| Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
| Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
| Jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat - Analýza základních neurologicky vstřícných manažerských technik… |
| Proč mě stojí tolik námahy získat si pozornost druhých lidí? Proč mám pocit, že se s některými lidmi nedá normálně mluvit? Jak lze zvýšit… |
| Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým… |
| Kurz se zaměřuje na specifické zvyklosti a odlišnosti různých kultur. Účastníci si osvojí poznatky, které jsou nezbytné pro úspěšnou komuikaci v… |
| Kurz představí účastníkům způsoby, jak zlepšit vzájemnou spolupráci ve společnosti a dosáhnout tak lepších pracovních výsledků. Účastníci se seznámí s… |
| Popis programu: Tento program je určen pro mistry ve výrobě. Je zacílený na osvojení si základních manažerských technik při vedení lidí. Na tomto… |
| Popis programu: Základem úspěšného podnikání je především uvědomění si, co pojem PODNIKAT znamená. Úspěch podnikání je většinou závislý na vědomém… |
| Základy firemní image jako nástroje k posílení postavení na trhu, propagace a budování vysoké firemní kultury a sounáležitosti. Zaměřujeme se na… |
| Náplní kurzu je budování efektivního a dynamického týmu, situační vedení lidí, základy týmové práce a koučování jako manažerský styl. Důraz je kladen… |
| Kurz je určen manažerům nákupu, střednímu a vyššímu managementu společností, kteří rozhodují o firemních nákupech. Co je cílem kurz? Cílem kurzu je… |
| Prezentačné zručnosti I. Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT010 Obsah aktivity: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky)… |
| Komunikačné a prezentačné zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 2 dni Kód: MJBT009 Obsah aktivity: Komunikácia Podstata charakter komunikácie… |
| Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra… |
| Jak na to, abychom „správně“ motivovali? ¨ „Správně motivovat“ sebe sama i ostatní, aby dosahovali výkonů, které od nich společnost očekává, není… |
| Kurz je určen pro všechny, kteří prezentují.. sebe, svou práci, svou firmu.. Obsah kurzu Prezentační dovednosti: I. Praktické zjištění současné úrovně… |
| Rozvoj prezentačních dovedností Cíl: Zdokonalit úroveň vlastní prezentace včetně vystupování a přípravy Program "Nebyla jsem na to připravena… |
| Dovednosti důležité pro úspěšné obchodní vyjednávání Program "Od 'Ne' k 'Ano'" popisuje speciální techniky úspěšného vyjednávání a vyzdvihuje význam… |
| Trénink je určen pro nákupčí, kteří si již osvojili základní vyjednávací znalosti a dovednosti, ať již tréninkem či díky svým zkušenostem. Přináší… |
| Přesvědčivost je klíčem k úspěchu. Na tomto tréninku se naučíte správně vybrat a přesvědčivě prezentovat ty nejsilnější argumenty. Osvojíte si… |
| CÍLE MODULU: Získáte informace o možnostech a omezeních písemné komunikace a osvojíte si správné postupy pro vytváře-ní firemních dopisů, letáků a… |
| CÍLE MODULU: Získáte podstatné informace a dovednosti v oblasti telefonování a zvládnete postup profesionálního vedení telefonických hovorů… |
| kurz je složen ze zážitků, cvičení a reflexí, podložených studijními texty a ukončen osobním plánem Cíl: zvýšení schopnosti profesionálním… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro středně a více pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Poznejte, jak může efektivní strategie komunikace pozitivně ovlivnit výsledky vaší firmy. Naučte se, jak vhodným způsobem komunikovat důležité… |
| naučíte se reagovat duchapřítomně a zároveň pohotově, přehrát překvapení na protivníka a působit jako sebejistá osobnost. Přemýšlivý a ohleduplný… |
| Kurz je přínosem pro management a pracovníky personalistiky. Jeho cílem je vytváření motivujícího pracovního prostředí, vedoucího ke zvyšování úrovně… |
| Tento kurz je pro manažery na všech úrovních řízení a pracovníkům personálních úseků. Za cíl si klade moderní způsob řešení situací, problémů z… |
| Obch. korespondence a telefonování v AJ UČEBNASlůně - svět jazyků, Chodská 9, Praha 2ÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN28. srpna 2009, 9:00 - 17:15 9… |
| Telefonování v obchodním styku v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN10… |
| Cílová skupina: vedoucí HR oddělení firem a personalisté Konference vám poskytne představu o klíčové slovní zásobě a pomůže osvojit si důležité… |
| Cílová skupina: obchodníci, manažeři firem a podnikatelé Účastníte se obchodních jednání a potřebujete se naučit efektivně používat cizí jazyk a… |
| Anotace Účastníci se seznámí s tím, co image tvoří, a to jak po stránce zevnějšku, tak z hlediska celkového působení osobnosti. Program posiluje… |
| Anotace Pro úspěch prezentace je zásadní přehledné a přesvědčivé podání. Program je zaměřen na osvojení technik působivé a srozumitelné prezentace… |
| „80 % problémů vzniká díky tomu, že se lidé neumějí domluvit…“ Člověk, který umí dobře komunikovat potřebuje: * umět se jasně a stručně vyjadřovat, aby… |
| Ucelený roční vzdělávací a výcvikový program pro manažery a talenty ve vaší firmě. PŘÍNOS PROGRAMU PRO VAŠE LIDI: Rozvinou v něm svůj… |
| Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou… |
| Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou… |
| Nápady a reklama Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro… |
| Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných… |
| Cíl: Zvýšení profesionality Vašich veřejných projevů, zvýšení Vaší sebejistoty při prezentacích a umocnění Vaší přesvědčivosti. Obsah: Pravidla… |
| Cíl: Seznámit se základními pravidly komunikace po telefonu, získat sebejistotu při řešení obtížných situací a naučit se využívat takových výrazových… |
| Vaše značka není to, co říkáte vy, ale to co říkají vaši zaměstnanci a kandidáti o práci Nedaří se vám najít vhodné lidi? Nábor zaměstnanců je… |
| Efektivní proces náboru bez zatížení vlastního personálu a nižšími náklady Zabírá vám nábor příliš mnoho času a nemáte čas na strategické činnosti… |
| Chcete se naučit vést své podřízené nedirektivně – tak, aby si přišli na důležité věci sami? Stanovovat cíle, s nimiž budou podřízení ztotožněni? Víte… |