Zákazník nemá vždycky pravdu
Základní učebnicové pravidlo prodeje zní, že zákazník má vždycky pravdu. Ale co když ne? Tak či tak – zákazník je zákazn&…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.
Základní učebnicové pravidlo prodeje zní, že zákazník má vždycky pravdu. Ale co když ne? Tak či tak – zákazník je zákazn&…
Novým generálním ředitelem tuzemské pobočky technologické společnosti SAS byl jmenován Jan Medřický. Ten do firmy přichází s více…
Snem každého obchodního ředitele je tým prodejců, který hrdě prosazuje vize společnosti. Přitom dělá maximum k získání co největš&…
Poté, co jsem se začala více zajímat o fotografii, film a jejich počítačové digitální zpracování, bylo více než jasné, že Apple nic nenahradí, říká Helena Jarolímková, roz. Konečná (1964). Helena…
Nemá smysl oslovovat klienta poprvé bez náležité přípravy. Je třeba získat maximum informací o sektoru průmyslu (měl byste být za experta, tak…
Každému je jasné, že blog je velmi vhodný nástroj ke zvýšení provozu na firemním webu. O jeho informačním významu také nen&…
Nakupujete online a najednou se objeví nové okno, kde se vás ptají, zda jste ochoten se účastnit zákaznického průzkumu. Většina z ná…
Jak přesvědčíte zákazníky, aby vaší organizaci vnímali jako místo k setkávání a rozumné diskuzi? Zaveďte 5 prvků…
Německá automobilka Volkswagen zveřejnila rekordní výši zisku, které dosáhla v roce 2010. Poprvé prodala více než 7 milionů vozů ročně a dos&…
PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší, a firmy, kterým se…
Podle nové studie mezinárodní profesní organizace CMO (Chief Marketing Officer) Council mají až dvě třetiny prodejců problémy získat propagační…
Společnost Logica jmenovala ředitelem divize Telco Antona Štupáka, který bude v rámci regionu střední a východní Evropy (CEE) zodpovědný za…
Přijměte tvrdou realitu: Údaje o zákaznících nikdy nebudou zcela přesné. Vždy se najdou údaje neúplné, chybějící položky v …
Sony Ericsson chce zvýšit loajalitu zákazníků. Firma se proto rozhodla zlepšit přímý vztah se zákazníky, kteří obvykle mí…
Nová studie J.D. Power & Associates prokázala, že zákazníci jsou méně spokojeni, pokud při komunikaci s firmami prochází systémem…