7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu
Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zbývající však ještě není důvod příliš já…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisuJe všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zbývající však ještě není důvod příliš já…
Ve světe internetu už není třeba klienty vzdělávat, ale spíše jim pomoci řešit problémy. Prodejce musí dobře naslouchat, aby jejich potřeby pochopil.…
Brett Clay, úspěšný konzultant a autor knih o prodeji, přináší shrnutí 10 hlavních chyb, které se objevují u prodejců. Podle Claye…
5 typických chyb prodejců B2BProdej firemní klientele vyžaduje jiné uvažování než komunikace se spotřebiteli. Server Business Daily News přináší zkušenost Mikea Whitneyho z&…
Komu sloužíte? Tak zní elementární vůdcovská otázka – alespoň ji tak formuluje profesor managementu na Florida International University a Harvard…
Uživit se prodejem je výzva: sezónní výkyvy, neustálý tlak na dosažení cílů, rostoucí požadavky zákazníků, změny na trhu…
Selflearning je online nástroj, který pomáhá zvyšovat Vaši hodnotu v rámci organizace, kolektivu, rodiny i trhu práce. Umožňuje snadno a rychle sledovat nejnovější trendy v oblasti profesního i…
Může se zdát divné žádat prodejce, aby prodal méně, pokud zrovna není nedostatek zboží. Avšak u některých velmi úspěšných…
Jak si zajistit marketing během dovolenéPodle CNN sleduje polovina prodejců a 37 % pracovníků IT a finančních služeb svou práci i během dovolené. iPhone či BlackBerry jsou prostě příliš lá…
Po absolvování Ekonomické fakulty Technické univerzity Ostrava začal Karel Foltýn pracovat v marketingovém oddělení společnosti Unilever ČR/SR, odkud…
Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesuNěkteří obchodníci jsou tak závislí na hledání příležitostí a získávání podepsaných smluv, že přehlíž&…
Nad touto otázkou se zamýšlí expert na prodej a blogger portálu Allbusiness, John Mongillo. Odpověď zní – ano a ne. Mongillo tvrdí, že vět&…
Top Management mnohých firem stále dokola proklamuje takzvaného týmového ducha a zdůrazňuje jak důležitá je týmová práce pro úspěch podniku. V interních podnikových časopisech jsou publikovány…
Přepracovanost a nezájem ze strany zákazníků – to jsou hlavní důvody, kterým čeští obchodníci přičítají své ne&…
Co se muži mohou naučit o prodeji od žen a co ženy od mužů?Sue Barretová, specialistka na prodej s dlouholetými zkušenostmi ve školení prodejců a koučování, shromáždila výsledky z různ&…