Šest psychologických triků, které vám pomohou při schůzce s klientem

Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a naše podvědomí. I při čistě obchodním rozhodování se člověk rozhoduje v průměru ze 70% na emoční úrovni a jenom ze 30% na racionální úrovni. Vaším úkolem během obchodní schůzky je naladit se na klienta a na podvědomé a emoční úrovni ho utvrdit v tom, že vám může důvěřovat a že váš produkt je tou správnou volbou. Zde je šest psychologických triků, které vám v tom pomohou.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.