5 rad, jak uzavírat obchody na Facebooku
Sociální ecommerce na sítích nabývá důležitosti. Práce s fanoušky a možnost sdílení informací dává…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
5 rad, jak uzavírat obchody na FacebookuSociální ecommerce na sítích nabývá důležitosti. Práce s fanoušky a možnost sdílení informací dává…
Jindřich Váša pracuje ve společnosti Lenovo (resp. dříve IBM) již od roku 2003. Poslední 2 roky zastával pozici Consumer Sales Manager, kde úzce spolupracoval…
Nepřijatelné, politováníhodné, sexistické. Takové přívlastky se objevily v britských médiích v souvislosti s názory Simona Murraye – nového předsedy správní rady největšího světového obchodníka s…
6 e-mailingových chyb, které vás stojí penízeNedostatečně poutavý předmět emailu. Pokud tato řádka nezaujme pozornost čtenáře, tak email vůbec neotevře. Žádáte o zpětnou vazbu. Váš…
Jeremy J. Ulmer, jeden z nejrespektovanějších amerických koučů v oblasti obchodu, poskytl prostřednictvím portálu CEO Refresher rady prodejcům, jak l&…
Společnost HP oznámila, že Jan Zadák byl s platností od 1. května 2011 jmenován výkonným viceprezidentem pro obchod, marketing a strategii divize HP…
Pokud jste šéfem obchodního oddělení a rozhodli jste se, že chcete svůj tým sledovat při práci, chce to pečlivé plánování. Pouh&…
Softwarová společnost v anglickém Amershamu vyhlásila výběrové řízení na pozice programátorů a prodejců, kteří chtějí pracovat…
Jak prodat několikanásobně víc? Přidejte ke svým schopnostem Metcalfovo pravidlo. Neslyšeli jste o něm? Jmenuje se po Robertu Metcalfovi, otci Ethernetu. Říká…
„Doby, kdy ekonomové pouze hodnotili výsledky práce techniků a obchodníků jako šamani domorodých kmenů obdaření nadpřirozenými schopnostmi, jsou nenávratně pryč,“ vysvětluje Tomáš Nekvapil, proč se…
Jak nakupování pomůže vašemu prodejiPokud pracujete jako prodejce, umíte určitě tím lépe nakupovat. A váš zážitek z nakupování vám poskytuje nové informace pro…
10 rad, jak zlepšit zákaznický servisV dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o preferencích zákazníka: zákaznický servis. Lepší nákupní zážitek zvyšuje vnímanou hodnotu zboží. Firma navíc…
Především pro malé a střední podniky je nejdůležitější najít ty správné lidi. To se jen těžko realizuje tak, že si podnikatel dá…
6x nejlepší praxe v prodeji B2BServer refresher.com přináší shrnutí 6 nejlepších praxí v prodeji B2B, které je možné implementovat a natrénovat v …
Úspěšná konzultantka a majitelka marketingové společnosti Creative Concepts & Copywriting LLC Michele Pariza Wacek přináší léty prověřen&…