Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Jak budovat vztahy a důvěru se zákazníky v dynamickém IT světě

14.11.2024  Rozhovor s Petrou Veselou a Romanem Kovaříkem – obchodními specialisty Computer Help

Petra Veselá a Roman Kovařík, zkušení obchodní specialisté společnosti Computer Help, mají za sebou roky praxe a bohaté znalosti IT trhu, které uplatňují ve své každodenní práci se zákazníky. V…

icon HR News a humancraft vás zvou na Sales Inspirofest - 12.11.2024, Praha

6.11.2024 

Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj obchodu nejen efektivní, ale i zábavný. Ukážeme vám, že cesta k výsledkům může být zážitkem, který vás bude bavit a přinese…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

29.10.2024 

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu či podepsat objednávku. Mnoho obchodníků ale obchodní schůzky často nedotahuje ke zdárnému konci…

Článek v rámci předplatného Pět základních technik v B2B prodeji

25.10.2024 

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji rozhodují emoce, v B2B jde více o strategii, vztazích a hlubokém pochopení potřeb klienta. Jaké…

icon Aby se z odborníka stal úspěšný manažer a lídr, musí rozvíjet odolnost a emoční inteligenci

Audio  24.10.2024  Rozhovor Michala Kankrlíka, obchodního ředitele IVITERA s Beatou Broskovou, partnerkou humancraft

Společnost humancraft se už 20 let zaměřuje na rozvoj zaměstnanců především v korporátním prostředí. Využívá unikátní přístup, který spojuje vizuální facilitaci a inovativní školení. V našem podcastu…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem

23.10.2024 

Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem menšího nebo většího stresu. Stres a nejistota však vedou nejen k diskomfortu na straně prodejce, ale ve výsledku i k horším…

Článek v rámci předplatného Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty

17.10.2024 

Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má potenciál stát se hitem? Máte kolem sebe lidi, kteří sdílejí vaše hodnoty, kterým věříte a jste ochotni se s nimi pustit do…

icon Martin Kalenda, Image Lab: Lídři musí ztělesňovat hodnoty, jinak je lidé nebudou následovat

Audio  14.10.2024 

V rozhovoru s Martinem Kalendou, spoluzakladatelem a konzultantem společnosti Image Lab, se dočtete o klíčové roli lídrů při utváření firemní kultury a motivaci týmů. Martin Kalenda zdůrazňuje, že…

icon Martin Kalenda, Image Lab: Lídři musí ztělesňovat hodnoty, jinak je lidé nebudou následovat

14.10.2024  Rozhovor Tomáše Pospíchala, projektového ředitele IVITERA s Martinem Kalendou, spoluzakladatelem a konzultantem společnosti Image Lab

V rozhovoru s Martinem Kalendou, spoluzakladatelem a konzultantem společnosti Image Lab, se dočtete o klíčové roli lídrů při utváření firemní kultury a motivaci týmů. Martin Kalenda zdůrazňuje, že…

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč se prodejci nemusí bát, že jim umělá inteligence sebere práci

8.10.2024 

Umělá inteligence (v angličtině „AI“) dělá vrásky mnoho pracovníkům, protože v celé řadě případů je můžou jejich práci nahradit roboti a algoritmy. I přestože se katastrofické scénáře o nepotřebě…

Článek v rámci předplatného Jste noví v obchodním týmu? Jak se co nejrychleji zaučit a začít prodávat

7.10.2024 

Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve dosahovat skvělých obchodních výsledků? Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se rozhlédnout, zacvičit, zažít…

Článek v rámci předplatného Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji

1.10.2024 

Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný psychologický fenomén, který motivuje lidi jednat rychle, aby nepropásli výhodnou příležitost. Pro obchodníky je to skvělý…

icon Jak vzniká produktový obal, díky kterému v obchodě vyniknete

30.9.2024 

Ať už se nám to líbí, nebo ne, lidé soudí podle obalu. A nejen knihy. V dnešní uspěchané době může právě obal hrát klíčovou roli v tom, zda si zákazník váš výrobek vybere, nebo ne – bez ohledu na…

Článek v rámci předplatného V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

27.9.2024 

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o sobě a svých produktech než o potřebách klienta. A přitom právě zaměření na klienta je klíč k úspěchu. Jak tedy zlepšit své…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet

19.9.2024 

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou řekl. Prohlášení o tom, že je potřeba si danou věc rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že…

Výpis 4660 z celkem 2595