| Kvalita a efektivita prodejních procesů představuje pro většinu společností kritický faktor úspěchu. Prodejní procesy řídí ve společnostech lidé.… |
| I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a… |
| CÍLE MODULU: Zlepšíte a posílíte své komunikační dovednosti a pochopíte význam vnitrofiremní komunikace jako efektivního prostředku řízení a vedení… |
| CÍLE MODULU: Získáte potřebné specifické informace o vedení lidí, organizaci a vedení porad. Naučíte se efektivnímu zadávání úkolů, příkazů a… |
| Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky, které vykonávají svou práci při náročných vnitrofiremních změnách Cíl a přínos: Uvědomění si… |
| Komu je kurz určen: asistentky a organizační pracovnice Cíl a přínos: Uvědomit si svoji roli při práci na projektu a osvojit si zvládání zátěžových… |
| Poznejte, jak může efektivní strategie komunikace pozitivně ovlivnit výsledky vaší firmy. Naučte se, jak vhodným způsobem komunikovat důležité… |
| Využijte delegování jako nástroj pro rozvoj svého týmu. Rozpoznejte, které úkoly delegovat, komu, za jakých podmínek a jak, a získejte více času pro… |
| Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: Získat podnětné informace o principech a dovednostech zvládání manipulativních… |
| Určeno pro: Střední management, vedoucí pracovníci Cíl: Získání přehledu o metodách efektivního řízení času a plánování ve vztahu k týmu Obsah: * Principy… |
| INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |
| Teoretické zázemí podnikatelských aktivit, výklad základních manažerských činností formou případových i obecných návodů, které lze aplikovat na řízení… |
| Co je CIMA: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji… |
| Co je CIMA B: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji… |
| Cílová skupina: všechny pracovní pozice, které jezdí na služební cesty V krátkém čase vás připravíme na efektivní zvládání problémů spojených se… |
| Cílová skupina: pro všechny, jež toto téma zajímá a jež nabyté zkušenosti v praxi využijí Chcete nahlédnout a pochopit americkou mentalitu a… |
| Spoločenské správanie v praxi & „Etiketa v časopriestore" Typ aktivity: Workshop Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBW001 Obsah aktivity: Kľúčové… |
| Situačné vedenie ľudí Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 16 hodín (2 dni) Kód: MJBT001 Obsah aktivity: Ideálny manažér Manažérske štýly vedenia Situačné… |
| Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Podľa čoho vieme čo je a čo nie je správne? Aká je základná povaha človeka? Akú úlohu hrá etika, morálka a… |
| Karl Weick: Emoce vedou k jednání, zatímco rozum k závěrům. Čím víc přemítáme nad tím, co nás rozzlobilo, tím rozzlobenější jsme. TRÉNINK ZVLÁDÁNÍ… |
| Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se… |
| Anotace Účastníci programu se seznámí s vhodnými technikami a dovednostmi, které napomáhají k úspěšnému win-win vyjednávání. Program umožní… |
| J.W. Goethe: Jestliže se chováme k lidem podle toho, kdo jsou, škodíme jim. Jestliže se k nim chováme podle toho, jací by mohli být, pomáháme jim… |
| Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Prečo vlastne potrebujeme smernice? K čomu smernice vo firme slúžia? Do akej miery súvisia smernice s expanziou?… |
| Společenská odpovědnost se stává stále častější oblastí zájmu firem, které chtějí prezentovat svůj dobrovolný závazek chovat se v rámci svého fungo- … |
| Společenská odpovědnost se stává stále častější oblastí zájmu firem, které chtějí prezentovat svůj dobrovolný závazek chovat se v rámci svého fungo- … |
| Cílem tohoto online programu je, abyste v náročné době, kterou právě procházíme, načerpali pro sebe inspiraci a posílili svou energii, dozvěděli se… |
| Potřebujete v ekonomickém ochlazení dosahovat svých cílů levněji a rychleji? Řešením jsou strategická partnerství a sdílení zdrojů. Všichni víme, že… |
| Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování… |
| Cíl: Zdokonalit Vaše komunikační dovednosti v symetrických (partnerských) i asymetrických vztazích (např. podřízený vs. nadřízený). Prohloubit Vaši… |
| Objeví-li se okno příležitosti, nezatahujte rolety Hledáte nové příležitosti pro budování úspěšné organizace? Máte před sebou náročné cíle?… |
| Efektivní systém odměňování musí být jednoduchý, srozumitelný, spravedlivý a motivační Víte, za co chcete zaměstnance platit, a za co je ve… |
| Potřebujete své lidi rozvíjet, ale nevíte přesně jak? V čem jsou dobří a v čem potřebují podporu? Hledáte talenty a potenciál mezi lidmi ve Vaší firmě… |
| Využíváme techniku Behaviorálního rozhovoru, která zajišťuje vyvážený profil o kandidátovi. Dovíte se to, v čem je opravdu dobrý a co může být rizikem… |
| Základní info Scrum⁴ HR je speciálně vytvořený kurz pro potřeby personalistů. Agilní transformace v HR, nebo v rozsahu, který se dotýká i HR má své… |
| Základní info Scrum⁴ Sales je exklusivně navržený kurz pro potřeby Business & Marketing oddělení. Agilní transformace v organizaci má své specifické… |
| Outplacement je profesionální péče o propouštěné pracovníky s cílem minimalizovat negativní dopad na organizaci, zůstavající a propouštěné pracovníky… |
| In this course we will deal with what an effective communication look like and how we can contribute to easy understanding between us and our… |
| Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně… |
| Určeno pro manažery, vedoucí a další pracovníky, kteří si uvědomují, že se bez nových přístupů k informacím a ke komplexním úkolům v praxi v budoucnu… |
| Cíle motivovat obchodní zástupce k systematickému a tvořivému plánování zpracovat standardní statistiku kontaktů, jednání, získaných objednávek a… |
| Cíle u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu a jejich poskytování marketinkovému oddělení zvýšit u pracovníků… |
| Příběhy mají moc spojovat, inspirovat a motivovat. Jsou totiž univerzálním jazykem, který může překonat všemožné bariéry. Navíc se používají od… |
| Vylepšete svůj mluvený projev, obohaťte slovní zásobu, naučte se jasně a rychle reagovat. Staňte se mistry mluveného slova. Přínos programu Nacvičíte… |
| Cíl kurzu: Seznámit účastníky s metodou Poka Yoke, naučit je najít a zrealizovat opatření, která jim pomohou minimalizovat riziko výskytu nežádoucích… |
| Cíl kurzu: Účastníci kurzu se na praktických příkladech seznámí s požadavky normy ISO 9001:2008. Získají vědomosti o praktickém použití systému… |
| Seznámíte se s konceptem situačního vedení, který je základem pro flexibilní styl vedení vašeho týmu a jeho členů. Získáte návody, jak vést podřízené… |
| Prohlubujte poznání a trénujte své přirozené dary. Odložte bloky nebo omezení, které v návykové podobě brzdí uvolnění vašeho potenciálu. Získejte… |
| Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
| Role HR pracovníků v procesu vzdělávání Propojení vzdělávání a firemní strategie, identifikace cílů z pohledu firemní strategie Jak… |