Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4812 článků.

icon Dokážete odpovědět na otázky zaměstnanců?

5.2.2003 

Úspěch zaměstnanců a jejich spokojenost závisí do značné míry na tom, jak se provádí pravidelná hodnocení výkonnosti. Jestliže schopný manažer dokáže na získaných výsledcích postavit ucelený systém…

icon Jak vnímáme a hodnotíme druhé

29.1.2003 

Každý člověk individuálně vnímá a hodnotí své kolegy, nadřízené, spolucestující či kolemjdoucí. Někdo je nám sympatický na první pohled, jiného po krátké chvíli nesnášíme. Nabízí se tedy otázka: Odkud…

Co přináší e-marketing

23.1.2003 

V jedné ze svých prosincových speciálních zpráv se deník E-Commerce Times zaměřil na internetový marketing (e-marketing). Internet je dnes neodmyslitelnou součástí marketingových prezentací firem.…

icon Tréninkem k silnější motivaci

20.1.2003 

Každý zaměstnavatel usiluje o to, aby jeho zaměstnanci neztráceli při práci motivaci a nebránili se učení novým věcem, postupům. K tomu jim do značné míry pomáhají vnitrofiremní tréninkové programy.…

icon Haló, slyšíte?

15.1.2003 

Umění komunikovat je jednou ze základních manažerských dovedností. Komunikovat ale neznamená jen mluvit, naopak to znamená i naslouchat. Inteligentně, systematicky a účelově naslouchat podřízeným však…

icon Když úspěšní vedou tým aneb Recept od SEI Investments

14.1.2003 

Společnost SEI Investments se v článku svěřuje s tím, jaký mají úspěšní vedoucí místních pracovních týmů recept na úspěch a produktivní týmovou spolupráci. Jejich zkušenosti se dají shrnout do čtyř…

icon Rozhovor s Pavlem Veselým, psychologem z Brněnské personalistiky

8.1.2003 

Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, obor odborná psychologie, zaměření studia na psychologii práce a řízení. Od r. 1994 působil na pozici pracovního psychologa v personální…

icon Integrace e-learningu a řízení kvality u zaměstnanců call center

7.1.2003 

Článek se zabývá problematikou školení operátorů v kontaktních centrech. Protože zde existuje poměrně značný obrat zaměstnanců, je potřeba mít k dispozici alespoň základní mechanismy školení těch nově…

icon Proč jsou ženy lepšími manažery než muži

13.12.2002 

Manažerská práce již dávno není jen mužskou doménou, i když se tak stále snaží prezentovat. Ženy v moderní době zastávají v organizacích stále důležitější posty, jsou ředitelkami a majitelkami…

icon Hodnocení výkonnosti je záležitostí celého roku

13.12.2002 

Přestože je hodnocení výkonnosti aktuálním tématem zpravidla vždy na konci roku, zdaleka se nejedná jen o záležitost těchto dní. Naopak jde o hodnocení celoročního úsilí zaměstnanců. Zaměstnance…

icon Čím si firmy kazí své vztahy se zaměstnanci?

11.12.2002 

I nejúspěšnější firmy se dopouštějí chyb v interpersonálních vztazích a při zacházení se svými zaměstnanci. Aniž by si to uvědomovaly, chovají se k dospělým pracovníkům jako k dětem. Snaží se…

icon Jak se stát vizionářem

9.12.2002 

Jistá část odborných kruhů přirovnává manažera k vizionáři. Myslí tím, že manažer má vždy nějakou vizi, neboli schopnost vidět neviditelné a splnit to, co se zdá být nesplnitelné, které věří. Taková…

icon Sedm výhod malých firem a skupin

6.12.2002 

Velikost firmy již dávno nezáleží na pouhém počtu jejích zaměstnanců. Stejně je tomu i s velikostí týmu či pracovní skupiny. Velikost se dnes měří v hodnotách kvality a hloubky firemních vizí, vztahů,…

Článek v rámci předplatného icon Mají mě rádi - nemají mě rádi, aneb I manažery je třeba hodnotit

6.12.2002 

I manažeři by si měli čas od času vyžádat zpětnou vazbu od zaměstnanců, které řídí. Ve větších firmách se to stává již běžnou praxí. Má to ale jeden háček. Když se toto hodnocení provádí správně, může…

icon Devět praktických motivačních tipů

5.12.2002 

Motivace zaměstnanců může mít nejrůznější podoby. Vždy však jde o to získat si jejich důvěru, udržovat ji a podněcovat. V případě cynických či skeptických zaměstnanců, kteří společně se svou firmou…

Výpis 46364650 z celkem 4812