Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

2.4.2024 

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za předpokladu, že otázky dávají smysl a nejsou kontraproduktivní. Zde jsou čtyři hloupé otázky, které…

icon Stali jste se manažerem nefunkčního obchodního týmu? Tři tipy, jak jej „opravit“

28.3.2024 

Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy se může stát, že obchodní tým nefunguje, jak má, neplní plány a nikam se neposouvá. Dosažení tohoto stavu může mít celou řadu…

icon Marek Doležal se stal novým generálním ředitelem BILLA Česká republika

27.3.2024 

Od 26. března 2024 převzal pozici generálního ředitele společnosti BILLA Česká republika Marek Doležal. Společně s Andreasem Jüterbockem a Vincentem van Schagenem bude pokračovat v procesu…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu

26.3.2024 

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli. Mnoho úspěšných obchodníků nedosáhne úspěchu, protože dělají určité chyby, které jim v …

Článek v rámci předplatného Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů

22.3.2024 

Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat? Nejlepší je spoléhat na časem prověřená, klasická pravidla. Naučte se techniky, které zaručeně fungují nehledě na to, v jakém…

Článek v rámci předplatného Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku

19.3.2024 

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem. Efektivní jsou akční slova, která evokují změnu, rychlé vyřízení, posun směrem kupředu. Naopak…

Článek v rámci předplatného Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

14.3.2024 

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá, mnoho lidí má vůči telefonní akvizici averzi. V menší či větší…

icon Manipulátoři mezi námi

4.3.2024 

Manipulujeme v komunikaci všichni? Nebo je to cynický přístup způsobený profesní deformací? Ať už manipulaci vnímáte jakkoliv, pokud se s ní setkáváte, doporučujeme vám zajímavý rozhovor s lektorkou…

Článek v rámci předplatného Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

27.2.2024 

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v porovnání s prací pro zavedenou a známou firmu poněkud frustrující a náročné. I přestože často víte, že váš produkt je…

icon Naučte se programovat na reálných projektech. Pipedrive poprvé otevře placenou stáž School of Code v Praze

26.2.2024 

Pipedrive, jenž vyvíjí efektivní CRM pro malé firmy, oznámil spuštění svého programu Pipedrive School of Code a vůbec poprvé s ním zavítá mimo Estonsko – do Prahy. Placená stáž s kompletním učebním…

icon Umělá inteligence mění způsob, jakým uvažujeme a fungujeme

Audio  21.2.2024  Podcast s Petrem Biskupem, Partner Account Executive, Dell Technologies a Tomášem Pospíchalem, projektovým ředitelem IVITERA.

Petr Biskup působí ve společnosti Dell Technologies jako Partner Account Executive a jeho hlavním posláním je péče o obchodní partnery a distributory technologií. V podcastu pro IT portál Abravito…

Článek v rámci předplatného Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

20.2.2024 

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování i o čistě pragmatických a zdánlivě…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“?

16.2.2024 

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků. Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové produkty a služby. Pokud obchodník…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru

13.2.2024 

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem, kolik obchodů ztroskotá na tom, že prodejce se svévolně rozhodne být se zákazníkem hned o…

Článek v rámci předplatného Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu

6.2.2024 

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení obchodníků. Které dvě vlastnosti nejčastěji prodejcům znemožňují dosáhnout úspěchu a jak se s nimi můžete…

Výpis 106120 z celkem 2595