Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

25.7.2011 

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zbývající však ještě není důvod příliš já…

Článek v rámci předplatného icon Slyším, nebo naslouchám?

22.7.2011 

Ve světe internetu už není třeba klienty vzdělávat, ale spíše jim pomoci řešit problémy. Prodejce musí dobře naslouchat, aby jejich potřeby pochopil.…

10 nejlepších způsobů, jak dnes můžete ztratit zákazníky

22.7.2011 

Brett Clay, úspěšný konzultant a autor knih o prodeji, přináší shrnutí 10 hlavních chyb, které se objevují u prodejců. Podle Claye…

Článek v rámci předplatného 5 typických chyb prodejců B2B

18.7.2011 

Prodej firemní klientele vyžaduje jiné uvažování než komunikace se spotřebiteli. Server Business Daily News přináší zkušenost Mikea Whitneyho z&…

icon Na jaké vůdcovské úrovni se nacházíte?

14.7.2011 

Komu sloužíte? Tak zní elementární vůdcovská otázka – alespoň ji tak formuluje profesor managementu na Florida International University a Harvard…

14 rad, co by měl prodejce dělat nepřetržitě

14.7.2011 

Uživit se prodejem je výzva: sezónní výkyvy, neustálý tlak na dosažení cílů, rostoucí požadavky zákazníků, změny na trhu…

icon Selflearning.cz je virtuálním koučem, který pomáhá k úspěchu Vám i Vašim zaměstnancům

13.7.2011 

Selflearning je online nástroj, který pomáhá zvyšovat Vaši hodnotu v rámci organizace, kolektivu, rodiny i trhu práce. Umožňuje snadno a rychle sledovat nejnovější trendy v oblasti profesního i…

Prodat méně někdy vlastně znamená prodat více

11.7.2011 

Může se zdát divné žádat prodejce, aby prodal méně, pokud zrovna není nedostatek zboží. Avšak u některých velmi úspěšných…

Článek v rámci předplatného Jak si zajistit marketing během dovolené

4.7.2011 

Podle CNN sleduje polovina prodejců a 37 % pracovníků IT a finančních služeb svou práci i během dovolené. iPhone či BlackBerry jsou prostě příliš lá…

icon Maloobchod není jen obor prodavaček a skladníků

1.7.2011  Rozhovor s Karlem Foltýnem, personálním ředitelem Tesco Stores ČR

Po absolvování Ekonomické fakulty Technické univerzity Ostrava začal Karel Foltýn pracovat v marketingovém oddělení společnosti Unilever ČR/SR, odkud…

Článek v rámci předplatného Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

29.6.2011 

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hledání příležitostí a získávání podepsaných smluv, že přehlíž&…

Opravdu lidé nakupují od lidí, které mají rádi?

27.6.2011 

Nad touto otázkou se zamýšlí expert na prodej a blogger portálu Allbusiness, John Mongillo. Odpověď zní – ano a ne. Mongillo tvrdí, že vět&…

icon Individuální motivační systémy zabíjí týmového ducha

24.6.2011 

Top Management mnohých firem stále dokola proklamuje takzvaného týmového ducha a zdůrazňuje jak důležitá je týmová práce pro úspěch podniku. V interních podnikových časopisech jsou publikovány…

icon Studie: Obchodní úspěch si žádá sehraný tým

24.6.2011 

Přepracovanost a nezájem ze strany zákazníků – to jsou hlavní důvody, kterým čeští obchodníci přičítají své ne&…

Článek v rámci předplatného Co se muži mohou naučit o prodeji od žen a co ženy od mužů?

17.6.2011 

Sue Barretová, specialistka na prodej s dlouholetými zkušenostmi ve školení prodejců a koučování, shromáždila výsledky z různ&…

Výpis 18761890 z celkem 2619