Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 601650 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
Umění prezentace, umění prodeje! Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a schopnosti Naučte se úspěšně prodat sebe a svou práci! Obchodní…
Termín: 27.5.2015,  9 – 17 hod. Cena kurzu 2150,- Kč  Základem každé firmy, instituce a společnosti jsou „lidské zdroje“. Zřejmě proto se v poslední…
Spokojený výkonný tým, co šlape jako švýcarský hodinky Který leader by takový tým nechtěl, že? :-) Představte si tým, který je silný, že by mohl…
Cíl: Maximalizovat potencionál možné strategické dohody pro všechny zainteresované strany a umožnit Vám i dalším účastníkům jednání lépe prosazovat…
Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování…
LEADERSHIP je proces sociálního vlivu, jehož prostřednictvím je člověk schopen zajistit si pomoc a podporu druhých k dosažení společného úkolu…
LEADERSHIP je proces sociálního vlivu, jehož prostřednictvím je člověk schopen zajistit si pomoc a podporu druhých k dosažení společného úkolu…
Zdvojnásobte to dobré, eliminujte špatné Potřebujete rychle a bez vysokých nákladů vyřešit problém v procesu? Lean akademie vám dá efektivní a…
Výkon firmy se rodí v první linii Hledáte cestu, jak maximalizovat výkon vašich vedoucích ve výrobě? Chybí jim základní dovednosti? V DMC již…
Program, který vás připraví na všechny manažerské rozhovory. Absolvujete modelové situace, které si tematicky sami zvolíte, dostanete důkladnou…
Vedete lidi pomocí neformální autority a potřebujete svoji práci zefektivnit a zpřehlednit? Přijďte ochutnat program, který rozšíří sféru vašeho vlivu…
O programu Mileniálové na pracovním trhu zaujímají čím dál větší podíl a přinášejí s sebou vlastní způsob práce. Pro firmy bude stále důležitější…
O programu Program Leading at the Speed of Trust je určen především lídrům a je zaměřen na posílení důvěry v týmech. Účastníci rozvíjejí svou…
Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete tento…
Zaměříme se na jednu z nejdůležitějších komunikačních dovedností – a to jak dávat zpětnou vazbu. Dobře podaná zpětná vazba pomáhá pochopit naše…
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:…
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých…
Cíl kurzu: Naučit plánovat, připravovat, vést a zakončit efektivní pracovní jednání či poradu, která bude přínosem pro celý tým. Nejvhodnější pro: …
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady a principy motivace a demotivace. Analyzovat stávající styl podporujícího motivujícího/demotivujího vedení. Naučit se…
Cíle Pomoci účastníkům hlouběji porozumět principům a nástrojům týmové práce a být schopni je aplikovat ve své organizaci jako součást metod…
Cíle naučit se používat metody rozvoje kreativního potenciálu a pravidelně rozvíjet kreativní dovednosti a potenciál svých spolupracovníků (např…
Samostatný a efektivní přístup k práci je klíčový pro úspěch, ale není vždy možné zvládnout vše sám. Kurz "Delegování" se zaměřuje na strategické…
Kurz "Zpětná vazba" se zaměřuje na rozvoj dovedností v poskytování i přijímání zpětné vazby. Účastníci získají hlubší porozumění konstruktivnímu a…
Dnešní doba klade čím dál větší nároky na Efektivní Time Management. Přejeme si uskutečnit celou řadu vlastních představ a plánů a k tomu neustále…
Facilitace pro lektory Jste lektoři a chcete účastníky svých kurzů aktivně zapojit a využít plný potenciál skupiny? Zajímá vás, co se skrývá pod…
Integrovaný systém řízení (Integrated management system – IMS) je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro…
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a…
Určeno pro všechny zájemce, kteří se chtějí zdokonalit ve svých komunikačních dovednostech a zvládnout asertivní komunikaci. http://www.jubela.cz…
  „Spojujeme technologie, módu a umění moderního servisu 21. století.“ „Zákazníci jsou chytřejší než kdy předtím a hledají vyšší hodnotu. Chtějí…
Témata kurzu řízení a budování užitečnosti, efektivity, stability a dynamiky firemního systému řešení problémů firmy na úrovni příčin…
Témata kurzu základní techniky v procesu vyjednávání a jejich využití vyjednávací strategie a proces vyjednávání (příprava argumentů pro jednání…
  Procvičíte si pravidla bezkonfliktního a cíleného poskytování zpětné vazby Kontrola - dozvíte se co, proč, jak a kdy kontorlovat…
  Význam delegování pro manažera a jeho tým – krátkodobé a dlouhodobé dopady (ne)kvalitního delegování Týmová připravenost – analýza týmů z…
Mezilidské vztahy ovlivňují výsledky v týmu, ovlivňují  výsledky práce ve firmách. Potřebujete posunout vaše zaměstnance správným směrem, rozvíjet…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Profesionální telefonická komunikace (vč. TeleSales, TeleMarketing) Vedení akvizičního…
V následujících oblastech : analýza potřeb a projekce vzdělávání řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj pracovníků komunikační dovednosti…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 26. 5. 2020. Vnímání hodnot nabízí v rámci vzdělávacího…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 5. 5. 2020. Využívání příběhů a vizuálů je novým trendem při…
NLP projektový management zahrnuje nejen důležité metody a procesy projektového managementu, ale naučí vás, jak správně je využít a ještě více z nich…
Jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat - Analýza základních neurologicky vstřícných manažerských technik…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je…
  Proč mě stojí tolik námahy získat si pozornost druhých lidí? Proč mám pocit, že se s některými lidmi nedá normálně mluvit? Jak lze zvýšit…
nástroj pro rozvoj příprava rozhovoru práce s výstupy soulad s firemní strategií
důležité dovednosti příprava a postup při facilitaci
V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma…