Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného 10 nejlepších rad všem prodejcům

15.8.2011 

Mnoho lidí se dívá na prodejce skrz prsty. Přitom pokud firma neprodává, tak skončí. Kromě toho platí, že prodej je součástí téměř…

Článek v rámci předplatného Jak proměnit uživatele zkušební verze na platící zákazníky

11.8.2011 

Pokud pracujete v oblasti SaaS (software as a service), jsou tržby vaší společnosti závislé na tom, do jaké míry se vám daří měnit nab&…

Článek v rámci předplatného icon Na co pozor při výběru dodavatele outsourcingu?

8.8.2011 

Když začínáte posuzovat potenciální externí dodavatele služeb, máte celkem jasné požadavky. Hledáte dodavatele, který má zku&…

Článek v rámci předplatného Jakým směrem zaměřit své prodejní úsilí?

8.8.2011 

Jonathan London, zakladatel konzultantské společnosti v oblasti obchodního poradenství Improved Performance Group, přináší svou osobní zkuš…

Prodej se nepovedl - co s tím?

4.8.2011 

Když se obchod nepovede, je nezbytné položit si otázku PROČ? Někteří se však skutečné odpovědi vyhýbají. Pokud neodhalíme skutečný důvod…

icon Apple překonal fiskální sílu USA

3.8.2011 

Před týdnem měla americká vláda k dispozici provozní hotovost ve výši 73,8 miliard dolarů a jen na poslední chvíli se včera díky navr&…

icon 7 charakteristik nejlepších prodejců

29.7.2011 

Na základě testu osobnosti 1000 velmi úspěšných prodejců zveřejnil blog časopisu Harvard Business Review jejich základní charakteristicky, kterými se…

Článek v rámci předplatného icon Dobrovolný slib zapojení více žen do vedení podepsalo dosud sedm evropských firem

27.7.2011 

Společnost LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton podepsala 12. července tzv. Závazek Evropy – ženy ve vedoucích pozicích (Women on the Board Pledge for Europe). Zavá…

Článek v rámci předplatného 7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

25.7.2011 

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zbývající však ještě není důvod příliš já…

Článek v rámci předplatného icon Slyším, nebo naslouchám?

22.7.2011 

Ve světe internetu už není třeba klienty vzdělávat, ale spíše jim pomoci řešit problémy. Prodejce musí dobře naslouchat, aby jejich potřeby pochopil.…

10 nejlepších způsobů, jak dnes můžete ztratit zákazníky

22.7.2011 

Brett Clay, úspěšný konzultant a autor knih o prodeji, přináší shrnutí 10 hlavních chyb, které se objevují u prodejců. Podle Claye…

Článek v rámci předplatného 5 typických chyb prodejců B2B

18.7.2011 

Prodej firemní klientele vyžaduje jiné uvažování než komunikace se spotřebiteli. Server Business Daily News přináší zkušenost Mikea Whitneyho z&…

icon Na jaké vůdcovské úrovni se nacházíte?

14.7.2011 

Komu sloužíte? Tak zní elementární vůdcovská otázka – alespoň ji tak formuluje profesor managementu na Florida International University a Harvard…

14 rad, co by měl prodejce dělat nepřetržitě

14.7.2011 

Uživit se prodejem je výzva: sezónní výkyvy, neustálý tlak na dosažení cílů, rostoucí požadavky zákazníků, změny na trhu…

icon Selflearning.cz je virtuálním koučem, který pomáhá k úspěchu Vám i Vašim zaměstnancům

13.7.2011 

Selflearning je online nástroj, který pomáhá zvyšovat Vaši hodnotu v rámci organizace, kolektivu, rodiny i trhu práce. Umožňuje snadno a rychle sledovat nejnovější trendy v oblasti profesního i…

Výpis 18461860 z celkem 2597