Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4763 článků.

icon Vzhůru do outsourcingu HR funkcí

18.11.2004 

Outsourcing obchodních procesů (BPO) výrazně ovlivňuje současný svět řízení lidských zdrojů. Oblast HR totiž podle nejnovějších průzkumů v tomto směru celosvětově vede. Do konce letošního roku by měly…

icon Mluvíte se mnou?

16.11.2004 

Spolehlivou slepou konverzační otázkou, kterou všichni stále používáme, je: Jak se ti vede? Ve skutečnosti se ptáme: Jak se mi vede? A doufáme, že uslyšíme uspokojující: Dobře. Susan Scott má proti…

icon Zpátky do škamen?

15.11.2004 

Řada letitých zaměstnanců přemýšlí, zda si nesplnit dávný sen a nevystudovat vysokou školu. Promítá si možná pro a proti a většinou se ke studiu již neodhodlá. Tito lidé se zpravidla obávají, že…

icon Proč odcházejí od vás k jiným?

12.11.2004 

Fluktuace obchodních zástupců farmaceutického a biotechnologického průmyslu vzrostla z 10% v roce 2002 na 14% v roce 2003. Nahradit takové obchodní zástupce stojí 89 000 dolarů. Společnosti nechápou,…

Článek v rámci předplatného icon Pracovní stres není legrace

11.11.2004 

Zaměstnanci jsou v posledních letech vystavováni zvyšující se fyzické i psychické zátěži. Důsledkem toho je kromě častých bolestí zad také stres, který může vést až k závažným onemocněním. Stoupá…

icon Naučte se neodkládat

10.11.2004 

Odkládáním některých činností strávíme často delší dobu, než kdybychom se do nich aktivně pustili. Klíčem k úspěšnému překonání stavu, kdy stále něco odkládáme, je motivace. Nejprve je třeba určit…

icon Vedení pohovoru pro nemanažery lidských zdrojů

5.11.2004 

Zatímco manažeři lidských zdrojů jsou školeni k přijímání nových zaměstnanců, vedoucím jednotlivých oddělení firem může toto školení chybět. V řadě případů však pohovory s uchazeči o zaměstnání vedou…

icon Umýt ruce a pracovat

3.11.2004 

Americká Asociace mycích a čistících prostředků (SDA) provádí každoročně výzkum hygienických návyků obyvatel na pracovištích. Z letošních výsledků vyplývá, že doposud běžné hygienické návyky…

Článek v rámci předplatného Velký slogan, velké peníze

3.11.2004 

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají pozornost zákazníků, ale nedokáží…

Článek v rámci předplatného E-komerční utopie

1.11.2004 

Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších vozů po supermoderní. Zjišťuje přitom, že každý vývoj s sebou nese dobré i zlé. Vedle technických zázraků na čtyřech kolech…

icon Firemní kultura pro pracující otce

1.11.2004 

Když firmy zavádějí programy na podporu rodinného života zaměstnanců, myslí především na ženy jako matky. Otcové zůstávají mimo centrum pozornosti, i když některé pokrokové firmy začínají uvažovat i o…

Článek v rámci předplatného icon Kde ztrácejí obchodníci drahocenný čas?

29.10.2004 

Obchodníci by měli pečlivě řídit svůj čas, aby jej mohli využívat co nejefektivněji. Pestrá škála činností, jimiž se zabývají, však s sebou nese řadu neefektivních návyků. Článek popisuje čtyři…

icon Kudy vede cesta k motivaci

29.10.2004 

Prvním krokem k motivaci zaměstnanců je fungující komunikační kanál. Komunikace musí přitom probíhat oboustranně. Zaměstnanci potřebují rozumět chodu své firmy a tomu, jak se na něm sami podílejí. To…

icon Ornitologická charakteristika šéfů

29.10.2004 

Šéfové se stejně jako ptáci vyskytují v různých barevných druzích a naučit se určit právě toho vašeho může být poučné a zábavné. Proto autor nabízí Polní příručku k šéfům s omluvou okřídleným přátelům…

Článek v rámci předplatného icon Morálka nad očekávání

27.10.2004 

Pokles pracovní morálky jde ruku v ruce s poklesem produktivity. Vede k nákladným záležitostem, jako jsou absence, úrazy, fluktuace nebo nespokojenost. Pokud se firma nebude soustředit na morálku…

Výpis 43664380 z celkem 4763