| Angličtina pro různé stupně pokročilosti od začátečníků až středně pokročilé nebo konverzace s českými lektory nebo rodilými mluvčími v prostorách… |
| O nás - HOPETOSA...www.hopetosa.cz Anglický club pro nejmenší od 2 do 6 let... vítáme u nás děti všech národností od 2 do 6 let poskytujeme nadstandardní… |
| Úspěšný HR Oblast HR je skutečně široká, ale ať už pracujete v oblasti náboru, školení, rozvoje lidí či s interními klienty vždy je to na Vás kdy… |
| Pracujete jako personalista a náborář a ve velkém množství kandidátů hledáte toho nejlepšího pro Vaši společnosti či pro Vašeho klienta? Přijímací… |
| Proč asertivita vznikla a kam až dospěla. Odhalíme společně nové přístupy asertivního jednání a ukážeme si, jak je používat v životě. „Asertivitu… |
| Umíte česky? Každý z nás Čechů, Moravanů a Slezanů samozřejmě odpoví, že ano. A možná by stejně odpověděl na otázku, zda umí dobře česky. Proč tedy… |
| Prodáváte méně, než byste si přáli? Jste úspěšní prodejci a chcete proniknout mezi ty nejlepší. Nabízíme Vám oblíbený kurz „Prodejní dovednosti I… |
| Anotace Máte-li pocit, že s koučováním nedosáhnete dřívějších výsledků, musíme to potvrdit. Dosáhnete totiž výsledků… |
| Anotace Interaktivní kurz Multikulturní komunikace může být realizován jako kurz o multikulturní komunikaci v širokém pojetí a nebo jako… |
| Seminář rozvine vaše řídící a komunikační schopnosti, aby pod vámi lidé rostli. Je veden zážitkovou formou s cvičeními a praktickou a zábavnou hrou… |
| Buďte svým vlastním pánem! Kurz pro ty, kteří chtějí lépe řídit svůj čas. ČLOVĚK, KTERÝ DOBŘE ŘÍDÍ SVŮJ ČAS: ví, kam se chce dostat – zná své… |
| Jsme si vědomi toho, že v dnešní době je více než kdy jindy důležité potřeba udržovat krok s neustále se vyvíjejícími technologiemi a… |
| Jsme si vědomi toho, že v dnešní době je více než kdy jindy důležité potřeba udržovat krok s neustále se vyvíjejícími technologiemi a… |
| TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Mezikulturní komunikace Týmy, jejichž členové a management pocházejí z různých kulturních prostředí, mohou být… |
| „Zpětná vazba je ‘snídaní šampiónů‘.“ – Ken Blanchard Zpětná vazba je základním manažerským nástrojem řízení výkonu i vedení zaměstnanců k rozvoji… |
| Kurs je určen všem pracovníkům, v jejichž náplni je komunikace s lidmi. Manažerům, vedoucím i členům exekutivních, pracovních a řešitelských týmů… |
| Kurs je určen všem pracovníkům, kteří pracují v týmech, nebo je vedou. Výhodou je uspořádat tento kurs pro celý tým se všemi jeho členy. Hlavním cílem… |
| Pro koho jsou tréninky TRENÉRŮ určeny: trenéři, lektoři, školitelé, koučové, supervisoři, teamleadři, HR specialisté ... Manažeři a ředitelé v roli… |
| Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Ako byť v spoločnosti sám sebou? Ako predchádzať nedorozumeniam? Ako budovať dobré vzťahy s podriadenými… |
| Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního… |
| Cíl výuky: - zvýšit profesionalitu líčení zúčastněných žen - individuální výuka líčení pro každouho účastnici - včetně sestavení líčidel na míru jen pro… |
| Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy… |
| Zásady time managementu a stres managementu 1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Praha 18.6.2015 Cena kurzu 3250,- Kč / osoba stres – psychické… |
| Více o semináři na www.VitProkupek.cz. Přínosy pro Vás Naučíte se přednést přesvědčivou krátkou řeč, která v publiku zanechá silné emoce a povede… |
| Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
| Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
| Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny: telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní… |
| Cíl: Lepší pochopení toho, jak stres vzniká, jaké jsou jeho projevy a jak eliminovat následky stresu v osobním i firemním životě prostřednictvím… |
| Cíl: Lépe pochopit konflikt nejenom jako negativní jev, ale především jako anci nalézat pozitivní aspekty a tím uvolňovat tvůrčí potenciál jedinců i… |
| Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům Chybí vám ve firmě systematické a kontinuální zlepšování? Nefunguje vám správně projektové řízení… |
| Když změníte způsob, jakým se díváte na problémy, vaše problémy se změní ve výzvy Potřebujete rozvíjet vedoucí a manažery v oblasti řešení problémů… |
| Váš tým vytváří skvělé věci, ale skoro nikdo to o vás neví? Jak zvýšit prestiž týmu a prodat své nápady okolí? Trénink vám dá do rukou mnoho technik a… |
| Řízení a komunikace změny představuje jednu z největších manažerských výzev a příležitostí. Stačí porozumět dynamice lidské reakce na změnu a… |
| O semináři Mnoho firem se při změně zaměřuje primárně na proces. K jejímu zvládnutí to však nestačí. Když si uvědomíme, že každá změna má… |
| O programu Seminář je sestaven z pečlivě vybraných osvědčených programů a řešení, které dnes FranklinCovey nabízí. Lídrům a začínajícím manažerům… |
| Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. V průběhu programu Manažerský start se budeme postupně… |
| Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete… |
| Určeno pro všechny, kteří chtějí zdokonalit svou schopnost dosáhnout svých cílů, kteří chtějí umět překonat počáteční odpor svých protějšků a… |
| Určeno pro všechny, kteří ve své práci řeší komunikační situace, které nejsou příjemné a přesto jsou někdy nevyhnutelné a chtějí mít „scénář“ zvládání… |
| Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí. Analyzovat stávající styl vedení. Naučit přizpůsobovat styl vedení potřebám jednotlivců a týmu. … |
| Cíl kurzu: Poznat základní zákonitosti změn ve firmách. Dokázat naplánovat změnu, připravit, provést a upevnit ji. Poznat typické reakce na změnu a jak… |
| Cíle zvládnout identifikaci a vyhodnocování problémových oblastí koučovaných vylepšit nebo získat dovednosti pro dávání efektivní zpětné vazby… |
| Cíle zdokonalit se v telefonickém kontaktu, neboť je vizitkou firmy příprava na standardní rozhovory naučit se jednat s nepříjemnými zákazníky… |
| Po kurzu budete chápat emoce jako důležitý faktor mezilidských vztahů, naučíte se vnímat své vlastní emoční projevy, rozumět jejich příčinám a… |
| Jak efektivně obstát v situacích, které jsou mnohdy nepříjemné, komplikované nebo se v nich dokonce cítíme být ohrožení? Pojďme se na to společně… |
| Máte s vyjednáváním praktické zkušenosti a přesto se někdy dostanete do slepé uličky? Zasaďte svůj vyjednávací styl do širších souvislostí. Poznejte a… |
| Grafická facilitace a prezentace Chcete své posluchače zaujmout něčím zajímavějším než klasickou nudnou prezentací? Pronikněte do světa obrázků, ikon… |
| Vědomá a efektivní komunikace Asertivní komunikace Mezilidské vztahy Řešení konfliktů Multikulturní komunikace |
| Norma ISO 9001 (v ČR vydaná jako ČSN EN ISO 9001:2009) řeší systém ma- nagementu kvality. Základem je uplatňování procesního přístupu ve všech … |