Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4763 článků.

icon Nečastější chyby vedoucí k neúspěchu podniků

25.9.2002 

Autor článku se zamýšlí nad důvody, které nejčastěji vedou k neúspěchu malých firem. Nachází jich rovnou desítku. Prvním je podcenění potřebného kapitálu nejen ke spuštění podniku, ale také k jeho…

icon Narozeninový dort a večírky aneb Práce zábavou?

24.9.2002 

K tomu, aby byli vaši pracovníci skutečně šťastní, je potřeba něco víc, než jen servírovat narozeninový dort a nasadit si legrační klobouk. Autor článku se během let pokoušel všemi možnými způsoby…

icon E-komerce a bezpečnost

23.9.2002 

Bezpečnost většiny transakcí v oblasti elektronického obchodování je zajišťována pomocí protokolu SSL (secure sockets layer), který byl navržen k šifrování výměny dat prostřednictvím internetu. I když…

Článek v rámci předplatného icon Není pohovor jako pohovor

20.9.2002 

Přijímací pohovor má vždy tentýž cíl, probíhat však může různě. V zájmu každého uchazeče o zaměstnání je proto seznámit se se základními druhy pohovorů a přijímacích strategií a důkladně se na ně…

icon Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

18.9.2002 

Schopní manažeři vědí, že plánovaných výsledků se dá dosáhnout pouze díky pozitivnímu ovlivňování výkonnosti podřízených. Nesmíme zaměňovat produktivitu a výkonnost. Produktivita je důsledkem…

Patří CRM do starého železa?

17.9.2002 

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních procesech a webových službách. Tyto dvě složky získávají rostoucí podíl nejen v CRM, ale i v mnoha jiných softwarových…

Článek v rámci předplatného icon Lhář! Lhář!

16.9.2002 

Článek se zaměřuje na problematiku takzvaných nevinných, každodenních lží. Jako některé z důvodů proč lidé lžou, uvádí například snahu vyhnout se konfliktu či hněvu druhé osoby, ale také touhu po…

icon Mezilidské vztahy na pracovišti jako zdroj produktivity

16.9.2002 

Problémy se zákazníky, nesplněné termíny a výroba nekvalitních produktů jsou běžnými příznaky problému, s nímž se mnohé podniky dnes potýkají apatie zaměstnanců. Mnoho firem je nedosahuje…

Článek v rámci předplatného icon Způsob hodnocení chování v pracovním vysvědčení

13.9.2002 

Jako spolupracovník můžete požádat, aby ve vysvědčení vedle výkonu bylo ohodnoceno i vaše chování. Jedná se o vztah k nadřízeným, kolegům a zákazníkům. Důležitý je též sociální postoj při týmové práci…

icon Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

13.9.2002 

Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí určit, kdo má potřebné vědomosti a informace, jak tato data zachytit a zpřístupnit těm, kteří je potřebují. Často ve firmě není…

icon Zabezpečení IT systémů zasluhuje pozornost

13.9.2002 

Nebezpečí spojená s používáním internetu a počítačových sítí ve firmách rostou více než 40 milionů pracujících v USA má možnost připojení k webu, přičemž až pětaosmdesát procent systémů je…

icon Řeč těla by měla být v souladu se slovy

11.9.2002 

Pociťujete někdy, že vaše okolí vnímá to, co říkáte jinak, než by mělo? Mají dialogy, které vedete, jiný dopad a efekt, než jste chtěli a očekávali? Možná je to tím, že nevědomě budujete bariéry svým…

icon Z nápadů zaměstnanců mají prospěch zaměstnavatelé

10.9.2002 

Jeden ze známých amerických hotelů v San Diegu v USA je zářným příkladem, jak mohou nápady a doporučení ze strany zaměstnanců zvýšit profit podniku. Když se jednalo o vybudování nového výtahu v…

icon Hrozba k výsledku nevede

10.9.2002 

Motivace pracovníků je faktorem, který má svůj původ buď ve velkých příležitostech a možnosti osobního rozvoje, nebo naopak ve hrozbě (např. ztráta m&…

icon Vyšetřování etických konfliktů na pracovišti

4.9.2002 

Vyšetřování událostí kolidujících se zákonem, etikou či morálkou ve firmě je poměrně komplexním úkolem a nese s sebou možná rizika. Při dostatečné pozornosti je však možno vyhnout se nástrahám právním…

Výpis 46364650 z celkem 4763