10 tipů pro řízení nových operátorů
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je tak, aby si osvojili základní metody pro zvýšení prodeje. Článek shrnuje deset tipů.- Poskytněte…
Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4814 článků.
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je tak, aby si osvojili základní metody pro zvýšení prodeje. Článek shrnuje deset tipů.- Poskytněte…
Dnešní globální obchodní prostředí se velmi rychle mění. Firmy se však stále často chovají tak, jako by se jich změny netýkaly. O změnách totiž panuje řada mýtů. Článek shrnuje pět nejčastějších.-…
Během důležité schůzky nebo pohovoru jste právě odpověděli na obtížnou otázku, nebo udělali důležitou poznámku, a v místnosti zavládlo ticho. Vyčkáváte a jste stále nervóznější. Co máte dělat?Podle…
Nezáleží na tom, jak úspěšní nebo pracovití jste. Dříve nebo později se setkáte s nadřízeným puntičkářem, který vás bude neustále kontrolovat a dovádět k zoufalství. V takových pracovních podmínkách…
Zaměstnanci ve světě dnes znovu objevují hodnotu komunikace tváří v tvář. Například americká společnost PBD Worldwide Fulfillment Services zavedla povinné pátky bez e-mailu, aby zvýšila produktivitu a…
Podle nových průzkumů vypadá vztah mezi britskými zaměstnavateli a zaměstnanci jako stresované manželství. Nedostatek efektivní komunikace a málo důvěry mezi vedením a zaměstnanci vede k nízké…
Profesní sny v podobě touhy uplatnit se u prestižní firmy si může splnit každý uchazeč, který má pro danou práci nejlepší předpoklady. Uchazeč se musí především přihlásit do výběrového řízení na…
Řada lidí si myslí, že cílem přijímacích pohovorů je najmout nejkvalifikovanější zaměstnance na základě výčtu faktorů, jako jsou znalosti, vzdělání, školení, zkušenosti, kompetence, charakterové…
Syndrom vyhoření pracovníků nezpůsobuje samotná práce, ale především nedostatek respektu a ocenění ze strany vedení. Pracovníci jsou zpravidla pro svoji práci zaníceni, ale jsou-li často ponižováni a…
Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních trendů namaloobchodním trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.Pro spotřebitelské trendy je charakteristická dynamika. Stále…
Mnoho tréninků prodejců nevede k dlouhodobým výsledkům. Podle nedáného amerického výzkumu vede 90 % prodejních programů ke zvýšení prodeje, ale pouze jen na několik měsíců. Pouze 20 % firem dokáže…
Chystáte se vystoupit před vedením firmy s prezentací o vašem novém programu. Ze své myšlenky jste nadšení, ale zároveň vás svírá i nejistota a obavy, zda uspějete. Nepropadejte však panice a zkuste…
Zapomeňte na ekonomické stresy nebo hrozbu propouštění. Většinu zaměstnanců nejvíce stresují kolegové. Ukázal to alespoň aktuální výzkum mezinárodní společnosti ComPsych, který probíhal v USA a…
Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen otočí na patě a navždy odejdou? Pokuste se být více přátelští ke svým zákazníkům. Článek přináší…
Chytří lidé nedělají chyby z důvodu hlouposti, ignorance nebo apatie. Dělají je proto, že jsou oslněni svými úspěchy. Právě úspěch je ovlivňuje v jejich jednání a dává jim představu, jak by měli věci…