| Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
| Prostřednictvím outdoorového programu lze prezentovat a rozvíjet řadu dovedností, které mají zásadní vliv na kvalitu manažerské práce. Znalost a… |
| Cieľ kurzu: Mentoring ako forma vzdelávania patrí k veľmi efektívnym spôsobom rozvoja a vzdelávania zamestnancov. Jeho hlavnou výhodou sú prínosy pre… |
| Spokojenost zákazníka jako faktor úspěchu Standardy jakosti Mentalita služeb Záruky jakosti Požadovat & podporovat kvalitu služeb Kvalitně… |
| Vedoucí pracovník – Motivátor & Multiplikátor Profesionální jednání se zaměstnanci Vedoucí pracovník jako kouč Nástroje koučování |
| kurz je určen pro: všechny vrcholové manažery středních a velkých společností a pro všechny pracovníky na střední úrovni managementu, kteří se… |
| Termín: čtvrtek, 30. listopadu 2006, 15-18:00 hod. Místo: budova OHK Brno, Výstaviště 1 Program : od 15:00: Projekt ECONET Platform - představení projektu… |
| Cieľ tréningu: Assessment centrum (AC) predstavuje spoľahlivú metódu výberu zamestnancov, ktorá svojim charakterom výrazne zvyšuje objektivitu… |
| Kurz ITIL Foundation Kurz ITIL V3 Intermediate - Service Operation (Lifecycle Stream) Cíle kurzu: Formou certifikačního kurzu podrobně seznámit účastníky… |
| Kurz ITIL Foundation Cíle kurzu: Seznámit účastníky, kteří jsou držiteli certifikátu „Foundation certificate in ITSM“ podle ITIL® V2, s principy ITIL… |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Seminář Téma: Hoshin / Kaizen workshopy – metody rychlého zvýšení výkonnosti výroby Cíl: Seznámit se s metodou workshopů používaných ke… |
| Seminář Téma: Klíčové ukazatele (KPIs… |
| Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je… |
| Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je… |
| Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
| Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
| "Lidé nesouhlasí s pravdou nejčastěji proto, že se cítí být uražení formou, v níž se jim pravda podává." osobnostní komunikační typy využitelné v… |
| Naše osobnost a její vliv na úroveň komunikace a komunikační ovzduší, které kolem sebe vytváříme. /sebevědomí, zvládání emocí, empatie,..../ Kdo jsou… |
| možnost uspořádání kurzů přímo ve Vaší firmě, provedeme i kombinace různých kurzů dle potřeb |
| možnost uspořádání kurzů přímo ve Vaší firmě, provedeme i kombinace různých kurzů dle potřeb |
| V současném konkurenčním prostředí nelze počítat s tím, že by soupeřící firmy nedisponovaly prodejními týmy dobře vyškolenými v prodejních technikách.… |
| Porady se pravidelně umisťují na čelných pozicích žebříčků aktivit nepříjemných a mařících čas. Příručky moderního managementu přitom ve shodě s… |
| Manažerské shrnutí Kurz je určen pro společnosti, které chtějí provést školení přímo ve svých prostorách. Snižují si tak náklady i cestovní čas… |
| Manažerské shrnutí Kurzy úrovně Intermediate jsou určeny pro společnosti, které chtějí provést školení přímo ve svých prostorách. Snižují si tak… |
| Cílová skupina: Pokročilí manažeři Účastníci z tréninku odejdou • s posílenou dovedností volby vhodného stylu vedení • s návodem a zkušeností jak vést… |
| Cílová skupina Manažeři a vedoucí pracovníci Účastníci z tréninku odejdou • s pochopením koučinku jako efektivního nástroje pro vedení lidí • s metodikou… |
| Pětidenní výcvikový kurz je určen pro pracovníky středního managementu, kteří denně řídí a komunikují se svými podřízenými a to často i v konfliktních… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| BQ Consulting, s.r.o. zavádí systém environmentálního managementu (EMS) dle ČSN EN ISO 14001:1997 formou konzultací nebo formou samostatných projektů,… |
| BQ Consulting, s.r.o. zavádí systém environmentálního managementu (EMS) dle ČSN EN ISO 14001:1997 formou konzultací nebo formou samostatných projektů,… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Č �~ �TM �TM i�~ Ě Ě T�~Ě �TM i �TM i�TM �TM �TM č ů ů �TM ů ů č ů č č ů �TM č č č ů n ů ů �TM č ů �TM ů ů �TM iě ů ů ů ů ů ů ů ů ů �TM iň �TM ů č �TM ů ů �TM č č ů �TM ů �TM ů č ů ů ů č ů ů �TM č … |
| Popis programu: „Pokud dostatečně dobře pochopím názory, reakce a chování lidí, se kterými spolupracuji, získám schopnost je účelně motivovat a dokážu… |
| Dle potřeb klienta a po důkladném seznámení se s cíly školení, zpracujeme nabídku, která napomůže zvýšit např, tyto oblasti u účastníků zakázkového… |
| Vzdělávací programy manažerských dovedností realizujeme pouze jako vnitrofiremní zakázky. Cílem vzdělávacích programů manažerských dovedností, které… |
| Popis programu: MOTIVACE je souhrn aktivit vedoucích k vytvoření předpokladů vedoucích k ochotě prodejců dosáhnout změny. Tento program vám poskytne… |
| Vedení porad kurz je určen pro: pracovníky managementu. Předběžné znalosti nejsou požadovány. rozsah: 1 denabsolvent získá: sebedůvěru při vedení jednání… |
| Termín konání: 23.11.2006 Další termín konání: 1.12.2006, 8.12.2006, 15.12.2006 Ukončení kurzu MSP: 12.12.2006 |
| Projektové řízení · Účastníci se obohatí možností využívat projektové práce, pochopí podstatu řízení projektů s jejich východisky, principy a… |
| Popis: Praktický trénink, který učí znát principy zavádění a řízení změn. Učí také metody překonávání nesouhlasu se změnami. Trénink vychází z… |