Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin

10.4.2025 

Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu obchodníků je však léto z prodejního hlediska propadem. Koncoví zákazníci odjíždí na dovolené a…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat

8.4.2025 

Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s ním schůzku, dáte mu obchodní nabídku, vše vypadá skvěle. A najednou s vámi klient přestane…

Článek v rámci předplatného Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době

3.4.2025 

Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v prodeji, obchodování a v zákaznickém servisu. I přesto jsou mezilidské vztahy a setkávání tváří v…

Článek v rámci předplatného icon Jak coby manažer napsat CV, které zaujme nové potenciální zaměstnavatele

3.4.2025 

I manažeři si někdy musí (nebo dobrovolně chtějí) hledat novou práci. Pokud i vy se nacházíte v této situaci a ucházíte se o místo na manažerské pozici, přinášíme vám několik tipů, jak napsat CV,…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak mohou obchodníci využít umělou inteligenci při prodeji

1.4.2025 

Umělá inteligence hýbe světem. A prodej není výjimkou. I obchodníci mohou využít AI k tomu, aby rychleji a efektivněji prodávali, aby mohli lépe detekovat obchodní příležitosti a aby neztráceli čas s…

icon „Stres, nejistota a inflace mění očekávání zaměstnanců. HR musí reagovat,“ říká personální ředitelka BNP Paribas Cardif Pojišťovny Kateřina Krist

Audio  31.3.2025 

Zaměstnanci dnes kladou větší důraz na stabilitu, benefity a duševní zdraví. Témata, která dříve zůstávala stranou, se stávají klíčovými pro zaměstnaneckou spokojenost i firemní udržitelnost. Kateřina…

Pavol Masaryk a Bruno Polák, Kovian: E-commerce je komplexní disciplína s obrovským potenciálem

27.3.2025 

Společnost Kovian, s.r.o. se zabývá výrobou a prodejem širokého spektra hliníkových a nerezových polotovarů, hutního materiálu a doplňkovým sortimentem pro kovářské a zámečnické firmy. Se svým B2B e-…

icon Specialista na zahradu mění vedení. Novým generálním ředitelem HECHT MOTORS se stává Richard Vlček

26.3.2025 

Personální změna na nejvyšší pozici. Vedení společnosti HECHT MOTORS přebírá Richard Vlček, někdejší vrcholový manažer značek Sparkys, DoDo nebo Loap. Mezi jeho priority bude patřit zákaznický servis,…

Článek v rámci předplatného Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat

25.3.2025 

Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je prodejní technikou, která je jakýmsi protipólem agresivních obchodních metod. Je založená na myšlence, že skutečně efektivní…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak vám mohou vaši stávající zákazníci pomoci více prodávat

13.3.2025 

Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše prodejní techniky a zdokonalit proces akvizice nových zákazníků? Vaši zákazníci jsou totiž nedocenitelnou studnicí informací, které…

Článek v rámci předplatného Jak uspět na pohovoru na obchodní pozici: Podrobný návod krok po kroku

27.2.2025 

Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně připravit, abyste měli co největší šanci uspět. Zde je návod krok po kroku, jak se na pohovor na pozici prodejce připravit a jak…

Článek v rámci předplatného Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

20.2.2025 

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k tomu být nervózní a který by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

6.2.2025 

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se neprozřetelně dostanou k různým extra službám, individuálním úpravám a nadstandardním vybavením, a…

icon Zdeněk Michálek, oXyShop: Strategie je to, co odděluje úspěšné e-shopy od těch průměrných

Audio  5.2.2025  Podcast Tomáše Pospíchala, projektového ředitele společnosti IVITERA a Zdeňka Michálka, spolumajitele a zakladatele společnosti oXyShop.

V dnešním přeplněném online prostředí už nestačí jen prodávat – e-shopy musí nabídnout něco navíc. Výjimečná zákaznická péče, personalizace, bleskové dodání a chytré využití technologií jsou klíčem k…

Článek v rámci předplatného Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout

4.2.2025 

Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro úspěch větších firem. V této profesi je důležité být odborníkem, mít vynikající komunikační dovednosti a detailní znalosti o…

Výpis 1630 z celkem 2595