Úspěch v prodeji souvisí se způsobem myšlení

Vytisknout

Zvýšení výkonu prodejce je často jen otázkou změny jeho myšlení. Ti nejlepší totiž uvažují úplně jinak, než ti, kteří podávají slabší výkony. Bohatí a úspěšní lidé věří, že jsou strůjci svého osudu. Chudí lidé věří, že život je předem nalinkován a nic se s tím nedá dělat. Úspě&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace