Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4764 článků.

icon Výhody jen pro vyvolené?

17.2.2005 

Vážné obvinění na adresu zaměstnaneckých výhod, které vyvažují pracovní a osobní životy pracovníků, zní, že většina z nich je pouze pro vysoce postavené profesionály, kteří mají obvykle volnost pro…

icon Aby porada nebyla ztrátou času

14.2.2005 

Významní manažeři a zástupci středních firem se setkali na zámku Štiřín u Prahy, kde si vzájemně předali zkušenosti a nápady z oblasti vedení porad s klíčovými pracovníky. Během jednotlivých…

icon Proč a jak delegovat

10.2.2005 

Většina podnikatelů si stěžuje na nedostatek času a na příliš mnoho práce. Nejčastějšími omluvami bývá: Jsem příliš zaneprázdněný, než bych měl čas na delegování a vycvičení někoho jiného; nemám čas…

icon Jak si nenápadně zvětšit výběh

9.2.2005 

Komik George Carlin prohlásil: Všimli jste si někdy, že každý, kdo řídí rychleji než vy, je šílenec a každý, kdo řídí pomaleji než vy, je trouba? Pravdou je, že my lidé máme omezenou toleranci pro…

icon Rozhovor s Lenkou Papadakisovou, ředitelkou vzdělávací a poradenské společnosti EXPERTIS PRAHA

7.2.2005 

Expertis realizuje systematické programy vzdělávání a rozvoje kompetencí, tématické kurzy a koncepční projekty v oblasti firemního vzdělávání, individuální vzdělávání formou otevřených kurzů a v…

icon Co dělá lídra lídrem?

4.2.2005 

Odborníci z oblasti psychologie, neurologie či antropologie zkoumají již dlouhou dobu rysy vůdcovských osobností. Doposud však bez větších úspěchů. Jedním z výchozích bodů zkoumání je antropologický…

icon Co dělají, když s vámi telefonují?

3.2.2005 

Konferenční hovory se staly běžnou součástí týmové komunikace. Někteří lidé však podezřívají osoby účastnící…

Článek v rámci předplatného icon Není obchodník jako obchodník

1.2.2005 

Při nabízení svých služeb firmy často bojují s tím, že si je potenciální zákazníci stereotypizují jako otravné obchodníky, kterým je třeba se vyhnout. Článek proto nabízí sedm rad obchodním zástupcům…

Článek v rámci předplatného icon Umění vést pohovor spočívá ve znalosti odpovědí

1.2.2005 

Problém s výcvikem vedení pohovorů je ten, že věnuje příliš času učení se pokládat otázky, než by jej věnoval znalosti odpovědí. Pokud totiž již znáte správné odpovědi, kladení otázek nevyžaduje žádný…

Článek v rámci předplatného icon Prohrál jsem - co dál?

1.2.2005 

To, jak překonáváte překážky, hodně vypoví o vás jako o člověku i jako o zaměstnanci. Čím dále postupujete ve své kariéře, tím více služeb budete poskytovat svým šéfům kvůli přijetí nebo zamítnutí. A…

icon Vůdcovské desatero

1.2.2005 

Ať už si to plně uvědomujete, nebo ne, na určité úrovni vedete sami sebe i ostatní osoby ve vašem okolí. Nabízí se proto neustále usilovat o zlepšení vašich vůdcovských dovedností. Článek nabízí deset…

icon S inovací musíte začít u sebe

27.1.2005 

Nemůžete přimět zaměstnance inovovat, tvořit a myslet mimo obvyklý rámec? To není nic vzácného. Podle autora byste měli přestat to zkoušet, protože to vede stále ke stejné frustraci. Příležitost pro…

icon Nebuďte nepřesvědčiví

26.1.2005 

Ať už vede rozhovor mezi čtyřma očima, motivuje své podřízené nebo zveřejňuje důležité zprávy, úspěch lídra závisí na schopnosti přesvědčit druhé. Vůdcovství proto můžeme přirovnat k efektivní…

icon Štěstí je krásná věc, ale úspěch si za ně nekoupíš

24.1.2005 

Nejúspěšnější podnikatelé jsou lidé, kteří se nebojí riskovat. Vyplývá to z právě zveřejněného výzkumu britské Cranfield School of Management. V zásadě nejde o nový objev, jelikož média prezentují…

icon Zaměstnavatel, nebo špión?

21.1.2005 

Moderní technologie umožňují zaměstnavatelům jednoduše monitorovat zaměstnance při práci. Zaměstnanci se však často obávají, že je management sleduje neoprávněně. Vyplývá to alespoň z aktuálního…

Výpis 43214335 z celkem 4764