Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Nasadit nové technologie nestačí, musíte je mít rádi. Spokojenost s nástroji přináší o 30 % lepší výsledky, zjistil Pipedrive

2.9.2024 

Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive,…

icon Novým jednatelem společnosti XLCZ Nábytek se stal Michal Karcol

2.9.2024 

Michal Karcol je od srpna 2024 novým jednatelem firmy XLCZ Nábytek s.r.o., která v České republice provozuje deset obchodních domů a kuchyňské studio pod značkou XXXLutz, 18 prodejen Möbelix a…

Článek v rámci předplatného Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

26.8.2024 

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy dokáží umně skloubit celou řadu faktorů, díky čemuž dovedou nabídnout klientům služby, které…

icon Efektivní využívání umělé inteligence přináší konkurenční výhodu

20.8.2024 

V naší firmě jsme teprve na začátku využívání umělé inteligence (AI), ale její potenciál je dle mého názoru obrovský. Ačkoli s ní zatím pracujeme jen v omezeném rozsahu, jsem pevně přesvědčen, že…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení

15.8.2024 

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky může být až překvapivě složité odpovědět, protože klienti často nedávají najevo znepokojení, i když…

icon Váš vlastní GPT na steroidech

14.8.2024 

Sestavte si vlastní GPT chat! Zjednodušíte si práci, ušetříte čas i prostředky a vylepšíte komunikaci se zákazníky. A to vše bez nutnosti umět programovat! Chat GPT (Generative Pre-trained…

icon Základní znalost podnikových financí ze strany provozních manažerů je nezbytná – více než oni samotní ji potřebuje firma

14.8.2024 

Vedením kurzů zaměřených na finanční znalosti nefinančních manažerů se zabývám již bezmála dvacet let. Za tu dobu se proměnil nejen jejich obsah, průběžně přizpůsobovaný potřebám globální ekonomiky,…

icon Vedete tým obchodníků? Zkuste jim uspořádat soutěž

14.8.2024 

Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodila. Dovede naopak stmelit tým, zlepšit náladu, vybičovat pracovníky k maximálnímu výkonu, donutit je přemýšlet nově a celkově pozvednout…

icon Konec zdlouhavého papírování a hledání smluv v šuplíku. Operátor O2 zavedl novou aplikaci pro onboarding

13.8.2024 

Digitalizace HR procesů se stává klíčovým trendem v moderním podnikání. Firmy po celém světě přecházejí na digitální platformy, aby zefektivnily personální práci, zlepšily zaměstnaneckou zkušenost a…

Článek v rámci předplatného Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik

13.8.2024 

Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na neustálé vylepšování svých schopností. Přitom obchodní umění je jako auto. Pokud jej pravidelně…

Článek v rámci předplatného icon Chystáte se na pohovor na manažerskou pozici? Poradíme vám, na co se zeptat, abyste zaujali

12.8.2024 

Úkolem prvního kola pohovoru je prodat sám sebe. Trochu konkrétněji, vaším hlavním cílem je, aby vás personalista či potenciální manažer pozval na druhé kolo pohovoru. Na jednu stranu je samozřejmě…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů

8.8.2024 

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat nového zákazníka. Ze stálé, spokojené klientely navíc díky dodatečným prodejům může proudit i větší…

Článek v rámci předplatného Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

1.8.2024 

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim takové výkyvy směrem dolů stávají (…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

31.7.2024 

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, se zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou především ze začátku často přináší…

Článek v rámci předplatného Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence

25.7.2024 

Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou končí v koši? Odpověď je jednoduchá - prodejce není schopen vyvolat v zákazníkovi pocit urgence a vybičovat ho tak k akci nebo…

Výpis 91105 z celkem 2619