Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4812 článků.

icon Dolování znalostí z dat - případová studie

22.10.2002 

Dolování znalostí z dat je proces, jehož úkolem je objevit ve velkých databázích předtím neznámé, ale použitelné a cenné informace a umožnit jejich využití ve strategickém rozhodování firmy. Mezi…

icon Řízení virtuálního týmu

18.10.2002 

S rozvojem privátních virtuálních sítí a dalších informačních technologií se rozvíjí i teleworking. Žádná technologie však nemůže manažerovi zajistit stálý dohled nad jeho podřízeným. Aby bylo možné…

icon Manažer vede jednotlivce, ne skupinu

17.10.2002 

Vedoucí týmů nevedou celé týmy, ale jednotlivce, kteří dohromady tvoří skupinu. Každý člen týmu má vlastní silné a slabé stránky, na které je třeba brát ohled. Rozdílné jsou i styly práce, preference…

Článek v rámci předplatného icon Co lidé chtějí a potřebují v životě i práci

17.10.2002 

je vlastně motivace? Co člověk opravdu potřebuje, co je palivem, které jej vede v životě dál? Článek se zabývá jednak otázkou motivace obecně a ve druhé části pak jejím uplatněním v pracovní oblasti.…

icon Objevitelské otázky - cesta k motivaci týmu

17.10.2002 

Autor článku se v průběhu své kariéry zúčastnil mnoha setkání, koučingových sezení, přijímacích pohovorů či pracovních porad. Povšiml si, že ti nejúspěšnější vedoucí a manažeři vždy pokládají ty…

Článek v rámci předplatného CRM - technologie versus podniková kultura

16.10.2002 

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však stále více zjišťují, že samotná technologie úspěch CRM aktivit nezaručí komunikace, chování a podniková kultura jsou…

Slibné novinky v CRM technologiích

16.10.2002 

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové technologie a získávají si mnoho pozornosti. Optimalizace databází, mobilní a bezdrátové technologie posouvají funkčnost CRM…

icon Kombinace webu a WAPu ve firemním vzdělávání

15.10.2002 

Článek popisuje zkušenosti tří společností, které se rozhodly společně využít pro elektronické vzdělávání nejen klasický web, ale i mobilní telefony umožňující WAP cílem bylo umožnit frekventantům…

icon Problematika výkladu případových studií o interpersonální komunikaci

11.10.2002 

Článek se zabývá problematikou posouzení a výkladu výsledků případových studií z oblasti interpersonální komunikace. Tato stať vychází z publikace Case studies in interpersonal communication:…

icon Outsourcing není jen cestou ke snižování výdajů

10.10.2002 

Prvotním přínosem využívání outsourcingu je zvyšování hodnoty společnosti. Vědět, jaký druh hodnot outsourcing firmě přináší, je důležité výsledný efekt na organizaci jako celek se může velmi lišit.…

Článek v rámci předplatného icon Motivace i bez peněz?

10.10.2002 

Plat je bezpochyby velmi důležitý a pro zaměstnance je i určitým měřítkem jeho úspěchu, jeho vztah ke spokojenosti s prací je však poměrně často přeceňován. Individuální finanční podněty podle…

icon Machiavelli byznysu

9.10.2002 

Peter R. Goldscheider je zakladatelem, rozhodujícím vlastníkem a ředitelem investiční společnosti EPIC, která se specializuje na region střední a východní Evropy. V roce 1999 byl EPIC vyhodnocen jako…

icon Spolupráce s neziskovým sektorem posiluje image společnosti

8.10.2002 

Vytvoření partnerských vztahů s neziskovými subjekty a organizacemi může být pro firmu značným přínosem jedním z nich je například zviditelnění podniku. Je však důležité, aby partnerství nebylo…

icon Nepracujte, když nemusíte

7.10.2002 

První reakcí nových manažerů je vzít si na sebe co nejvíce práce. Jak jinak by si mohli být jisti, že ty nejdůležitější úkoly budou provedeny správně? Dělají to všichni a dělalo se to tak odjakživa.…

icon Úspěšní manažeři umí jednat s lidmi

1.10.2002 

Stále větší množství top-manažerů věří, že právě lidé rozhodují o úspěchu či neúspěchu firmy. Otázkou však je, jací lidé vedou firmu k lepším zítřkům. Mnoho firem se snaží zaměstnávat a rozvíjet pouze…

Výpis 46664680 z celkem 4812