Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4814 článků.

10 tipů pro řízení nových operátorů

19.12.2006 

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je tak, aby si osvojili základní metody pro zvýšení prodeje. Článek shrnuje deset tipů.- Poskytněte…

icon Pět mýtů o řízení změn

15.12.2006 

Dnešní globální obchodní prostředí se velmi rychle mění. Firmy se však stále často chovají tak, jako by se jich změny netýkaly. O změnách totiž panuje řada mýtů. Článek shrnuje pět nejčastějších.-…

icon Komu vadí ticho při pohovoru

15.12.2006 

Během důležité schůzky nebo pohovoru jste právě odpověděli na obtížnou otázku, nebo udělali důležitou poznámku, a v místnosti zavládlo ticho. Vyčkáváte a jste stále nervóznější. Co máte dělat?Podle…

icon Když je šéf puntičkář

14.12.2006 

Nezáleží na tom, jak úspěšní nebo pracovití jste. Dříve nebo později se setkáte s nadřízeným puntičkářem, který vás bude neustále kontrolovat a dovádět k zoufalství. V takových pracovních podmínkách…

icon Řekněte e-mailu "ne"

13.12.2006 

Zaměstnanci ve světě dnes znovu objevují hodnotu komunikace tváří v tvář. Například americká společnost PBD Worldwide Fulfillment Services zavedla povinné pátky bez e-mailu, aby zvýšila produktivitu a…

icon Kde vázne komunikace?

13.12.2006 

Podle nových průzkumů vypadá vztah mezi britskými zaměstnavateli a zaměstnanci jako stresované manželství. Nedostatek efektivní komunikace a málo důvěry mezi vedením a zaměstnanci vede k nízké…

Článek v rámci předplatného icon Začátek kariéry absolventů

12.12.2006 

Profesní sny v podobě touhy uplatnit se u prestižní firmy si může splnit každý uchazeč, který má pro danou práci nejlepší předpoklady. Uchazeč se musí především přihlásit do výběrového řízení na…

Článek v rámci předplatného icon Správný uchazeč musí mít motivaci

11.12.2006 

Řada lidí si myslí, že cílem přijímacích pohovorů je najmout nejkvalifikovanější zaměstnance na základě výčtu faktorů, jako jsou znalosti, vzdělání, školení, zkušenosti, kompetence, charakterové…

icon Vyhoření způsobuje nedostatečné ocenění a respekt

10.12.2006 

Syndrom vyhoření pracovníků nezpůsobuje samotná práce, ale především nedostatek respektu a ocenění ze strany vedení. Pracovníci jsou zpravidla pro svoji práci zaníceni, ale jsou-li často ponižováni a…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

8.12.2006 

Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních trendů namaloobchodním trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.Pro spotřebitelské trendy je charakteristická dynamika. Stále…

icon Jak nakupovat programy na podporu prodeje

4.12.2006 

Mnoho tréninků prodejců nevede k dlouhodobým výsledkům. Podle nedáného amerického výzkumu vede 90 % prodejních programů ke zvýšení prodeje, ale pouze jen na několik měsíců. Pouze 20 % firem dokáže…

icon Cesta k důvěryhodnější prezentaci

4.12.2006 

Chystáte se vystoupit před vedením firmy s prezentací o vašem novém programu. Ze své myšlenky jste nadšení, ale zároveň vás svírá i nejistota a obavy, zda uspějete. Nepropadejte však panice a zkuste…

icon Nejvíce stresují kolegové

1.12.2006 

Zapomeňte na ekonomické stresy nebo hrozbu propouštění. Většinu zaměstnanců nejvíce stresují kolegové. Ukázal to alespoň aktuální výzkum mezinárodní společnosti ComPsych, který probíhal v USA a…

Článek v rámci předplatného Jak být přátelštější k zákazníkům

1.12.2006 

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen otočí na patě a navždy odejdou? Pokuste se být více přátelští ke svým zákazníkům. Článek přináší…

icon Proč chytří lidé dělají hloupé věci

30.11.2006 

Chytří lidé nedělají chyby z důvodu hlouposti, ignorance nebo apatie. Dělají je proto, že jsou oslněni svými úspěchy. Právě úspěch je ovlivňuje v jejich jednání a dává jim představu, jak by měli věci…

Výpis 40214035 z celkem 4814