| Cíl: Maximalizovat potencionál možné strategické dohody pro všechny zainteresované strany a umožnit Vám i dalším účastníkům jednání lépe prosazovat… |
| Základní info Aby byl Scrum Master efektivní a přínosný leader pro agilní tým, musí mít komplexní a detailní znalosti o metodice Scrum. Certifikát je… |
| Základní info Něco pro skutečné Team Leadery a Scrum Mastery s praxí. Osvojíte si nejnovější best practice v oblasti samo-organizujících se týmů… |
| Cíl kurzu: Získání znalostí o procesním přístupu a praktických zručností při jeho zavádění v rámci řízení podniku. Cílová skupina: Kurz je určený… |
| Cíl kurzu: Získat správné znalosti a dovednosti týkající se analýzy kořenových příčin problémů s cílem stanovení správných a efektivních nápravných… |
| Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: Cílem semináře je prezentovat přínosy motivačního rozhovoru a principy jeho vedení. Účastníci… |
| Určeno pro projektové manažery, členy projektových týmů a TOP management společností. Cíl: Pochopit filozofii a prakticky zvládnout nástroje… |
| Výzkumy poukázaly, že projevy chování jednotlivých rolí jsou nezbytné pro celkovou úspěšnost a funkčnost týmu. Klíčem je tedy rovnováha mezi rolemi… |
| Seminář je zaměřen na získání znalostí a dovedností aplikace stylů situačního vedení. Účastníci se naučí diagnostikovat šest faktorů připravenosti… |
| Stres, nadmerný stres, jeho prejavy a príčiny Okamžité opatrenia proti akútnemu stresu Odolnosť na stres, ako ju získať a udržať… |
| Chceme získať čas alebo byť spokojní? Princípy I. až III. generácie time managementu Predsudky a zlé návyky, ktorých je dobré sa zbaviť Päť… |
| Účastníci kurzu budou obeznámeni s různými styly vedení, naučí se analyzovat svůj vlastní styl a dozví se, jak nejlépe vést skupinu i jednotlivce v… |
| Kurz se zaměřuje na osvojení postupů, které je vhodné realizovat před poradou, v jejím průběhu a po ní, v souvislosti s rozdílným zaměřením, které… |
| První dojem a vytváření vztahů důvěry s klienty. |
| Psychologie obchodního jednání. |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seminář je zaměřen na: seznámení účastníků se základním algoritmem průběhu změny pochopení základních možných reakcí na změnu v pracovních týmech i… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Cílem vzdělávacího programu je porozumět principům vztahové inteligence a naučit se využívat ji pro dosažení úspěchu. Účastníci se seznámí s podstatou… |
| Tento interaktivní vzdělávací program je průřezem základních modulů rozvoje osobnosti, dotýká se oblastí, které tvoří řetězec úspěchu jedince i firmy.… |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a… |
| Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a… |
| Účastníci ? Všichni zaměstnanci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle ? Uvědomění si procesu naslouchání ? Určení individuálních dispozicí a… |
| Účastníci ? Manažeři všech úrovní. Počet účastníků: max. 16 Cíle ? Identifikovat klíčové aspekty konstruktivní zpětné vazby ? Diskutovat o přínosech… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Statistické metody v praxi |
| Lidský faktor rozhoduje |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako… |
| Ciele: * vedieť charakterizovať tím a etapy jeho vývoja * vedieť rozlišovať jednotlivé úrovne skupinového uvedomovania sa, hlavne rozdiel… |
| Ciele: * vedieť definovať pojem koučovania, poznať jeho význam pri práci s ľuďmi (v rámci koučovacích i hodnotiacich rozhovorov) i možné bariéry… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control… |
| Training Overview: Participants will be given an over-all introduction to accounting. Goals: Become familiar with Generally Accepted… |
| Vzdělávací program je zaměřen na rozvoj sociálních dovedností manažerů, na zdokonalení jejich působení ve vedoucí roli a na zvládání náročných situací… |
| Cílem vzdělávacího programu je dát manažerům náměty na zefektivnění jejich práce s lidmi, poskytnout jim potřebné poznatky a umožnit osvojení… |
| Cílem tohoto kurzu je objasnit manažerům různých úrovní, proč je důležité mít přehled v problematice finančního řízení. Dále se účastníci naučí… |
| Řízení v tržní ekonomice vyžaduje schopnost rozhodovat se podle ekonomických kritérií. Tento kurz poskytne znalost základních ekonomických souvislostí… |
| Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši… |
| Mystery Shopping (Tajný nákup) je účinná a osvědčená metoda jak získat skutečný obraz o tom, jak vás a vaši společnosti vidí vaši zákazníci. … |
| Kvalita a efektivita prodejních procesů představuje pro většinu společností kritický faktor úspěchu. Prodejní procesy řídí ve společnostech lidé.… |
| I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a… |
| CÍLE MODULU: Zlepšíte a posílíte své komunikační dovednosti a pochopíte význam vnitrofiremní komunikace jako efektivního prostředku řízení a vedení… |