Co dělat, když odejde váš největší zákazník

Vytisknout

Většinu firem ve skutečnosti živí vlastně jen hrstka klientů. V některých případech dokonce jenom jeden. Ztráta takového zákazníka tedy může znamenat konec celého podniku. Pokud chcete, aby to vaše firma přežila, tak hlavně nepanikařte a jednejte rychle: Zavolejte klientovi, kterého jste ztratili. Musíte zjistit, co se skutečně stalo. Je šance, že šlo jen o malé nedorozumění,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace