexní přístup k hodnocení pracovníků. Využívá kombinaci standardních psychodiagnostických nástrojů (pohovory, dotazníky… |
| Kurz je zaměřen na seznámení se s procesem, psychologií a obsahem sociální (mezilidské) komunikace, jejími jednotlivými fázemi a komunikačními… |
| Popis programu: Role manažera NENÍ vykonávat práci za lidi, role manažera JE dosahovat cílů prostřednictvím druhých lidí. Tento trénink vám nabídne… |
| Popis programu: MOTIVACE je souhrn aktivit vedoucích k vytvoření předpokladů vedoucích k ochotě zaměstnanců /koučovaných, dosáhnout změny. Koučování se… |
| Efektívna komunikácia Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBT004 Obsah aktivity: Sebapoznanie Základy komunikačných zručností Nástrahy a bariéry v… |
| Riadenie času a zvládanie stresových situácií Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 15 hodín (2 dni) Kód: MJBT003 Obsah aktivity: riadenie seba a času… |
| Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši… |
| Vyjednáváme každodenně v pracovním životě i soukromém. Vyjednávání probíhá všude kolem nás. A vždy, když vyjednáváme, chceme slyšet od naší… |
| CÍLE MODULU: Prohloubíte své znalosti a dovednosti z oblasti vyjednávání se zaměřením na obchodování. Osvojíte a natrénujete si techniky úspěšného… |
| CÍLE MODULU: Dokážete využívat taktiky pro dosahování v čase trvajících dohod a používat komunikační techniky pro zvládání problémového oponenta… |
| Tento kurz je určen všem pracovníkům na všech úrovních. Je zaměřen na obchodní prezentaci a úspěšnou propagaci služeb a výrobků. Posluchači se naučí… |
| Kurz pro každého, kdo chce umět dobře obchodovat. Cílem je přispět ke zvýšení úspěšnosti obchodních jednání, orientace se v právních zásadách při… |
| Kurz je určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR. Materiál jednotlivých lekcí je pečlivě vybrán… |
| Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším… |
| Cíl:vytvoření vlastního životopisu a motivačního dopisu pro potenciálního zaměstnavatele (forma, slovní zásoba)schopnost prezentovat sebe, své… |
| Cíl:rozšířit si znalost slovní zásoby a frází běžně používaných při cestováníbýt schopen komunikovat v situacích spojených s cestováním a řešit možné… |
| Anotace Program je určen zejména interním školitelům (lektorům), kteří zajišťují přenos klíčových informací, know-how a novinek na další zaměstnance… |
| PROFESIONÁLNÍ ASISTENTKA Anotace Kolegyně, či kolegové, pracující na pozici asistent / office manager či třeba recepční, mají ve své náplni práce… |
| Efektivní komunikace Cíl: Zlepšit komunikační dovednosti a naučit se využívat těchto dovedností v praxi Videoprogram Základy komunikace je zaměřen… |
| Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a… |
| Cíl: Dozvědět se nejnovější teoretické poznatky z oblasti komunikace s médii, umožnit Vám nácvik simulovaného rozhovoru před kamerou a následnou… |
| Objeví-li se okno příležitosti, nezatahujte rolety Hledáte nové příležitosti pro budování úspěšné organizace? Máte před sebou náročné cíle?… |
| Rozvoj vlastních zaměstnanců je nejlepší investice Nevíte jak zvýšit efektivitu ve své firmě? Každý váš zaměstnanec má na něco talent - rozvíjíte… |
| Někdy nás osobně, či tým nebo firmu něco brzdí. Něco brání efektivitě, nefunguje a my nevíme proč. Jiné věci jdou jako po másle. A také nevíme proč… |
| Jednodenní trénink pro všechny, kteří ... Potřebují rychle a jasně představit sebe, svůj projekt, stanovisko a cíl v minimálním čase Chtějí… |
| Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:… |
| Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
| Naše workshopy vedeme většinou metodou týmového koučinku. Týmový koučink je ideální variantou pro práci s týmem od 2 účastníků do desítek osob.… |
| Cíl kurzu: Naučit se motivovat a vést podřízené ve výrobním provozu. Rozvinout schopnost řídit týmy ke kvalitním výsledkům. Vysvětlit užití… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Jak sdělit svému mužstvu na palubě mé firmy negativní informaci. Forma: konzultace řeší konkrétní… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Krize=příležitost, Spojenec ČAS, Nové nástroje v krizi, Ryba smrdí od hlavy, Umění delegovat, Kouzelná… |
| Trénink vám umožní pohledy na problémovou situaci z různých úhlů a hledání pro obě strany vzájemně přijatelného řešení. Vyzkoušíte si řešení situací v… |
| Koučování je patrně nejsilnější nástrojem rozvoje lidí. Koučovat znamená pomoci spolupracovníkovi objevit jeho vlastní a jedinečnou cestu k řešení… |
| Seznámení se se zásadami osobního rozvoje, které bychom měli ctít, abychom dosáhli úspěchu Jaké efektivní techniky lze využít k úspěšnému… |
| Získáte povědomí o vztahu paměti s pozorností, představivostí, motivací, emocí a asociací Uvolníte potenciál mysli pomocí mentálního… |
| Kontrolní činnost je nedílnou součástí manažerských aktivit na všech stupních řízení. Smyslem kontroly je získat důvěru, že reálný stav se vyvíjí… |
| Většina z nás se častěji či zřídka dostane do situace, kdy má za úkol prezentovat ostatním výsledky, záměry, myšlenky, cíle a další. Tento kurz vám… |
| Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě. Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující. Naučíte… |
| VYJEDNÁVÁNÍ I. Cíl: Porozumět tomu, co je to vyjednávání, že vyjednáváme prakticky stále, aniž bychom si to uvědomovali, a naučit se používat… |