Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Konec zdlouhavého papírování a hledání smluv v šuplíku. Operátor O2 zavedl novou aplikaci pro onboarding

13.8.2024 

Digitalizace HR procesů se stává klíčovým trendem v moderním podnikání. Firmy po celém světě přecházejí na digitální platformy, aby zefektivnily personální práci, zlepšily zaměstnaneckou zkušenost a…

Článek v rámci předplatného icon Chystáte se na pohovor na manažerskou pozici? Poradíme vám, na co se zeptat, abyste zaujali

12.8.2024 

Úkolem prvního kola pohovoru je prodat sám sebe. Trochu konkrétněji, vaším hlavním cílem je, aby vás personalista či potenciální manažer pozval na druhé kolo pohovoru. Na jednu stranu je samozřejmě…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů

8.8.2024 

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat nového zákazníka. Ze stálé, spokojené klientely navíc díky dodatečným prodejům může proudit i větší…

Článek v rámci předplatného Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

1.8.2024 

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim takové výkyvy směrem dolů stávají (…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

31.7.2024 

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, se zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou především ze začátku často přináší…

Článek v rámci předplatného Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence

25.7.2024 

Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou končí v koši? Odpověď je jednoduchá - prodejce není schopen vyvolat v zákazníkovi pocit urgence a vybičovat ho tak k akci nebo…

Článek v rámci předplatného Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce

23.7.2024 

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně zákazníků)  se ve skrytu duše něčeho obávají, ať už je to neúspěchu, nedostatku peněz, ztráty kontroly…

icon Překročte hranice běžného a zažijte firemní akci ve stylu velkých koncertů

22.7.2024 

Přemýšlíte o uspořádání nezapomenutelné firemní akce? Inspirujte se rozhovorem s Michaelou Myškovou, marketingovou manažerkou STAGES HOTEL Prague. Tento moderní čtyřhvězdičkový hotel, nacházející se…

Článek v rámci předplatného Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu

16.7.2024 

I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR, stále zůstává telefon jedním z nejdůležitějších obchodních nástrojů. Prodejci přes něj mluví s potenciálními i stávajícími…

Článek v rámci předplatného Zajímá vaše potenciální klienty pouze cena a nedoceňují kvality vašeho produktu? Máme tři tipy, co s tím

2.7.2024 

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich rozhodování o koupi. U mnohých z nich je cena tím vůbec nejdůležitějším kritériem, často na úkor samotné kvality služeb nebo…

Článek v rámci předplatného Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

27.6.2024 

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou a přizpůsobit se vývoji v očekávání klientů. Zákaznický servis a jeho kvalita jsou totiž…

Článek v rámci předplatného Jak se poučit z nepovedeného obchodu

25.6.2024 

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany potenciálního klienta je běžnou záležitostí života prodejce, kvůli které se však mnoho prodejců zbytečně…

Článek v rámci předplatného Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

21.6.2024 

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější prodejní metodu, která by nejlépe odpovídala vašim potřebám? Někdy stačí používat ty správné…

Článek v rámci předplatného Základní tipy, jak svou firmu efektivně prezentovat na internetu

11.6.2024 

Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet nabízí celou řadu výhod a zjednodušení oproti kamennému prodeji, a to jak ze strany zákazníka, tak ze strany prodejce. V nastalé…

Článek v rámci předplatného Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi

6.6.2024 

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi nelichotivé místo. Většina lidí nemá telefonní prodej ráda, i když se jedná v drtivé většině o zcela nutnou součást…

Výpis 7690 z celkem 2595