Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného Zákazník nemá vždycky pravdu

11.3.2011 

Základní učebnicové pravidlo prodeje zní, že zákazník má vždycky pravdu. Ale co když ne? Tak či tak – zákazník je zákazn&…

icon Jan Medřický, nový generální ředitel české pobočky SAS

9.3.2011 

Novým generálním ředitelem tuzemské pobočky technologické společnosti SAS byl jmenován Jan Medřický. Ten do firmy přichází s více…

7 známek problémů v obchodním týmu

8.3.2011 

Snem každého obchodního ředitele je tým prodejců, který hrdě prosazuje vize společnosti. Přitom dělá maximum k získání co největš&…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se již dnes to, co bude ve velmi blízké budoucnosti samozřejmostí

7.3.2011  Rozhovor s Helenou Jarolímkovou, spolumajitelkou společnosti Future iPoint s.r.o.

Poté, co jsem se začala více zajímat o fotografii, film a jejich počítačové digitální zpracování, bylo více než jasné, že Apple nic nenahradí, říká Helena Jarolímková, roz. Konečná (1964). Helena…

Příprava na první obchodní schůzku

7.3.2011 

Nemá smysl oslovovat klienta poprvé bez náležité přípravy. Je třeba získat maximum informací o sektoru průmyslu (měl byste být za experta, tak…

Blogging: Nejlepší prodejní technika

4.3.2011 

Každému je jasné, že blog je velmi vhodný nástroj ke zvýšení provozu na firemním webu. O jeho informačním významu také nen&…

Článek v rámci předplatného Online průzkumy: Mají skutečnou hodnotu?

3.3.2011 

Nakupujete online a najednou se objeví nové okno, kde se vás ptají, zda jste ochoten se účastnit zákaznického průzkumu. Většina z ná…

Článek v rámci předplatného Relationship Marketing: Příklad nejlepší praxe

2.3.2011 

Jak přesvědčíte zákazníky, aby vaší organizaci vnímali jako místo k setkávání a rozumné diskuzi? Zaveďte 5 prvků…

Článek v rámci předplatného icon Volkswagen dosáhl nejvyššího zisku v historii

28.2.2011 

Německá automobilka Volkswagen zveřejnila rekordní výši zisku, které dosáhla v roce 2010. Poprvé prodala více než 7 milionů vozů ročně a dos&…

icon Jak z dobré firmy udělat skvělou

28.2.2011 

PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší, a firmy, kterým se…

Článek v rámci předplatného Pozor na nedostatky v interní distribuci promo materiálů

24.2.2011 

Podle nové studie mezinárodní profesní organizace CMO (Chief Marketing Officer) Council mají až dvě třetiny prodejců problémy získat propagační…

icon Anton Štupák, nový ředitel divize Telco společnosti Logica

25.2.2011 

Společnost Logica jmenovala ředitelem divize Telco Antona Štupáka, který bude v rámci regionu střední a východní Evropy (CEE) zodpovědný za…

Kvalitní marketing bez kompletní databáze?

18.2.2011 

Přijměte tvrdou realitu: Údaje o zákaznících nikdy nebudou zcela přesné. Vždy se najdou údaje neúplné, chybějící položky v …

Sony Ericsson inovuje strategii CRM

16.2.2011 

Sony Ericsson chce zvýšit loajalitu zákazníků. Firma se proto rozhodla zlepšit přímý vztah se zákazníky, kteří obvykle mí…

Článek v rámci předplatného Méně automatizace znamená více spokojených zákazníků

9.2.2011 

Nová studie J.D. Power & Associates prokázala, že zákazníci jsou méně spokojeni, pokud při komunikaci s firmami prochází systémem…

Výpis 19061920 z celkem 2596