Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4814 článků.

icon Odshora i odspoda koučovat se dá

14.10.2005 

Koučování zaměstnanců využívá stále větší počet firem. Ve společnosti IBM.com se například tímto způsobem úspěšně rozvíjí tisíce lidí a koučování je plně integrováno do školicích programů liniových…

On-line PR má stále nedostatky

13.10.2005 

Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři jednoduchý přístup k tiskovým materiálům bez nutnosti registrace, dostatek grafického materiálu ve vysokém rozlišení a přímé kontakty…

icon Kanály umějí pohladit po duši

10.10.2005 

Starat se dnes o pitnou vodu, to je poslání, říká v rozhovoru pro HR-server Ing. Petr Slezák, personální ředitel akciové společnosti Veolia Water, která je stoprocentním vlastníkem Pražských vodovodů…

icon Znalosti a pracovní prostředí

5.10.2005 

Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně ovlivňuje i fyzické prostředí, v němž se nacházejí, tj. kanceláře, kóje, budovy a mobilní pracoviště, v nichž vykonávají svou…

icon Berte obchod osobně

3.10.2005 

Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním přátelstvím. Na chvíli se zamyslete nad lidmi, s nimiž spolupracujete na profesionální úrovni a…

icon Co udělat s pracovním stresem

30.9.2005 

Zaměstnanci musejí čelit řadě tlaků, jako jsou přísné termíny, kancelářská politika, neproduktivní porady, konflikty, nejednoznačně definovaná náplň práce, zvýšený objem úkolů, nedostatečné zdroje,…

icon Když je váš partner i obchodním partnerem

30.9.2005 

Počty obchodních vztahů spojených s partnerským vztahem jsou stále na mírném vzestupu. Odborníci tvrdí, že v současné době mají v této oblasti nedostatek dat, přesto dostupná čísla potvrzují, že je…

icon Pochopte své zákazníky bez nákladných průzkumů

23.9.2005 

Mnoho firem plýtvá prostředky na nepotřebný průzkum v zákaznické sféře, protože někdy lze tyto informace získat levněji a mnohem efektivněji.Spousta dat již existuje v rámci firem a ve formátech,…

Článek v rámci předplatného Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

23.9.2005 

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí to samozřejmě i v zákaznických střediscích, kde nábor a retence kvalitní pracovní síly hraje zcela zásadní roli. Článek proto…

icon Příprava na vůdcovství

21.9.2005 

Studie americké společnosti Brandon Hall Research se zaměřila na to, jak nejúspěšnější organizace v oblasti rozvoje pracovníků vedou své manažery k úspěchu ve vedení. Jak firmy, jako je Aetna,…

icon Zasedací (ne)pořádek

21.9.2005 

Pokud právě sedíte v práci a čtete tento článek, zanechejte na chvíli své činnosti a rozhlédněte se kolem. Kdo sedí vedle vás a kdo naproti vám? Kdo vidí na obrazovku vašeho počítače? A koho slyšíte,…

icon Trochu respektu do toho pracování

20.9.2005 

Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv svých slov a činů na kolegy nebo podřízené. Čas se stal v obchodním světě vzácnou komoditou. Schopnost respektovat čas…

icon Četbou k osvojení cizího jazyka

20.9.2005 

Představte si, jak se děti učí mluvit. Neznají gramatiku ani pravidla výslovnosti. Jak to, že se tedy rychle naučí i složité jazyky, jako je arabština, japonština nebo ruština? Dospělí museli něco…

Článek v rámci předplatného icon Nutné prvky úspěšného náboru

20.9.2005 

Přestožeje čím dál jednoduší vyhledat žádané kvalifikované osoby, proč jetak obtížné dostat je do firmy? Dokonce i firmy, které disponují nejnovější technologií a schopností generovat jména nejlepších…

icon 3 tajemství týmové motivace

19.9.2005 

Chtěli byste mít vysoce motivovaný pracovní tým, který neodkládá věci, nehledá si jiné zaměstnání a kladně přispívá vašemu byznysu? Článek popisuje tři kroky, které byste měli absolvovat se všemi…

Výpis 42164230 z celkem 4814