Výcvikově-řešitelský kurz zákaznické orientace zahrnuje efektivní přístupy k získání konkurenční výhody založené na přesném vnímání a realizování… |
Mistrovská zkouška je důležitým kvalifikačním požadavkem pro mistry a liniové manažery. Účastníci získají nezbytné poznatky a osvojí si dovednosti,… |
CÍLE MODULU: Naučíte se rozumně uspořádat svůj pracovní a soukromý čas a dosahovat osobní i pracovní cíle. Dokážete identifikovat a odstranit… |
CÍLE MODULU: Naučíte se dlouhodobě vypořádat se stresem a osvojíte si vybrané relaxační techniky. HLAVNÍ TÉMATA: § zvládání stresu… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky Cíl a přínos: Na mnoha praktických situacích se seminář zaměřuje na rozvoj dovedností při telefonování.… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky Cíl a přínos: Naučit se technikám zvládání sama sebe, protrénovat si způsoby zvládání… |
Naučte se základním principům projektového řízení a tomu, jak tyto principy včlenit do vlastní pracovní činnosti, naučte se, jak svoje pracovní… |
Určeno pro: manažery všech úrovní Cíl: *.Osvojit si principy a dovednosti vedení prezentací s různým cílem: informovat, přesvědčit, prodat, přimět k… |
Určeno pro: všichni pracovníci Cíl: Osvojení si z principů efektivní komunikace - přesvědčování, předávání zpětné vazby, přijímání kritiky, jednání s… |
* Self- Management (Sebepoznání - analýza osobnostního profilu) * Komunikační dovednosti, asertivita a vyjednávání * Zvládání a řešení konfliktů * Rozvoj… |
* Klíčové kompetence úspěšného manažera * Vedení lidí a jejich motivace * Týmová práce, vedení týmů, Budování a zvyšování výkonnosti týmu * Vedení… |
Kurz je vhodný pro pracovníky obchodních a marketingových útvarů výrobních a obchodních firem. Jeho cílem je naučit se provádět základní marketingové… |
Kurz pro podnikatele, vedoucí pracovníky obchodních a marketingových oddělení výrobních a obchodních firem. Účastníci se naučí hledat vhodné strategie… |
Náš workshop je koncipován jako seznámení s oblastmi NLP, systemika a koučování. Naučíme vás základní pravidla, metody a postupy tak, abyste mohli… |
Workshop Základy facilitačních dovedností s NLP vám poskytne seznámení se systemickým přístupem a NLP a jejich využití ve vedení skupinových setkáních… |
Cíl Určeno těm, kdo se na manažerskou pozici připravují nebo již pracují na úrovni středního managementu, a potřebují získat praktické zkušenosti a… |
CÍL Osvojení souboru emočních dovedností pro úspěch, kariéru a kvalitu partnerských a pracovních vztahů. Posílení schopnosti vnímat, vyjadřovat, chápat… |
Řízení projektu se zabývá řízením projektu, tedy časově ohraničené a ucelené sady činností a procesů, jejímž cílem je zavedení, vytvoření nebo změna… |
Cíle motivovat obchodní zástupce k systematickému a tvořivému plánování zpracovat standardní statistiku kontaktů, jednání, získaných objednávek a… |
Cíle u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu a jejich poskytování marketinkovému oddělení zvýšit u pracovníků… |
Cieľ kurzu: Praktické zvládnutie nástrojov projektového manažmentu, v súlade s ISO 10006, QS9000 a VDA vytvoriť predpoklady pre štandardizáciu prístupu… |
Cieľ kurzu: Porozumenie, zavedenie a udržiavanie efektívneho procesného modelu riadenia firmy v súlade s ISO 9000:2000. Upresnenie a naplánovanie… |
Objeví-li se okno příležitosti, nezatahujte rolety Hledáte nové příležitosti pro budování úspěšné organizace? Máte před sebou náročné cíle?… |
Efektivní systém odměňování musí být jednoduchý, srozumitelný, spravedlivý a motivační Víte, za co chcete zaměstnance platit, a za co je ve… |
Cílová skupina: recepční a pracovníci back office Konference je zaměřena na výuku komunikačních dovedností, které využijete při telefonování, vítání… |
Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 16 hodín (2 dni) Kód: MJBT002 Obsah aktivity: čo je asertivita… |
Etiketa stolovania Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBS006 Obsah aktivity: Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so… |
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Ujasněte si svou vyjednávací pozici, zvolte účinnou taktiku a přesvědčivě argumentujte. Jedině tak dosáhnete svých cílů. Přínos programu Seznámíte se… |
Ujasněte si svou vyjednávací pozici, zvolte účinnou taktiku a přesvědčivě argumentujte. Jedině tak dosáhnete svých cílů. podstata procesu… |
Outplacement je profesionální péče o propouštěné pracovníky s cílem minimalizovat negativní dopad na organizaci, zůstavající a propouštěné pracovníky… |
Během pěti setkání se seznámíte s tím, jak komunikovat v různých situacích s druhými při spolupráci v zaměstnaneckém, osobním či jiném vztahu. Naučíte… |
Cílem tohoto online programu je, abyste v náročné době, kterou právě procházíme, načerpali pro sebe inspiraci a posílili svou energii, dozvěděli se… |
Seznámíte se s konceptem situačního vedení, který je základem pro flexibilní styl vedení vašeho týmu a jeho členů. Získáte návody, jak vést podřízené… |
Prohlubujte poznání a trénujte své přirozené dary. Odložte bloky nebo omezení, které v návykové podobě brzdí uvolnění vašeho potenciálu. Získejte… |
Co během kurzu Vzorce pro úspěšné podnikání získáte: Stagnuje firma nebo oddělení? Marže nestoupá dle představ? Prožíváte propad v obratu a… |
Co během kurzu Základy vedoucího pracovníka získáte: Z čeho konkrétně se skládá úspěšný management? Kdo je vedoucí pracovník? Jaké… |
Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
Role HR pracovníků v procesu vzdělávání Propojení vzdělávání a firemní strategie, identifikace cílů z pohledu firemní strategie Jak… |
Potřebujete své lidi rozvíjet, ale nevíte přesně jak? V čem jsou dobří a v čem potřebují podporu? Hledáte talenty a potenciál mezi lidmi ve Vaší firmě… |
Využíváme techniku Behaviorálního rozhovoru, která zajišťuje vyvážený profil o kandidátovi. Dovíte se to, v čem je opravdu dobrý a co může být rizikem… |
Anotace Účastníci se seznámí s mechanismem působení stresu a možnostmi, jak se s ním vyrovnat. Uvědomí si, že stres nezpůsobují události samotné, ale… |
FIREMNÍ KULTURA VYSOKÉ VÝKONNOSTI Anotace Firemní kultura je důležitá podmínka pro nastartování dlouhodobých změn ve společnostech, které směřují k… |
Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování… |
Cíl: Zdokonalit Vaše komunikační dovednosti v symetrických (partnerských) i asymetrických vztazích (např. podřízený vs. nadřízený). Prohloubit Vaši… |
Základní info Scrum⁴ HR je speciálně vytvořený kurz pro potřeby personalistů. Agilní transformace v HR, nebo v rozsahu, který se dotýká i HR má své… |
Základní info Scrum⁴ Sales je exklusivně navržený kurz pro potřeby Business & Marketing oddělení. Agilní transformace v organizaci má své specifické… |
In this course we will deal with what an effective communication look like and how we can contribute to easy understanding between us and our… |