Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 701750 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Chcete se naučit vést své podřízené nedirektivně – tak, aby si přišli na důležité věci sami? Stanovovat cíle, s nimiž budou podřízení ztotožněni? Víte…
Zajímá vás, jak zvládat různé typy překážek v efektivní týmové spolupráci? Potřebujete tipy, jak správně rozpoznat a popsat definovat potřebné role v…
O programu Program 7 návyků pro ženy nabízí inspiraci, jak může být využívání principů 7 návyků skutečně efektivních lidí užitečné a nápomocné v…
Zaměříme se na jednu z nejdůležitějších komunikačních dovedností – a to jak dávat zpětnou vazbu. Dobře podaná zpětná vazba pomáhá pochopit naše…
Program se zaměřuje na to, co z koučování manažer může ve své roli využít a klade důraz na uvědomění si různých stylů vedení. Ohledně koučování vybírá…
Cíl kurzu: Posílit vlastní sebejistotu a sebeúctu v jednání s okolím Pochopit smysl a účel asertivity a principy asertivní komunikace Naučit se vědomě…
Hledáte? KOUČOVÁNÍ - efektivní manažerské vedení ... hledejte ZDE » INDIVIDUÁLNÍ KOUČINK ... pokračujte dále »   Osobní koučink je ideální…
Cíle naučit se používat metody rozvoje kreativního potenciálu a pravidelně rozvíjet kreativní dovednosti a potenciál svých spolupracovníků (např…
Náplň Tento dlouhodobý kurz splňuje mezinárodní standardy pro certifikovaný výcvik v koučování a právě prochází procesem akreditace v České asociaci…
Kurz "Zpětná vazba" se zaměřuje na rozvoj dovedností v poskytování i přijímání zpětné vazby. Účastníci získají hlubší porozumění konstruktivnímu a…
Kurz "Prezentační dovednosti“ nabízí komplexní trénink pro úspěšné prezentování a komunikaci v různých kontextech. Naučíte se osvojit si klíčové…
Porada může být ztrátou času nebo pevným základem pro další spolupráci. Poznejte tzv. facilitační přístup, který lze využít pro efektivní vedení porad…
Nezájem, nedocenění nebo nevhodná kritika patří k častým příčinám nespokojenosti lidí. Umění zpětné vazby nám umožňuje otevřeně a přitom bezpečně…
Každý vedoucí pracovník potřebuje ovládat celou řadu dovedností, které mu umožní vést efektivně svěřený tým a požadované výsledky dosahovat ve správný…
Manažerské dovednosti Schopnost týmové spolupráce se objevuje mezi nejčastěji uváděnými po- žadavky v pracovních inzerátech a také týmový duch v různých…
Témata kurzu Situace, strategie a taktiky k dosažení oboustranně akceptovatelné dohody. Fáze vyjednávacího procesu krok za krokem a jejich pečlivá…
Účastníci budou pokračovat ve zdokonalování svého prezentačního projevu. Pracují se svými konkrétními prezentacemi. Projdou situacemi, kde budou…
  Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky…
  Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a…
Koučování se uplatňuje jako jedna z nejvýznamnějších forem vedení lidí. Je založena na aktivním poznání, učení a tréninku koučovaného, který je…
Mentoring je způsob vedení zaměstnanců, který funguje na principu rozvíjení méně zkušených jednotlivců (mentorovaných), osobami staršími a zkušenými v…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 28. 5. 2020. Na webináři se seznámíte s dalšími možnostmi…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 12. 5. 2020. Jak se připravit a zaujmout roli úspěšného…
Sales Genius je absolutně netradiční výcvik pro obchodní zástupce a poradce ze všech odvětví. Jeho hlavní charakteristikou je využití nejnovějších…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání…
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech:   ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen …
důležité prvky pro tvorbu týmu jednotlivci v týmu postupy a chování při stmelení
s řízení začínáme u sebe na co se zaměřit jak postupovat
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých…
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Na této vzdělávací aktivitě se naučíte:   Jak převést výuku do online prostředí, na co si dát pozor. Které typy online výuky lze realizovat a jak…
Účastníci kurzu si osvojí techniky přesvědčivé a srozumitelné prezentace. Posílí své sebevědomí při veřejném vystupování, naučí se získat zájem…
Kurz je zaměřen na rozšíření dovedností pro prezentování nových projektů, produktů, změn apod. Účastníci si osvojí umění zaujmout a přesvědčit…
Popis programu: Každý zaměstnanec má podle Zákoníku práce alespoň 1x za rok nárok na hodnotící rozhovor s nadřízeným. V současné době jsou takovéto…
Praktický kurz zaměřený na osvojení si pravidel společenského chování a jednání, důležitých ve VIP společnosti. Nonverbální prezentace, první dojem…
Společnost Commservis.com nabízí praktický výcvik (workshop) činnosti před kamerou a s mikrofonem, který se zaměřuje na odstraňování chyb těla, bariér…
Popis programu: „Příliš dlouhé! Demotivující! Zase jsme nic nevyřešili! To nám mohli poslat mailem.…….“ Připomíná  vám to něco? Tento trénink vám…
Marketing pre stredný a vyšší manažment   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1, 2 dni Kód: MJBT008   Obsah aktivity: Marketing - vysvetlenie kľúčových…
Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikácie   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBT007   Obsah aktivity: tvorivosť…
Jak v práci dosáhnout vynikajících výsledků Neurolingvistické programování – NLP – je soubor hlavních zásad, postojů a technik o skutečném lidském…
Schopnost vyjádřit myšlenku je téměř stejně důležitá, jako samotná myšlenka Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších…
Účinné techniky vyjednávání  Cíl: Naučit pracovníky na všech úrovních účinným technikám vyjednávání Program "Ruka v rukávě" představuje průběh…
Základy komunikce - verbální a neverbální Efektivní vnitrofiremní komunikace Jak komunikovat změny - aneb neinformovat se nevyplácí Zvládání…
CÍLE MODULU: Doplníte si nejdůležitější poznatky o efektivních způsobech komunikace v rámci organizace, při jednání se spolupracovníky. Nacvičíte…
CÍLE MODULU: Obstát v krizových situacích. Nenechat se vyvést z míry. Naučit se jednat s lidmi v náročných podmínkách. Připravit se na vznik…