Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4814 článků.

icon Umíte řídit různé generace?

21.4.2006 

Řízení vícegenerační pracovní síly je samo o sobě umění. Mladí zaměstnanci chtějí mít rychlý vliv, střední generace potřebuje věřit svému poslání a nejstarší zaměstnanci nemají rádi nerozhodnost.…

icon Jak načasovat oslovení adeptů

19.4.2006 

Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…

Článek v rámci předplatného icon Syndrom vyhoření

19.4.2006 

Déletrvající chronický stres může u člověka vyvolat pocit totální bezmoci, a běžné každodenní problémy se tak pro něj stávaj&…

Článek v rámci předplatného 75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail

18.4.2006 

Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to výzkum více než 300 manažerů marketingu z hlavních odvětví ve Velké Británii, Francii a Německu, který společně uspořádaly…

icon Každodenní role vůdce a kouče v jedné osobě

14.4.2006 

Vůdcovské koučování probíhá v mnoha organizacích neformálně, stále více se však institucionalizuje. Koučování začíná být jedním z klíčových předpokladů kompetentního vůdcovství. Pomáhá manažerům…

icon Stáří má zelenou

10.4.2006 

Demografické ukazatele hovoří jasně: přibývá starých lidí a mladých, kteří by je měli nahradit, je nedostatek. Výsledkem této situace je téměř ve všech vyspělých zemích rychlý vzestup výše nákladů na…

icon Proč i malé podniky potřebují webové stránky

10.4.2006 

Internet se stává integračním prvkem v obchodování a buduje cestu, jakou bude obchod veden v budoucnu. Velká část spotřebitelů zkoumá…

icon Pozor na malé věci, které vedou zaměstnance k odchodu

6.4.2006 

I malé projevy přezírání zaměstnanců mohou způsobit velké problémy. Představte si například šéfa, který nervózně poklepává prsty vždy, když přijde zaměstnanec s nějakou novou myšlenkou nebo…

icon Smíchem k úspěchu

4.4.2006 

Sterilní a studené firemní prostředí vede lidi k tomu, že se snaží najít si své rozptýlení ať už je to bdělé snění, surfování na internetu nebo hraní her. Když jim bude tolerováno, aby se v kanceláři…

icon Jak lidé vnímají webové stránky?

3.4.2006 

Jakob Nielsen, přední odborník na uživatelská rozhraní vsoučasné době jezdí po seminářích, kde přednáší o výsledcích nedávno provedené studie, zaměřené na sledování toho, jak internetoví uživatelé…

icon Adrenalinová dovolená v Česku

30.3.2006 

Zájem o aktivní dovolené vyplněné adrenalinovými zážitky neustále stoupá. Vysoce vytížení lidé prosedí většinu roku v kanceláři u počítače a nemají čas na sebe dbát, o to více si pak žádají adrenalin…

Článek v rámci předplatného Pár tipů pro firemní blogování

29.3.2006 

Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V USA má například vlastní blog asi 5 procent ze skupiny 500 nejbohatších firem (Fortune 500), včetně společností GM, Microsoft…

icon Tým versus jednotlivci

27.3.2006 

Společnosti bývají tvořené týmy, a tým je skupina lidí, kteří pracují společně na jednom cíli. Aby tým podával dobré…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý firemní skutek se vyplatí

24.3.2006 

Dnešní Američané vystavují na odiv své vášně na svých autech nebo oblečení. Chtějí, aby je ostatní viděli jako mravné, pečující a dobré občany. Tento trend má ale hlubší smysl. Američané stojí o to,…

icon Co je přizpůsobivost?

21.3.2006 

Přizpůsobiví lidé dokáží přijímat změny, pracovat s neznámými věcmi a měnit chování vzhledem k novým situacím a výzvám. Pro vedoucí pracovníky znamená přizpůsobivost schopnost efektivně zacházet se…

Výpis 41414155 z celkem 4814