Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit

24.12.2024 

Většina lidí má tendenci perfekcionismus většinou v pracovním prostředí považovat za pozitivní vlastnost. Vždyť perfekcionista vždy vše dělá s maximální obezřetností a dává pozor i na ty…

icon Digitalizace je o lidech a jejich digitálním mindsetu

16.12.2024 

V dnešní době plné technologií se pojem digitalizace skloňuje ve všech pádech. Co si pod ním ale skutečně představit? Znamená zjednodušení, nebo spíš chaos? Kateřina Švidrnochová, konzultantka a…

Článek v rámci předplatného Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

10.12.2024 

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním klientem, a sice to, že pokládají nevhodné otázky nebo jich pokládají zoufale málo. Podle pravidla 80/20…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů, jak si může prodejce udržet pozitivní nadhled

5.12.2024 

Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do vysoké míry závislé na vašem rozpoložení a na tom, jestli si udržujete pozitivní přístup k práci i…

Článek v rámci předplatného Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet

3.12.2024 

Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci zákaznického servisu nebo prodejci komunikují s klienty, hraje klíčovou roli v tom, jak zákazníci firmu vnímají jako celek.…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

28.11.2024 

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem je takzvaná „kvalifikace“ zákazníka. Co to je? Jak lze kvalifikaci použít k tomu, abyste zjistili,…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty

27.11.2024 

Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů nezměrná, na nových klientech většinou stojí váš dlouhodobý prodejní úspěch. Zde jsou čtyři nejzákladnější rady, které se s …

icon ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnost

21.11.2024 

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a…

Článek v rámci předplatného Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky

20.11.2024 

Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak, jak byste si přáli, a dali jste si předsevzetí, že v následujícím roce dosáhnete svých nejlepších obchodních výsledků? Právě s…

icon Jak budovat vztahy a důvěru se zákazníky v dynamickém IT světě

14.11.2024  Rozhovor s Petrou Veselou a Romanem Kovaříkem – obchodními specialisty Computer Help

Petra Veselá a Roman Kovařík, zkušení obchodní specialisté společnosti Computer Help, mají za sebou roky praxe a bohaté znalosti IT trhu, které uplatňují ve své každodenní práci se zákazníky. V…

icon HR News a humancraft vás zvou na Sales Inspirofest - 12.11.2024, Praha

6.11.2024 

Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj obchodu nejen efektivní, ale i zábavný. Ukážeme vám, že cesta k výsledkům může být zážitkem, který vás bude bavit a přinese…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

29.10.2024 

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu či podepsat objednávku. Mnoho obchodníků ale obchodní schůzky často nedotahuje ke zdárnému konci…

Článek v rámci předplatného Pět základních technik v B2B prodeji

25.10.2024 

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji rozhodují emoce, v B2B jde více o strategii, vztazích a hlubokém pochopení potřeb klienta. Jaké…

icon Aby se z odborníka stal úspěšný manažer a lídr, musí rozvíjet odolnost a emoční inteligenci

Audio  24.10.2024  Rozhovor Michala Kankrlíka, obchodního ředitele IVITERA s Beatou Broskovou, partnerkou humancraft

Společnost humancraft se už 20 let zaměřuje na rozvoj zaměstnanců především v korporátním prostředí. Využívá unikátní přístup, který spojuje vizuální facilitaci a inovativní školení. V našem podcastu…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem

23.10.2024 

Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem menšího nebo většího stresu. Stres a nejistota však vedou nejen k diskomfortu na straně prodejce, ale ve výsledku i k horším…

Výpis 6175 z celkem 2619