Co to je a k čemu je dobrá emoční inteligence EQ versus IQ a úspěšnost v životě Složky emoční inteligence podle D. Golemana… |
Testování Osobnost a motivace Osobnostní a motivační dotazník Thalento® identifikují kritéria a vlastnosti sytící profesionální chování, motivaci a… |
Nejúčinnější nástroje výběru nových pracovníků. Odhalíme potenciál i možná rizika. Výhody Assessment Centra? AC nám odhalí způsoby chování člověka a… |
Karl Weick: Emoce vedou k jednání, zatímco rozum k závěrům. Čím víc přemítáme nad tím, co nás rozzlobilo, tím rozzlobenější jsme. TRÉNINK ZVLÁDÁNÍ… |
Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se… |
Anotace Účastníci programu se seznámí s vhodnými technikami a dovednostmi, které napomáhají k úspěšnému win-win vyjednávání. Program umožní… |
J.W. Goethe: Jestliže se chováme k lidem podle toho, kdo jsou, škodíme jim. Jestliže se k nim chováme podle toho, jací by mohli být, pomáháme jim… |
Zaměření: obsahem kurzu "Prezentační dovednosti" je procvičování prezentačních dovedností, jejich teoretické vymezení a praktický nácvik. Připravte… |
Cíl: Lépe pochopit konflikt nejenom jako negativní jev, ale především jako anci nalézat pozitivní aspekty a tím uvolňovat tvůrčí potenciál jedinců i… |
Cíl: Maximalizovat potencionál možné strategické dohody pro všechny zainteresované strany a umožnit Vám i dalším účastníkům jednání lépe prosazovat… |
Základní info Aby byl Scrum Master efektivní a přínosný leader pro agilní tým, musí mít komplexní a detailní znalosti o metodice Scrum. Certifikát je… |
Základní info Něco pro skutečné Team Leadery a Scrum Mastery s praxí. Osvojíte si nejnovější best practice v oblasti samo-organizujících se týmů… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Prečo vlastne potrebujeme smernice? K čomu smernice vo firme slúžia? Do akej miery súvisia smernice s expanziou?… |
Cíl kurzu: Získání znalostí o procesním přístupu a praktických zručností při jeho zavádění v rámci řízení podniku. Cílová skupina: Kurz je určený… |
Cíl kurzu: Získat správné znalosti a dovednosti týkající se analýzy kořenových příčin problémů s cílem stanovení správných a efektivních nápravných… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace ve vyjednávání a komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: Cílem semináře je prezentovat přínosy motivačního rozhovoru a principy jeho vedení. Účastníci… |
Kurz je zaměřen na rozvoj mentorských dovedností a zvládnutí adaptace (zapracování) nových pracovníků v novém prostředí a pro nové pracovní pozice. Co… |
Účastníci kurzu budou seznámeni s náležitostmi projektu, jeho správnou administrací, výběrem vhodných spolupracovníků a metodami, jak průběh projektu… |
Řešení reklamací a stížností zákazníků. |
Prodej po telefonu. |
Čo to je emočná inteligencia a prečo je dôležitá 5 oblastí emočnej inteligencie Testy emočnej inteligencie Emočná inteligencia v praxi vedúceho… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seminář je zaměřen na: význam managementu budoucího klienta pro úspěch firmy i svůj osobní mapování vlastních motivačních preferencí a zaměření na… |
Seminář je zaměřen na: rozdíly mezi klíčovými a menšími zákazníky firmy náměty, jak klíčovým zákazníkům poskytovat účinnou poradenskou pomoc… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s technikou koučování a vytvořit základní dovednosti potřebné pro koučování. Účastníci se seznámí s… |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a… |
Účastníci ? Vedoucí pracovníci a vedoucí týmů. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle ? Určit, kdy je porada vhodná ? Použití nástrojů k plánování… |
Účastníci ? Začínající vedoucí zaměstnanci. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle ? Vysvětlení stádií rozhodovacího procesu ? Identifikace bariér… |
Lidský faktor rozhoduje |
Lidský faktor rozhoduje |
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako… |
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako… |
Ciele: Na záver kurzu budú účastníci: * vedieť analyzovať, identifikovať a správne zaradiť nevhodné správanie spolupracovníka * uplatniť… |
Ciele: * naučiť všeobecné zásady controlingu * poskytnúť možnosti riadenia režijných nákladov firmy * ukázať možnosti rozpočtovania a… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control… |
Training Overview: This training gives the participants a total overview of the importance of using sustainable principles in product & factory design… |
Ako dobré hovoriť a zaujať druhých pri obchodnom jednaní, efektívny verejný prejav, rast osobnosti, pracovný úspech, práca v tíme, zvýšenie… |
Seminář je určený vyššímu managementu společností a obchodním zástupcům. Cílem programu je vytvořit v účastnících základní přístupy k chápání… |
Popis tématu Kurz je zaměřený na rozvoj klíčových komunikačních dovedností. Účastníci se naučí využívat zdravou agresivitu jako prostředek dohody… |
Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu… |
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových… |
Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních,… |