| Obsah: - Příčiny a podstata konfliktů - Typy konfliktů - Stádia rozvoje konfliktů - Předcházení konfliktním situacím … |
| cílem semináře je zdokonalit komunikační dovednosti manažera, osvojit si a naučit se využívat komunikační styly, naučit se pracovat se zpětnou vazbou… |
| zvýšit profesionalitu pracovníků a zdokonalit jejich komunikační dovednosti ve standardních i obtížných komunikačních situacích v kontaktu se… |
| Doporučený rozsah 2 dny Program vyjednávání se soustřeďuje na hlavní oblasti problematiky vyjednávání. Pro zvýšení přínosu bude nezbytný rozhovor… |
| Cílová skupina: pracovníci na všech úrovních a ve všech oblastech, neboť efektivní komunikace se stala nezbytnýn předpokladem fungování vztahů a… |
| Trénink je určen pro všechny pracovní pozice, které ve své dennodenní praxi používají telefon jako pracovní nástroj, ale zároveň i pro všechny, kteří… |
| Akvizice je otevření dveří ke klientovi, úkolem tréninku je připravit na telefonní akvizici klientů, zvládnutí tzv. „studeného hovoru“, osvojit si… |
| Cílem kurzu je společné nalezení nového pohledu na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné či nepřekonatelné. Naučíte se najít vhodnou… |
| Lektorské zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 2 dni Kód: MJBT012 Obsah aktivity: Osobnosť lektora Vzdelávanie - špecifiká a úskalia Skupina… |
| Pokročilé prezentačné zručnosti Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT011 Obsah aktivity: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie Analýza publika a vybranie cieľa Ako… |
| Jak jednat s problematickými lidmi Mezi nejobtížnější situace, s nimiž se každý manažer setkává, je řešení konfliktů. Pokud se včas nepřistoupí k… |
| Psychologie úspěšnosti je originálně pojaté téma psychologie pro manažery a podnikatele, zaměřené na rozvoj efektivity jednotlivců i pracovních týmů. … |
| Asertivní komunikace Cíl: Naučit se otevřeně komunikovat a dosáhnout tak lepších výsledků v práci i v osobním životě Program "Jak se prosadit… |
| Techniky profesionálního vedení telefonického rozhovoru Cíl: Naučit se základní techniky profesionálního vedení telefonického rozhovoru Program "Jak… |
| Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na hospodářské výsledky je přímý a dobře měřitelný. Pracovníci… |
| Unikátní trénink, který pro zvýšení Vaší výkonnosti a úspěšnosti při vyjednávání integruje nejnovější poznatky neurověd a výsledky výzkumů nositele… |
| CÍLE MODULU: Cílem kurzu je zkvalitnění komunikace, jež je klíčovým předpokladem dobrého výkonu v řadě rolí, které hrajeme v pracovním prostředí i… |
| CÍLE MODULU: Výcvikový kurz je sestaven tak, aby všichni, komu je oblast neurolingvistického programování (dále jen NLP) zatím nová, názorným… |
| Kurz je složen ze zážitků, cvičení a reflexí, podložených studijními texty a ukončen osobním plánemCíl: zdokonalení osobního stylu prezentace na… |
| kurz je složen ze zážitků, cvičení a reflexí, podložených studijními texty a ukončen osobním plánem Cíl: zdokonalení schopnosti efektivně komunikovat… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro středně a více pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Naučte se odhadnout jakou komunikační strategii zvolit při komunikaci s vaším kolegou. Naučte se předejít konfliktům díky rozpoznání základních… |
| Naučte se řídit diskusi ve skupině a dovést ji k užitečným závěrům v přiměřeném čase. Stanovte jasná pravidla, která se budou při poradách dodržovat.… |
| Nabídka akreditovaných kurzů Ministerstvem vnitra ČR Kurzy akreditované Radou celoživotního vzdělávání ZČU - kurzy "na míru": Hodnocení úředníka… |
| Cílem kurzu je provést účastníky spletitou cestou ovlivňování, cíleného působení, či chcete-li manipulace v oblasti komunikace. Dále pomůže… |
| Kurz je určený pro vedoucí pracovníky na všech úrovních, s cílem naučit efektivně a optimálně plánovat a řídit svou práci, pracovníky a využívat čas… |
| Kurz bude jistě přínosem pro ty, kdo chtějí ovládat uvědomělé řízení vlastní komunikace, která uplatní v pracovním i osobním životě. Účastníci se… |
| Obch. korespondence a telefonování v AJ UČEBNASlůně - svět jazyků, Chodská 9, Praha 2ÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN14. srpna 2009, 9:00 - 17:15 9… |
| Přijímací pohovor v AJ UČEBNASlůně - svět jazyků, Chodská 9, Praha 2ÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN21. srpna 2009, 9:00 - 17:15 9:00 - 12:15, 14:00… |
| Program AngličtinaPRO Marketing zahrnuje tyto moduly: Jazyk marketingu Marketingová terminologie – seznámíte se s nezbytnou porcí marketingových… |
| Program AngličtinaPRO Právo zahrnuje tyto moduly: Občanské právo Přestupkové právo – osvojíte si klíčovou terminologii. Občanskoprávní řízení… |
| V kurzu se studenti naučí vše potřebné k tomu, aby mohli efektivně využívat jazyk na pracovišti – e-mailing, telefonování, videokonferencing, jednání… |
| Cílová skupina: vedoucí HR oddělení firem a personalisté Chcete porozumět životopisům psaným anglicky, naučit se je vyhodnocovat, profesionálně vést… |
| Co je to úspěšný tým? Otázka, kterou si pokládají manažeři dnes a denně. Úspěšný tým dokáže podat lepší výkon, než by podali jeho jednotliví… |
| Navštívili jste kurz Prodejní dovednosti I a propadli kouzlu úspěšného prodeje. Chcete umět kouzlit na nejvyšší úrovni? Přesně pro vás je… |
| Anotace Program rozvíjí dovednosti, které jsou nezbytné pro výkon role mentora, který předává zkušenosti a osvědčené postupy kolegům a napomáhá… |
| Anotace Program je zaměřen na rozvoj jedné ze základních manažerských dovedností – motivace. Prostřednictvím motivování svých kolegů ovlivňuje… |
| Už se Vám stalo, že jste byli v nějaké společnosti na rozpacích – koho a jak oslovit, jaký příbor si vybrat nebo, zda jste se vhodně oblékli? Pak je… |
| „Když po roce mluví manažer o svých podřízených, mluví o svých schopnostech je řídit.“ Člověk, který dobře vede své lidi: * ví, co po nich chce, umí jim… |
| Máte rodinnou firmu a řešíte: Kdo to po mně převezme? Co, kdy, jak a proč udělat, aby předání proběhlo hladce? Jak ošetřit vztahy v rodině i ve… |
| „Spojit se je začátek. Vydržet spolu je pokrok. Spolupracovat je úspěch.“ – Henry Ford Ačkoli je schopnost (či umění) spolupracovat často považována… |
| Jde o kontinuální proces, který může být zaměřen na rozvoj specifických dovedností anebo na řešení osobních problémů ovlivňujících pracovní výkon či… |
| Je formou koučování, kde koučovaným partnerem je celý tým. Je učeno jak týmům liniového vedení, tak projektovým či jiným řešitelským týmům. Umožňuje… |
| tvorba profilů pozic a požadavků na kandidáty - zacílení inzerce možné kanály náboru (web, sociální sítě, tisk…..), specifika regionů využití… |
| TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Řešení konfliktů a vyjednávání Konflikt obyčejně chápeme jako negativní věc, něco, z čeho bychom měli mít obavy nebo… |